פרק 3

3.6K 141 13
                                    

אני כבר כמעט חודש עם אדם ואני באמת מרגישה נאהבת ובטוחה לידו.. אני שמה לב שקצת קשה לו בלי סקס, אחרי הכל הוא היה הסטוציונר של השכבה, אבל מה שהוא לא יודע, זה איך כל פעם שהוא הולך עם הבנים ואני נשארת לבד ובעיקר בלילה, יש לי חרדות נטישה ואני לא מצליחה לישון ואני משתדלת להסתיר את זה ממנו כמה שאני יכולה.
בזמן האחרון התחלתי לרוץ בבקרים ולהתאמן עם הבנים במכון הקושר ותאמת שזה דיי כיף לראות את אדם מזיע ואת השרירים שלו עובדים במכונות😏

*תוכן מיני*
״אדם אנחנו יכולים לדבר רגע?״ שאלתי אותו בשקט ועלינו לחדר ״הכל בסדר?״ שאל מודאג והנהנתי ״כן.. רציתי רק.. אממ.. להגיד ש.. אה..״ התקשיתי לדבר ״מה?״ הוא שאל ונשמתי נשימה ארוכה מנסה להירגע ״אני מוכנה״ אמרתי רצינית ״מוכנה למה?״ שאל והשפלתי את מבטי והסמקתי ״נו אתה יודע..״ ״מוכנה לעשות סקס?״ שאל משועשע והנהנתי ״א..אוקיי אבל את באמת מרגישה מוכנה?״ שאל והדגיש את הבאמת ״כן אני מוכנה״
אמרתי לאדם ובאמת הרגשתי שאני אוהבת אותו ואני רוצה אותו והרעב שבתוכי רק גבר.
״בסדר״ הוא חייך והוריד את חולצתו ואני את שלי ובסוף נשארנו רק בהלבשה תחתונה. הוא עלה מעליי ונישק את שפתי ועבר לצווארי וירד למטה לעצמות צווארי ולחזי ונישק את בטני והרגשתי חמימות בבטן ונאנקתי ואז הוריד את תחתוני והרגשתי חמימות באיבר מיני וראיתי שהוא מנשק ומלקק לי אותו ואני תפסתי בשיערו וגנחתי עוד יותר ועלה חזרה אלי ונישק את שפתיי ״אני יכול?״ אמר והביט על חזי והנהנתי ולאחר מכן הוריד במיומנות את חזייתי ונישק את שדי הימני ואת השמאלי עיסה ״אדם״ הסתכלתי עליו במבט מבקש והוא הבין ולפתע דחף את אצבעו לתוכי ואז הכניס עוד אצבעות והניע את אצבעותיו על איבר מיני במהירות וכשהרגשתי בשיאי הוא הפסיק והוציא את אצבעותיו מימני והוריד את תחתוניו ושמעתי רעש של שקית נפתחת והוא רכן מעלי ואמר ״זה הולך לכאוב קצת טוב אהובה שלי?״ ואני הנהנתי והוא חדר לתוכי לאט ופלטתי גניחה מה שהלהיב אותו יותר וגרם לו להגביר את הקצב קצת וכאב לי ופלטתי אנחות כאב שהתחלפו בגניחות של עונג והוא המשיך להניע את עצמו בתוכי מהר יותר ויותר וגנחתי וצעקתי ״אהה.. אה.. אדם.. אדם!..״ הרגשתי פיצוצים בתוכי ולהבות בגופי ורעדתי והוא דחף עוד כמה פעמים עד ששנינו גמרנו והוא נישק אותי ואמר ״הכי טוב שהיה לי בחיים.. ג׳יין את מדהימה.. אני אוהב אותך..״ ״גם אני אותך.. לילה טוב..״ נישקתי אותו ונרדמנו מחובקים..

קמתי בבוקר בזרועותיו והלכתי להתקלח.
אדם עדיין ישן ויש לי חשק לצאת לרוץ, אז כתבתי לו פתק והנחתי אותו על הכרית לידי:   
9:57
׳בוקר טוב💋
יצאתי לרוץ, אני מניחה שאחזור עוד שעה כזה
ג׳יין❤️׳
נ.ב, תודה על אתמול, נהניתי💋❤️

לבשתי טייץ וגוזיית ספורט שחורים ונעליי ספורט שחורות ואספתי את השיער לקוקו גבוה מתוח, לקחתי את הטלפון והאזניות ויצאתי לרוץ ביער שליד השמורה. בדיוק כשהשיר נגמר ושנייה לפני שהבא התחיל שמעתי רעש מאחוריי ועצרתי. הסתובבתי לאחור ולא ראיתי אף אחד אז המשכתי לרוץ ולפתע מישהו שם לי בד עם חומר מרדים ותפס אותי מאחור. ניסיתי להתנגד ולא לנשום אבל לא הצלחתי והרגשתי את עיניי נעצמות וראיתי רק שחור..

Never Let You GoWhere stories live. Discover now