פרק 9

2.4K 107 5
                                    

״אני חושבת שאני בהריון״

אוי אלוהים טליה.. ״את חושבת שאת בהריון ממי שאנס אותך?״ ״אני לא יודעת ג׳יין, אבל מה שבטוח זה שאם זה ממנו אני מפילה את העובר״ ״זה יכול למנוע ממך להיכנס להריון לתמיד!״ ״אני לא מוכנה לגדל תינוק שבא מאונס״ ״את צריכה ממני משהו?״ ״כן. שתקני לי בדיקת הריון״ ״בסדר אני אלך אבל אל תפתחי לאף אחד בינתיים״ היא הנהנה ויצאתי והיא נעלה אחריי את הדלת

״תודה רבה״ אמרתי לקופאית בבית המרקחת ורצתי חזרה לאליה ואדם עצר אותי בדרך ״לאן זה?״ ״לטליה״ אמרתי ומיהרתי ללכת משם והוא חטף לי את השקית והסתכל בפנים והסתכל עליי בשוק ״את..-״ השתקתי אותו מהר ״לא אני, אולי טליה ואני נשבעת שתגמור כמו הבחור שחיסלתי אם תגלה לריי״ אמרתי והוא הנהן ונתן לי ללכת ״טליה תפתחי חזרתי״ היא פתחה ונעלנו מהר והא לקחה את הבדיקה לשירותים וחיכיתי לה על המיטה והיא יצאה בוכה והגישה לי את שלושת הבדיקות ובשלושתן היו שני קווים. היא בהריון.

״את יודעת שאת תצטרכי לספר לריי נכון?״ היא הנהנה ומחתה את הדמעות הלכנו לסלון שם אדם וריי ישבו ושיחקו בפיפא ״ריי.. אני צריכה לספר לך משהו..״ טליה אמרה והתחילה לבכות והוא חיבק אותה ״אני.. אני בהריון..״ ריי שיחרר את חיבוק והסתכל עלייה בהפתעה ״אבל יש בעיה..״ ״מה יפה שלי?״ הוא שאל אותה ״כשחטפו אותנו אז אני.. אני... אני לא מסוגלת להגיד את זה, ג׳יין?״ היא הסתכלה עליי במבט של ׳תצילי אותי׳ ״ריי, טליה נאנסה״ אמרתי ובלסתותיו של ריי התהדקו ״את בהריון ממנו?!״ הוא צעק ואדם השתיק אותו וטליה התחילה לבכות וחיבקה אותי ״ריי אל תצעק בבקשה. אני הולכת איתה היום לבצע בדיקת אבהות. לקחתי מהדם של ה.. בחור ואני צריכה דגימת רוק ודם שלך״ אמרתי במבט מתחנן ״אני בא אתכן״ הוא אמר והסתכלתי על טליה שלא ידעה מה לומר. אני חושבת שהיא צריכה אותו שם איתה. ״בסדר, אבל אתה מחכה בחוץ״ הוא נאנח ונסענו לבית החולים.

״שלום, ד״ר אוניל נמצאת? אני צריכה אותה דחוף״ שאלתי את אחת הפקידות בקבלה ״כן מה שמך״ ״ג׳יין ולנטה״ היא התקשרה לד״ר אוניל ״דוקטור יש פה מישהי שצריכה שתקבלי אותה.. ג׳יין ולנטה.. אין בעיה״ היא ניתקה ״תיכנסו לחדר האחרון משמאל״ הנהנתי והודיתי לה ונכנסנו למשרד של ד״ר אוניל והיא חייכה אליי וחיבקה אותי ״ג׳יין כמה גדלת״ היא ליטפה את שיערי ״טוב לראות אותך אפריל״ ״אפריל אוניל?״ אדם צחק למשמע השם ונתתי לו מרפק ״שתוק״ כחכחתי בגרוני ״אפריל זו טליה חברה שלי והיא בהריון.. אני צריכה שתבצעי בדיקת אבהות לפי שלי דגימות של DNA״ היא הנהנה והגשתי לה את הדוגמיות והיא לקחה את טליה לשכב על המיטה והיא הוציאה מחט ״ג׳יין״ היא אמרה בפאניקה ״תרגעי הכל טוב, אני רק לוקחת לך דגימה ממי השפיר כדי לבדוק, זה רק עלול לדקור קצת״ אמרה וטליה הנהנה ולאחר שלקחה דגימה מטליה היא פנתה אליי ״ג׳יין את יכולה לעזור לי במעבדה? אם את רוצה את זה מהר אני צריכה עוד מוח איתי״ הנהנתי ואדם הסתכל עליי ״את יודעת לנתח DNA?״ ״ביולוגיה בספרד בייבי״ הלכתי איתה למעבדה ובחלק האחרון היא כבר הסתדרה לבד ויצאתי אליהם ״נו?״ ריי שאל ״התוצאות יגיעו עוד שלוש דקות״ אמרתי וטליה הייתה לחוצה ברמות והברך של ריי קפצה ולפתע אפריל הגיעה עם התוצאות.
״יש תשובה?״ אליה שאלה והיא הנהנה

״האבא של התינוק הוא..״

Never Let You GoWhere stories live. Discover now