״והאבא הוא.....״
עמדנו מול אפריל בקוצר רוח והיא אמרה ״ריי ולנטה״ טליה התחילה לבכות מאושר וריי הניף אותה באוויר וחיבק אותה ונישק אותה וניגשתי אליה לחבק אותה ״טליה אני ממש שמחה בשבילך..״ היא חבקה אותי והודינו לד״ר אוניל ושילמתי לה ״ג׳יין אני עולה לדבר איתך רגע?״ אפריל אמרה והנהנתי וניגשתי אליה לתוך המעבדה ״הכל טוב?״ ״תקשיבי.. אחרי שאמר שלך נרצחה אני ביצעתי את הנתיחה לאחר המוות ו..״ ״ו..??״ האצתי בה ״אני לא יודעת איך אבל היה עליה את הDNA של אבא שלך..״ ״א-אוקיי.. את יכולה לא לספר לאף אחד בסדר?״ היא הינהנה והודיתי לה ״הכל טוב?״ אדם שאל ״כן סתם היא אמרה לי משהו״ הוא הנהן וחזרנו הביתה וטליה סיפרה ללהקה על החדשות המשמחות ״אני עולה לחדר אם את צריכה ממני משהו תגידי טוב?״ אמרתי לטליה והיא הנהנה ואני נשכבתי על המיטה באפס כוחות ונרדמתי..
קמתי בבוקר עם כאב ראש וניגשתי למראה לבחון את הסימנים הכחולים מהחטיפה.. טוב, יש לי אחד גדול בבטן מהבעיטה, בכתף, ביד ברגליים, ויש לי סימן סגול מוזר בחיבור של המרפק (איפה שעושים בדיקות דם) אבל התעלמתי ממנו. זה בטח מהאצבעות של הבחור ההוא. ניגשתי למטבח ומעדתי ״ג׳יין את בסדר?״ סקוט שאל כששתה קפה ״כן סתם כואב לי הראש״ הוא הנהן וחזר לשתות ואני ניגשתי לטליה ודיברתי איתה ״ריי אני יכולה לדבר איתך שנייה?״ הוא הנהן ונישק את טליה ויצא איתי למרפסת ״ריי אני יודעת שלא הזכרתי את הנושא הזה מהרגע שהגעתי לכאן אבל..״ ״אבל מה?״ ״ריי איפה אבא?״ הוא נראה עצוב ״אני לא יודע״ ״מה זאת אומרת לא יודע?״ ״ביום שאמא מתה בו הוא עזב. סתם ככה פתאום.״ ״אה אוקיי תודה״ חיבקתי אותו והלכתי לאכול ובאמצע לא חשתי בטוב ואני מוצאת את עצמי מקיאה את כל תחולת הבטן שלי לשירותים ואני מרגישה יד מזיזה לי את השיער אחורה ומלטפת את גבי ״איך את מרגישה?״ שמעתי את קולו של אדם באזני ונאנחתי ״הראש והבטן..״ שטפתי את הפה ״רוצה ללכת לגוטי?״ שאלתי אותה ״לא צריך, בטח סתם וירוס״ הנהנתי ובילינו יחד את היום בצפייה בסרטים וצחוקים..
״אדם אתה יכול להעביר לי את המלח בבקשה?״ הוא העביר לי ״את חיוורת ממש את בטוח שאת בסדר?״ אדם שאל והנהנתי ואכלנו על האש עם כולם והתחלתי להשתעל ואדם הסתכל עליי בשאלה וסימנתי לו שנחנקתי מהאוכל והלכתי פנימה והשתדלתי לתוך טישו וכשהסתכלתי עליו.. ראיתי דם. זרקתי מהר את הנייר לפח וחזרתי לכולם ״ג׳יין את עייפה? את נראית מעופפת״ טליה אמרה והנהנתי הרגשתי שהגרון שלי יבש אז סימנתי לאדם שימזוג לי מים ושתיתי ושתי דקות אחר כך התחלתי להשתעל וקמתי ללכת אבל נפלתי על הדשא וכולם באו לראות מה קורה ולא הפסקתי להשתעל דם והחזקתי בבטני והתחלתי לבכות ולא הפסקתי להשתעל כמויות גדולות יותר ויותר גדולות של דם ואני מרגישה שאני מאבדת את הכרתי..
-מקודת מבט אדם-
עשינו על באש עם הלהקה וג׳יין לא מרגישה טוב כואבים לה הראש והבטן והיא חיוורת.. היא ביקשה ממני למזוג לה מים אז מזגתי והיא פתאום היא התחילה להשתעל וכל המבטים הופנו אליה והיא באה לקום אך נפלה לרצפה ורצתי אליה והיא לא הפסיקה להשתעל דם בכמויות והחזיקה בבטנה, זיעה קרה עטפה את מצחה והיא רועדת חזק והיא התעלפה. ״ג׳יין! בבקשה תתעוררי!״ דמעות עלו בעיניי אך לא יצאו ולקחתי אותה מהר לגוטי וכולם אחריי..
YOU ARE READING
Never Let You Go
Werewolfג׳יין ולנטה- ספרדיה, יש לה אח תאום בשם ריי. היא אוהבת להתעסק במוסיקה לצייר לרקוד וספורטאית מצטיינת. היא טיפוס שקט וביישן אבל אם היא מתעצבנת, לא כדאי לכם להיות לידה, והיא יודעת להתחצף ולעמוד על שלה! אדם פארקר- מסתורי, ראש כנופייה, סטוציונר, ספורטאי מ...