אני לא קולטת שאדם הלך למלחמה הזאת.. עם כל העובדה שאני בהריון זה עוד יותר מפחיד אותי, מה אם יקרה לו משהו? אם הוא ימות מי יהייה האבא של התינוק שלי? אני מתה מפחד שמשהו יקרה לו ולכל אחד מהלהקה.. מה אם הדרומיים יצליחו להשתלט?? הם יהרגו אותנו?? מה יעלה בגורל העובר הגדל אצלי בבטן? או לטליה ומריה? וואי יש לי כל כך הרבה שאלות ואף אחד לא יכול לענות לי עליהן.. הדאגה לאדם וכולם גורמת לי להתחרפן! למה בכלל אני לא יכולה להילחם?! אה שכחתי, אדם מפחד שיקרה לי משהו. אבל מה אדון אדם הגאון, מה אני יעשה אם יקרה משהו לך?! הא?! חשבת על זה?! אוח אני רק מתפללת שיחזרו בשלום וינצחו במלחמה הזאת..
״ג׳יין זה מתחיל״ טליה אמרה וירדתי אליה ואל מריה. הירח עמד באמצע השמיים ונצבע לאט לאט באדום דם. אני מרגישה את החושים שלי מחודדים ואנרגיה עוברת בגופי.. זה מרגיש... טוב.. נשמתי נשימה עמוקה ואז הריח המוכר הזה הגיע לאפי והרגשתי דחף לצאת החוצה, אני מרגישה משיכה מטורפת למשהו בחוץ ״טליה אני חייבת לצאת״ אמרתי וניסיתי להשתלט על עצמי ״ג׳יין אדם אמר שאסור״ טליה אמרה וראו שהיא הצליחה להשתלט על עצמה ״טליה אני חייבת!״ אמרתי והרגשתי שאם לא אצא אני אתחרפן! ״ג׳יין אל-״ טליה אמרה אבל באותו הרגע יצאתי מהר מהדלת אל הרחובות.
-נקודת מבט אדם-
אני לא מאמין שג׳יין שלי בהריון.. אני הולך להיות אבא!!!!
״אלפא אנחנו כאן״ סקוט אמר והדרומיים חיכו לנו ״אדם.״ ״שוּר״ החזרתי לו בטון נעים יותר ״אנחנו לא חייבים לעשות את זה״ אמרתי ״כן אנחנו כן״ אמר בטון קר ״מה קלריסה הייתה אומרת על זה?״ אמרתי והוא צעק ״אל תערב אותה בזה!״ ״שוּר בבקשה, היא לא הייתה רוצה את זה״ אמרתי ״אבל היא לא כאן! עכשיו תפסיק לדבר על זה ותתחיל להילחם!!״ צעק ובלית ברירה השתניתי לזאב והם התחילו לתקוף.שאגתי על שוּר וקפצתי עליו בזמן שהלהקות נלחמו זו בזו.. הוא נשך את רגלי ואני את רגלו ושרטתי את פניו עם הטפרים שלי; הוא נשך ושרט את גבי עם טפריו ושיניו ותפסתי את צווארו בשיניי. זה כאב לו, מאוד, אבל הוא הצליח לצאת מאחיזתי איך שהוא ואז באו עוד שני זאבים עליי וכשהרגשתי שאני עוד שנייה מתמוטט סקוט וג׳ניפר באו לעזור לי. המקום היה מלא בדם אבל לא שלנו, של הדרומיים. הם חלשים יותר מאיתנו גם עם ירח הדם וזה פועל לטובתנו בכל מצב; ״אדם תיזהר!״ אנה שידרה לי ושור קפץ עליי ונשך אותי בלי רחמים והלהקה ניסו לעזור לי אבל עוד זאבים הגיעו והם הילחמו גם בהם.
בסופו של דבר נשארנו כל הלהקה כולל הלוחמים שלנו נגד דרומיים שווים במספרינו ״אנחנו יכולים לסיים את זה יפה שוּר לא צריך עוד אבידות״ אמרתי ״אתה יודע אדם, מה הצעד הבא שלי אחרי שננצח במלחמה? לקחת את המיועדת שלך ולהפוך אותה לשלי. אני אגרום לה לסבול כמו שאמא סבלה מאבא אם היא תרצה ואם לא.״ אמר בחיוך זדוני והרגשתי את הזעם נבנה בתוכי. תקפתי אותו בהפתעה ואחרי השאר החלו לתקוף.
הסתערנו אחד על השני והוא פצע אותי הרבה אבל גם אני אותו ״סקוט הושבת!״ אנה שידרה לכולנו וראיתי גופה של זאב ואת סקוט נאנק מכאבים ליד ואנה מחזיקה אותו, הוא הצליח להרוג את השני וכך גם שאר הלהקה כך שנשאר רק הקרב של שוּר ושלי. שוּר ניצל את חוסר הריכוז שלי ואחז בצווארי עם שיניו ואני יללתי מכאב אך לבסוף השתחררתי ושרטתי את פניו שוּר ״אני לא רוצה להרוג אותך בבקשה! אתה אחי!״ שידרתי לו כי בכל זאת אנחנו אחים, ״אתה כבר ממזמן לא אח שלי.״ אמר בשנאה ובלב כבד החלטתי. זה או הוא או אני. ״אני אוהב אותך שוּר אחי. אני מצטער.״ שידרתי לו ותקפתי אותו בפעם האחרונה..
-נקודת מבט ג׳יין-
החושים שלי הרבה יותר מחודדים עכשיו וגאד דאמט הריח הזה משגע אותי! לא לטובה ולא לרעה זה מטריף! זה לא הריח של אבא או ריי אבל זה ריח מוכר כל כך!!! אני מרגישה את אותה המשיכה שריי ואני דיברנו עלייה מטריף אותי, כאילו חסר לי חלק בגוף ואני אצה להשלים אותו עכשיו..
רצתי ברחובות עד שהגעתי לשטח הדרומי. נכנסתי לשטח הדרומי בלי שאף אחד יראה אותי והלכתי בעקבות הריח..״אבל אני לא מבינה למה אסור לי לצאת החוצה..״ שמעתי קול של ילדה קטנה ״אסור שהם ימצאו אותך״ שמעתי את הקול של.. אבא? ניגשתי למקום ממנו מגיעים הקולות ופתחתי את הדלת ״אב-״ התפרצתי לחדר ולא האמנתי למראה עיניי
״מה לאזעזל?!.״
YOU ARE READING
Never Let You Go
Werewolfג׳יין ולנטה- ספרדיה, יש לה אח תאום בשם ריי. היא אוהבת להתעסק במוסיקה לצייר לרקוד וספורטאית מצטיינת. היא טיפוס שקט וביישן אבל אם היא מתעצבנת, לא כדאי לכם להיות לידה, והיא יודעת להתחצף ולעמוד על שלה! אדם פארקר- מסתורי, ראש כנופייה, סטוציונר, ספורטאי מ...