42.Bölüm>Sayacağımız Gün<

11.2K 648 192
                                    

Merhabalar 🤗

Ben geldim güzel bir bölümle geldim umarım beğenirsiniz❤️

Keyifli Okumalar ☺️

Keyifli Okumalar ☺️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***Viyan***

Gülümsedim Demirhan'ın sözleriyle  Zeynep hanım bize doğru yaklaştıktan sonra

"Merhaba, ne güzel tesadüf sizinle burada karşılaşmak." Demişti karşımızda durduğunda Demirhan'a ardından bana bakmıştı başımı dikleştirip

"Merhaba, evet tesadüfe bakın." Demirhan elimi daha sıkı kavrarken.

"Sizde kontrol için geldiniz sanırım, babanızda burada mı?" Demirhan'ın sorusu ile gülümseyerek

"Evet kontrol etmek için geldim, babam burada değil daha önemli işleri vardı, buraya gelmekte bana kaldı." Demiş ardından arkasına baktıktan sonra bize dönmüştü, girişe baktığımda kimse yoktu. Bakışlarım Zeynep hanıma dönecekken Zeynep hanım tekrar arkasını dönmüş o sırada kapıdan bir adam çıkmıştı gülümseyerek.

" Yalnız değilim tabi, nişanlım Selim. "Dediğinde adam gülümseyerek bize yaklaşmış elini Zeynep hanımın beline sararken

" Merhaba, benden konuşuluyordu sanırım. "Demişti Demirhan elini uzatırken tanışmışlardı kısa bir sohbetten sonra Selim bey gitmemiz gerekiyor diyerek bizden uzaklaşırken Zeynep hanım yanıma yaklaşarak.

" Geçmişte hatalarım olmuş olabilir ama bende şimdi senin gibiyim, kaybetme korkusu artık bende de var, eğer kaybetmek istemiyorsan sende elini çabuk tut." Demişti yanımdan hızla uzaklaşırken elimi tutmakta olan Demirhan yanıma yaklaşıp

"Ne oldu ters birşey mi söyledi?" Başımı iki yana sallayıp

"Hayır, olması gerekeni söyledi." Dedim Demirhan ne söylediğimi anlamazken gidelim diyerek henüz bitmemiş olan binaya girdik, Demirhan gerekli kontrolleri yaparken bende etrafa göz atıyordum. Daha sonra zaman kaybetmeden Mardin'e dönmüştük, giderken sorunlu olsada dönerken gayet keyifliydi. Eve girdiğimde annem ve Ceylan vardı yanlarına yaklaşarak yanaklarından öpüp daha sonra da yorgun olduğum için uyuyacağım demiştim.

*********

O günden sonra Demirhan'a evliliği artık kabul ediyorum demek için her yolu düşünmüştüm ama sonra vaz geçmiştim, mutlu olacaktı ve sıradan bir zaman olsun istemiyordum. İki hafta geçmişti ama hala söylememiştim, telefonun zil sesiyle düşüncelerden çıktım.

Ekrana baktığımda Demirhan olduğunu gördüm, beklemeden cevapladığımda Arin'lerin orda olduğunu benimde gitmemi söylemişti. Bende kızıp kapatmıştım, sanki benim babamın hastanesi ve aklıma estikce çıkabilirdim, Arin geç kalmasın demiştim. Sözde erkenden buraya gelecekti, hamile olduğundan şüpheleniyordu kimsenin haberi yoktu tabi bundan. Bir süre sonra geldiklerini söylediklerinde bahçeye çıktım, kapıda duran arabayı gördüğümde hızla yanlarına yaklaştım. Arin arabadan indiğinde öpmüştüm ardından arabadan inmeyen Demirhan'a döndüm.

VİYAN~Sabrın En Güzeli 3.Seri~TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin