Tesadüf bir başlangıçtır .
Finali sen oynarsın ,perdeyi kader kapatır.-Bob Marley-
Balo sezonu tekrar başlamıştı . Salonun uzun merdivenleri boyunca aileler takdim ediliyor büyük salonun etrafında toparlanılıyordu . Vals müziği eşliğinde dans eden Leydiler ve onları etkilemeye çalışan baylar ellerinden geleni ardına koymuyordu.
Salonun ortasındaki büyük avize ve kolonlardaki ışıklandırmalar arasında Leydilerin yüzlerine gölge düşüyor, saçlarındaki simler parıldıyordu. Leydilerin ahenkle uçuşan kabarık etekleri yapılan dans hareketlerini saklıyordu .
Herkes özenerek balo için hazırlanmıştı ; pırlantadan kolyeler, zümrütten taşlar ,zarif küpeler , ipekten eldivenler , kabarık bolerolar ve yüzlerinden eksik olmayan parlak gülümsemeler...Oldukça şık bir biçimde uzun ceketlerini giymiş baylar, hanımefendilerini süzüyordu . Salonun arka tarafında kendilerine yer edinen şanssız kız kuruları aşkla vals eden çiftleri izliyordu . Yere vurulan topuk sesleri ahşap parkenin etkisiyle daha da yükseliyor çalan konçertoya eşlik ediyordu.
Leydilerin gönlünü çalan aşıklar, el ele tutuşup; perde arkasından gizlenerek bahçeye doğru koşuyordu . Bu anlarını yakalayan kadınlar ellerini ağızlarına götürerek dedikoduyu bir diğerinden diğerine hızla ulaştırıyordu.
Leydi Hazel Swan ise baş döndürücü gülümsemesiyle etrafı izliyordu. Hayallerini bir an olsun bırakmayan bu düşsel dünya karşısındaydı . Kendisinin ise dili düğümlenmişti . Dans etmeyi beceremiyordu ancak yinede kıramadığı beyefendilerle valste bulunmuştu . Chorlette grup danslarına Hazel'ı sürekli çekiştirerek getiriyor ve döne döne etrafta dans ediyordu .
Bu sırada salona Stephan girmişti . Ancak balo salonu içerisinde Stephan'ı tek fark edemeyen kişi Hazel olmuştu .İçerideki hanımlardan birkaçı Stephanı görmeleriyle birlikte üzerlerine çeki düzen verdi . Anneleri kızlarına tedbirde bulunarak Stephan'ın görüş alanına doğru kızlarını ittirmeye başladı . Stephan bu hareketleri görmezden gelemiyor ve herkese tiksintiyle bakıyordu . Elinde olsa baloya katılmayacaktı . Ancak girmiş olduğu bahis nedeniyle eğlenceyi kaçıramazdı . Hazel'ın ,Hamilton Kontunu reddedişini kendi gözleriyle görmek istiyordu .Stephan balo salonundakilere göre kibirli ,burnu havada olarak damgasını çoktan yemişti . Yanına gelen herkesi bir bahaneyle kovuyor ve ya kısa kısa cevaplar veriyordu . Balonun güzelleri olarak anılan leydiler Stephan'ın dikkatini çekmeye çalışsada nafileydi . Geri dönüş alamayan anneler ,Stephan ile daha yakından tanışmak için öncelikle eşlerini yanlarına gönderiyordu . Bunun bir örneği olarak Brown Kontu Stephan'ın yanında konuşmaya başladı.
"Duyduğuma göre işleriniz çok iyi gidiyormuş . Hyde Parkta ki toprağınızı işleme açmışsınız. Yeni hedefiniz olarak Yorkshire deki toprağınızı işletecekmişsiniz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Tacın Sırrı (Kayıp Leydiler Serisi & Kitap:1)
Historical FictionYakışıklı Lordlar, sosyetenin hiç bitmeyen baloları, dedikodunun dibine vurulan çay partileri ve bunların içinde Hazel'ı gerçek dünya ile acı bir şekilde tanıştıran Winston Dükü Stephan. Kendisini ordusuna adamış, yaptığı canilikler yüzünden Tanrın...