Merhabalar ☺️
Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur ❤️
Keyifli Okumalar ❤️
***Viyan***
Demirhan ile konuştuğum sırada arkasında konuşan kadın aklıma takılmış olsada o saatten sonra cevap vermemiştim aramalarına. Alışveriş bittikten sonra Ezo ile eve dönmüştü, Ezo evine giderken bende bir şeyler atıştırdıktan sonra uyuyacağımı söyleyerek odama gittim, sürekli aklıma gelen düşünceler ile uyuya kalmam zor olsada sonunda uyuyabilmiştim.
Gece uykumdan telefonun zil sesini duymamla uyanmış ve Demirhan olduğunu görmüştüm, bir süre konuştuktan sonra tam tamına on gün İstanbul'da olacağını öğrenince telefonu kapatmış bir daha cevap vermemiştim.
Üstünden bir hafta geçmiş olmasına rağmen bir kere bile konuşmamıştım zaten ağamızda gelememişti, şimdi de kaynanam olacak o kadının emriyle hazırlanıyordum.
Neymiş efendim halasının kızının düğünü varmış Demirhan'ın nişanlısı olarak orda bulunmam gerekiyormuş,nişanlım olacak adam yanımda yok ama benim orda bulunmam gerekiyormuş.
Zaten çalışmam gereken günle aynı zamana gelmişti izin almakta zorlanmıştım,Demirhan mesaj atmış mecbur olmadığımı söylemişti ama o annesi olacak kadın evime geldiğinde
"Eğer bu eve gelin geleceksen, gidilmesi gereken yere geleceksin!" Demişti ben tam cevap verecekken Annem araya girerek tamam işini ayarlarda gelir demişti. Sırf Ailemi üzmeyeyim ve ne kadar yanımda olmasada Demirhan 'ı mahçup etmemek için gitmeyi kabul etmiştim,üstüme giydiğim yeşil renkteki elbiseyi düzeltirken müzik sesinin yükselmesiyle yatağın üstündeki telefonu elime aldım.
Demirhan arayan, yine meşgule aldım tekrar aradı tekrar aldım,yatağa bırakarak aynanın karşısına geçmiştim ki tekrar çalmaya başlayan telefonla sinirle yerimden kalkıp telefona bakmadan cevapladım.
"Sana arama demedim mi?" Bir an oluşan sessizlikten sonra
"Viyan canım?" Telefonda duyduğum ses ile kulağımdan uzaklaştırıp kim olduğuna baktım Hilal olduğunu gördüğümde elimi alnıma vurup telefonu tekrar kulağıma yaklaştırdım.
"Canım kusura bakma sinirle açtım kim olduğuna bakmamıştım." Gülümseyip
"Sorun değil yine birileri seni kızdırmış anlaşılan."
"Yani sayılır."
"Bende seni davet etmek için aradım."
"Davet derken, evleniyor musunuz?"
"Evet haftaya düğün, mutlaka bekliyorum bak nişanda gelmedin, Barış'ta kırgın sana" Dediği sırada odamın kapısı tıklatıldı ve Ceylan girdi odaya
"Bir dakika Hilal." Dedikten sonra Ceylan' a dönüp
"Ne oldu kuzum?" Beni baştan aşağı süzdükten sonra gülümseyerek
"Çok güzel olmuşsun Abla." gülümseyerek
"Teşekkür ederim güzelim, sende çok daha güzelsin." Dedim
"Annem dedi işini bitirdiyse insin kapıda bekliyorlar." Başımla onaylandıktan sonra
"Tamam sen geliyormuş de." Sözlerimle Ceylan odadan çıkarken tekrar telefona döndüm
"Kusura bakma canım beklettim, haftaya demek, biliyorum haklısınız ama işleride biliyorsun ayarlaya bilir miyim emin değilim. Bugün çalışmam gerekirken izin kullandım haftaya da istersem sıkıntı olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİYAN~Sabrın En Güzeli 3.Seri~Tamamlandı
Fiksi UmumAşk her dilde sen "Viyan" Seni sevmeyi seviyorum ben Êz jıte pır hêzdıkım.. (Ben seni çok seviyorum...) Başlangıç Tarihi 10.01.2019