פרק 12

2.4K 109 4
                                    


"שי..תו..ק?"

****************************

דמעות עלו בעיניי ואדם ניגב אותן אך הן לא הפסיקו לרדת על לחיי "א..ני.. ממ..שו..תק..ת?" אדם הנהן וחיבק אותי חזק. זה מטריף אותי אני רוצה לחבק אותו ואני לא יכולה!! התחלתי לבכות ואדם הסתכל בעיניי "מה יפה לי?" "א..ני.. רו..צה לח..בק או..תך.." יבבתי והוא כרך את ידי סביב עורפו "גוטי אמרה שההשפעה של הרעל תפוג לאט לאט, אז היא משערת שתפסיקי לגמגם עוד שבוע" "ז..ה ל..א מפ..פריע ל..לך?" "אני כל כך שמח לראות אותך שוב.. את לא יודעת איך השתגעתי בזמן הזה.." "אתתה יכ..ול ל..א?" "לא אדבר על זה יפה שלי" "מ..ה עםם טל..ליה?" "היא בסדר עוד כמה שבועות צריכה ללדת, את רוצה אותה?" המהמתי לו. או, לפחות את זה אני יכולה לעשות! אין השיתוק הזה מעביר בי זרמים של סרקזם טהור בדם אוי סליחה, רעל. "הי..א בבסל..ון?" שאלתי ואדם הנהן לקחת אותך לשם?" המהמתי "כולם יהיו שם.. זה בסדר מבחינתך?" המהמתי, וואלה מספיק לי מהמיטה הזאת אני רוצה לצאת מהחדר כבר. 

אדם לקח אותי כמו כלה וירד במדרגות והושיב אותי עליו על הספה וכולם הסתכלו עלינו בהתרגשות ואני הסתכלתי על ריי וטליה, שגדלה לה הבטן ממש וריי חיבק אותי "הדאגת אותי אחות.." טליה התקרבה וחיבקה אותי והסתכלתי על בטנה והיא לקחה את ידי והרימה את חולצתה קצת כך שידי נוגעת בבטנה. לפתע הרגשתי בעיטה, ועוד העיטה "ההה.." נשמתי בהפתעה והזלתי דמעה "זזה בבן א..ו ב..בת?" שאלתי כשאדם נשק ללחיי "בת" עוד דמעה זלגה על הלחי והבטן שלי קרקרה "שכחתי שאת צריכה לאכול, כמעט תשעה חודשים שהבטן היפה שלך לא אכלה" אדם אמר והרים אותי וכולם חיבקו אותי וכשסקוט חיבק אותי אמרתי "סק..וט" "הכל טוב?" "ב..באותו הב..וקר כש..שא..לת א..ם א..ני מרג..גי..שה ט..טוב.." "לא יכולנו לדעת ג'יין זה לא אשמתך" הוא נשק למצחי והלך עם כולם כשאדם לקח אותי למטבח ולמזלי אני יכולה ללעוס בעצמי אז אדם האכיל אותי בבשר ולאחר מכן העלה אותי למעלה "תו..דה אד..ם" הוא נשק לראשי ועזר לי להתקלח והשכיב  אותי על המיטה עם ראשי על חזהו "אני אוה..בת או..תך" הוא הרים את ראשו בהפתעה "לא גמגמת כמעט" חייכתי והוא חייך איתי "את מחייכת" הוא נישק אותי וככה נרדמתי בזרועותיו..

התעוררתי בבכי וראיתי שהכל חשוך מסביבי "ממממ..." בכיתי בשקט כדי לא להעיר את אדם אבל התעורר "היי דיי יפה שלי תירגעי.." הוא ליטף אותי ונישק "כו..אב לי הכ..כל.." "זה אומר שהגוף שלך מוציא את הרעל מהגוף זה יגמר בקרוב.. אני מבטיח.." הוא רכן אלי ונישק אותי וסוף סוף הצלחתי להחזיר לו אחת ונרדמתי.. כל עוד אדם לצידי אני יכולה לעשות הכל.. גם אם אני משותקת לפרק זמן שלצערי הרב לא ידוע..

Never Let You GoWhere stories live. Discover now