-Bölüm 14-

2.6K 202 42
                                    

Bazen insanlar güzeldir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bazen insanlar güzeldir .
Görünüşleriyle değil.

Söyledikleriyle değil.
Olduklarıyla.

-Markus Zusak-

Hazel yarım saat kadar terasta durmaya devam etti . Havanın soğukluğu bedenini okşarken elleriyle çıplak kollarını sardı. Arkasından Chorlette gelip üzerine bir şal örttü . Hazel gülümseyerek ,gelen Chorletteye baktı .

"Teşekkür ederim "

"Rica ederim Hazel "

Chorlette sıkıntıyla nefesini soğuk geceye bıraktı . Oluşan buhar havada süzüldü . Chorlette kaşlarını kaldırarak havayı gösterdi .

"Soğuk bir gece " Hazel onayladı . Chorlette sıkıntıyla devam etti

"Hazel , Winston Dükünü aklından çıkarmalısın. Ah ,nasıl bir adam ki ! Sen uzak dur dediğin halde pervasızca davranabiliyor ! Onun gibisini hiç görmemiştim . Uslanmaz bir çocuk adeta !"

Chorlette konuştukça Hazel'ı daha sıkboğaz ettiğini anladı . Destek vermek adına ellerini Hazel'ın omuzlarına koydu .

"Arkadaşım böyle terasa gelip saklanarak kendini soyutlaman bir işe yaramaz . Hadi gel içeriye geçelim "

Hazel soluduğu nefesini verdi

" Chorlette , o adamla aynı ortamın içerisinde bulunmak dahi istemiyorum . Ben burada iyiyim . Sen üşüteceksin,içeri geç lütfen "

Chorlette gülerek

"Hazel , seni bırakacağımı sanıyorsan yanılıyorsun . Buradan birlikte çıkacağız "

Hazel demirliklere kalçasını dayayarak Chorletteden yana döndü.

"Gördün değil mi ? Herkesin içinde benimle nasıl konuştuğunu "

"Hazel görmez olur muyum ? Bütün sosyete adama bilenmiş durumda . İçerde ne fırtınalar kopuyor . Leydi Patricia Chambell, Dükü öyle bir yeriyor ki" Chorlette kahkaha attı . Leydi Chambell'in taklidini yaparak "Sizlere yemin olsun hanımlar . O adamın boyundan büyük egosu var . Ah , Brown Kontuna ne dediğini duydunuz mu ? Ne küstah ama ..."

Hazel da gülerek "Sanırım bu seferlik Leydi Chambell'in tarafındayım . " Chorlette de gülerek "İnanmıyacaksın ama bende "

Chorlette üşüdüğünü belirttiğinde Hazel ile kolkola girerek terastan çıktılar . Piyano sesleri salonu dolduruyordu . Kalabalık arasına dahil olduklarında, Leydi Chambell'in görüş alanına girdiler . Leydi Chambell Hazel'a seslendiğinde yanlarına gitmek zorunda kaldılar. Leydi Susan miller ve evli kızı Brenda Heartwell de yanlarındaydı .

Kayıp Tacın Sırrı (Kayıp Leydiler Serisi & Kitap:1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin