Merhabalar :)
Bu gece gelecek dedim, bu saat oldu yetiştirmek için uğraştım ama sözümde durdum🤭
Umarım beğenirsiniz ☺️
Keyifli okumalar ❤️
Küçükken bir sözü çok duyardım, çok gülme sonra çok ağlarsın. Çok Mutlu olma sonra çok mutsuz olursun,derlerdi anlamını büyüdükçe anlıyor insan,çok mutluluk bile yasaktı sanki...
***Viyan***
Öyle bir adamdı ki Demirhan, bakışı yetiyordu anlatmaya sevgisini, her an sensiz yapamam deyipte yanıma geldiğinde, sevdiğini söylediğinde beni kendisine nasıl bağladığının farkında değildi. Son olarak çiftliğe gidelim demişti planladığımızın dışında erken gidelim demişti, her zaman ki gibi her şeyi düşünerek annem ile görüşmüştü. Eve girdiğimiz an arkamdan sarıldığında nefesimi tuttum, nasıl bir adamdı bu her hareketi beni kendisine aşık ediyordu.
Yemek yedikten sonra masayı toplayarak salona döndüğümde Demirhan koltukta düşüncelere dalmıştı, tereddütsüz gidip başımı omuzuna koydum. Yine o hareketi yaptı saçlarımın arasından öptü, bu dokunuşu bile saf sevgisinin göstergesi gibiydi, ben bunları düşünürken gözlerimin önüne getirilen yüzük ile şaşırdım ardından sözler.
Böyle bir adam nasıl sevilmezdi ki, küçük dokunuşları olsun, sözleri olsun kalbime öyle bir işliyordu ki karşı gelmek imkansızdı bu adama... Yüzüğü tereddüt etmeden taktığımda gülümsedi ardından dudaklarını alnıma bastırıp
"İyiki girdin hayatıma Sevdam iyiki vazgeçilmezim oldun." Dedi cevap vermek yerine sarıldım kokusunu içime çektim, bir süre sessiz bir şekilde öylece kalmış ardından geç olduğunu söyleyerek uyuyalım demişti. Yerimden kalkarak elimi uzattım.
"Nerde kalacağım ben?" Oturduğu yerden kalkarak elimi bırakmadan önden ilerlemeye başladı bende ardından,bir kapının önünde durduğunda bana döndü.
"Bu oda senin Sevdam, ben yan odada kalacağım." Gülümsedim başımla onaylayarak
"Tamam iyi geceler." Dedim kapıyı açarak tam odaya girecekken elimi bırakmayan Demirhan'a döndüm.
"Uyuyana kadar yanında kalsam ya sevdam." Sözleriyle ikilemde kaldım, normalde izin vermezdim ama öyle güzel bakıyordu ki itiraz edemiyordum,başımla onayladım
"Sonra gideceksin tamam mı?" Gülümseyerek
"Tamam giderim." Demişti odaya girdiğimde kapıda durmaya devam ederken başımı iki yana salladım.
"Ne oldu vaz mı geçtin?"
"Dolapta giyeceğin kıyafetler var Feride teyzeden istemiştim, sen işin bitince bana seslenirsin." Dedikten sonra odadan çıkarak kapıyı kapattı, dolaba ilerleyerek içinde küçük bir çantanın olduğunu gördüm. Çantayı elime alarak yatağın üstüne bıraktım içindekileri çıkarmak için açtığımda iki kıyafet bir pijama takımı olduğunu gördüm, pijamaları giyerek saçlarımı topladım. Diğer kıyafetleri tekrar yerine koyduktan sonra kapıya ilerleyerek açtım, Demirhan'a seslendiğimde mutfaktan çıkarak bana baktı ardından yanıma gelerek odaya girdi Demirhan da üstünü değiştirmişti. Yatağa ilerlerken Demirhan odada bulunan koltuğa ilerledi, yerime yattım Demirhan'a döndüğümde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİYAN~Sabrın En Güzeli 3.Seri~Tamamlandı
Fiction généraleAşk her dilde sen "Viyan" Seni sevmeyi seviyorum ben Êz jıte pır hêzdıkım.. (Ben seni çok seviyorum...) Başlangıç Tarihi 10.01.2019