-Bölüm 6-

4.4K 293 94
                                    

Beni anlamadın demeyeceğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni anlamadın demeyeceğim.
Beni anladın.
Zaten en dayanılmaz acı buydu.
Sen beni anladın.
Anladığın halde canımı yaktın.

- Frida Kahlo-

Hazel baloya biletini kapmıştı. Leydi Lancester bu durumdan hiç memnun değildi ancak Leydi Susan yüzünden mecbur bırakılmıştı.
Leydi Lancaster, Hazel'ın berbat bir şekilde işlediği mendile bakmak istemesinin bir kaç saniye öncesinde : Chorlotte ustalıkla işlediği mendili Hazel'ınki ile kaşla göz arası değiştirmişti. Leydi Lancestar umumi bir tavırla beğendiğini söylemişti.
Hazel bu davranışı nedeniyle Chorlotte 'ye minettar bir gülümseme ile karşılık vermişti.

Balo vaktinin iki üç saat öncesinde Chorlette nasıl davranması gerektiğini önemli ayrıntılarıyla Hazel'a anlatmış, üstün körü vals dansını öğretmişti. Hazel valsı çok iyi bilemesede adımlarını ezberlemişti.

Chorlotte'nin dediklerine göre Hazel şu kurallara uymalıydı:
-Lordlarla fazla münakaşaya girme
-Bir sohbet anında soru sorma
-Lordların gözlerine uzun süre bakılı kalma ve hatta gerekirse bakma.
- Zeki isen aptal ol.
-Ve Hazel, mümkünse kalabalık yerlerde gezin. Balodaki baylar soylu olabilir ama biliyorsun ki onlarda bir erkek. Duyduğuma göre en uygunsuz işler kuytu köşelerde dönüyor.

Erkekler zeki kızlardan hoşlanmıyormuş. Ne saçma (!) diye içinden geçirdi Hazel.

Hazel dişlerini fırçalamak istediğinde: Chorlotte, Hazel'a kömür ve bal karışımı getirmişti. Bir diğer dediğine göre diş fırçalamak için bu kullanılıyordu. Hazel dişine kömürü sürerken bir hayli temnkinliydi fakat sonrasında umursamayarak devam etti. Tadı oldukça kötüydü ama işe yaramış gibi görünüyordu.

Margerat, Hazel ile Chorlotte'nin yanına; kollarında sarılı gümüş grisi bir elbise ile gelmişti.

Chorlotte Margaret 'ı gördüğünde

"Voov anne, bu elbise Hazel için mi?"
Margaret'ın elinden elbiseyi alıp havada tuttu.

Hazel elbiseye aşık olmuştu. Çok güzel görünüyordu.
Elbise: oyuk kollu yakaydı. Omuz kısımlarında tül vardı. Gövde kısmı küçük ve dar olduğundan göğüs kısmı dekolteye kaçıyordu.

Chorlotte elbiseyi Hazel'ın üzerine tutarak gülümsedi

"Bunun içinde muhteşem görüneceksin Hazel." elbiseyi Hazel'ın kollarına atıp yatağa oturdu
"Ah, keşke bende senin kadar güzel olabilsem"
Heyecanla gülümsedi
"Balodaki bütün erkekler benimle vals yapmaya kalkardı. Sabahlara kadar dans ederdim ve inanki hiç durmazdım"
Hazel kıkırdadı

"Sen benden belki milyon kat daha güzelsin Chorlotte. Eminim bütün erkekler senin için deli oluyordur"

Margaret gülümseyerek boğazını temizledi
"Bu kadar muhabbet yeter kızlar. Balo için hazırlanmaya başlamalısınız"
Margerat odadan çıktı. Hizmetli Marien, Hazel'ın odasına girip ;kapıda bir kaç saniye duraksayarak selam verdi.
Hazel
"Marien, iyiki geldin. Hazırlanmamıza yardım et lütfen"
Marien gülümseyerek işine koyuldu.

Kayıp Tacın Sırrı (Kayıp Leydiler Serisi & Kitap:1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin