״אה!..״ נאנקתי בכאב ונשכתי את שפתי התחתונה ואפריל הגיע אלינו מהר וסידרה שהיא תהייה הרופאה והמיילדת ״את בפתיחה מלאה״ אמרה והנהנתי ״זה כואב..״ יללתי בכאב לאדם והוא ליטף את ראשי ״הכל יהייה טוב בייבי הכל טוב״ הנהנתי ולפתע הרגשתי שזה מתחיל ״אה!״ צעקתי והרגשתי שהתינוק רוצה לצאת ״תדחפי״ אפריל אמרה וניסיתי לדחוף חזק ומחצתי את ידו של אדם בחזקה ״אהה!!!״ צעקתי בכאב ״ג׳יין תנשמי ותדחפי״ אפריל אחרה וניסיתי ללחוץ כמה שיותר ״אני רואה את הראש תמשיכי לדחוף, תנשמי מותק״ אפריל אמרה ודחפתי חזק ״אההה פאק אדם!!!!!״ בכיתי בכאב ואפריל עודדה אותי ״עוד ממש קצת הראש כמעט בחוץ לחיצה אחרונה כל הכבוד!״ אמרה ונשמתי עמוק ולחצתי הכי חזק שאני יכולה ״אאהההה!!!!!!״ זעקתי ובכי של תינוק נשמע בחדר ודמעות הכאב התחלפו בדמעות של אושר ״ג׳יין אהובה שלי, גיבורה שלי עשית את זה..״ אדם ניגב את הזיעה מצחי ונשק לשפתיי ואני עדיין מסדירה את הנשימה..
אפריל עטפה את התינוק במגבת לבנה והניחה אותו עליי והתחלתי לבכות שוב מאושר ״יפה שלי.. בן שלי.. התינוק הקטן שלי..״ ליטפתי את לחיו ואדם הוריד את החולצה והתיישב והניח על חזהו את בננו הקטן. אדם הזיל שלוש דמעות ״בן שלי.. לוחם שלי..״ אמר וליטף את ראשו הקטן ואז נתן אותו לאפריל שתנקה אותו ותבצע בדיקות ואדם התיישב לידי וחיבק אותי ״את אלופה אהובה שלי..״ נשק לשפתיי ואז ריי נכנס עם הלהקה ״מזל טוב אחות!״ ריי חיבק אותי והחזרתי לו חיבוק חלש כי אני מותשת, אחרי שהלהקה בירכו וחיבקו אותנו, הם הלכו כי אני צריכה לנוח ואפריל נכנסה לחדר עם הבן שלנו לבוש בחלוק כחלחל. אדם ואני הודינו לה ״אמא שלך הייתה גאה בך מאוד עכשיו ג׳יין״ חייכה ״תודה רבה על הכל אפריל״ הודיתי לה והיא הלכה ואדם הניח את הבן שלנו על החזה שלי וליטפתי אותו.. כמה כיף לי לחשוב שזה הבן שלנו, ביולוגי, חלק ממני וחלק מאדם..
״קֵיינֶן״ אמרתי ואדם נשק לראשי ״שם יפה לילד יפה״ התחלתי לבכות ״אני לא מאמינה שיש לנו בן..״ בכיתי מאושר ואדם צחק ובכה איתי ״אני אוהבת אותך כל כך..״ אמרתי והסתכלתי בעיניו הנוצצות כמו שלי ״אני אוהב אותך הכי בעולם אהובה שלי, תודה שהבאת עוד מקור אושר לחיים שלי.. וחג מולד שמח״ אמר ״המתנה הכי טובה לחג״ חייכתי והוא נשק ברוך ואהבה לשפתיי ונפלתי לשינה מתוקה אחרי מאמץ גדול..
אני עדיין לא מעכלת שהיצור הרך והחמוד הזה, שהאושר הקטן הזה היה בבטן שלי במשך תשעה חודשים...*************
ארבעה ימים עברו והשתחררנו נו מבית החולים ותודה רבה לגן הזאב, שגרם לבטן ההריון שלי לחזור לקדמותה תוך ארבעה ימים..🙏🏻🙏🏻🙏🏻ליאו מתלהב מהרעיון שיש לו אח קטן והוא כזה חמוד!!! ירדתי מהמקלחת לבושה בפיג׳מה חמימה וראיתי את הנסיכים שלי משחקים בסלון ולפתע קיינן התחיל לבכות ולקחתי לאדם אותו ״ששש.. דיי..״ ליטפתי אותו ואז הורדתי את חולצתי במקצת והנקתי אותו והוא בועט טיפונת ברגליו תוך כדי ״את יפהפייה״ אדם נשק לשפתיי וקיינן תפס באצבעי בידו הקטנה "בואו נצטלם" אדם אמר ושם את המצלמה על טיימר, הרים את ליאו בידיו וקיינן בידיי והוספנו את התמונה לקולאז׳ המשפחתי שלנו ולשרשרת הלב שלי..
"מה אתה אומר שנעשה לנו יום כיף עם הילדים?" שאלתי את אדם והוא קרא לליאו "גברבר רוצה יום כיף?" שאל וליאו קפץ "כן כן כן!!!" צחקנו ואדם הלך להלביש את ליאו שעוד היה בפיג׳מה ואני הלבשתי את קיינן הנסיך שלי בבגדים חמים ויצאנו לקניון לראות את המקום מעוצב לחד המולד..
"אמא אפשר לשבת על סנטה??" ליאו שאל טמשל בידי "ברור נסיך לך עם אבא" אמרתי ואדם רץ איתו לשבת על האיש המחופש לסנטה קלאוס. איזו עבודה מייאשת זאת? ילדים יושבים עליך ומבקשים ממך מתנות שלא תוכל להביא להם!😂😂😂😂😂אדם חזר עם ליאו והלכנו להסתובב בחנויות וקנינו כלים יפים ובגדים לילדים והלכנו לאכול בפיצריה "אבא אפסר עם תירס??" ליאו שאל עם האצבע בפה "בובי תוציא את האצבע מהפה אתה כבר גדול" אמרתי-נזפתי בו והוא עשה כדבריי ואז הגישו לנו את הפיצה וחיסלנו אותה תוך חמש שניות "אויש הייתי צריכה את זה עכשיו...״ נאנחתי בשובע ואדם לקח אך קיינן וחיבק אותו קרוב וליאו התיישב על ברכיי ופיהק-סתומרת, כמעט בלע אותנו ״מישהו פה עייף?..״ ליטפתי את לחיו הורדרדה של ליאו ״לא..״ מלמל ולאט לאט עצם את עיניו.. ״נחזור?״ שאלתי את אדם והוא הנהן ונסענו חזרה הביתה..
אדם הלך לפגישה עם זקני הלהקה ואני נשארתי בבית. השכבתי את ליאו לישון ועליתי לחדר להתקלח, וכשיצאתי הסתכלתי בלול של קיינן וראיתי את המלאך הקטן שלי ישן וצילמתי אותו ושלחתי לאדם:
״מתגעגעים💋❤️❤️❤️״נשכבתי לידו, מלטפת את לחייו השמנמנות ״נסיך שלי..״ מלמלתי ונשקתי ללחיו ולפתע התחיל לזוז כאילו לא נוח לו והתחיל לייבב אז מהר הרמתי אותו והשכבתי אותו עליי כך שראשו מונח על חזי ואני מחבקת אותו ועוטפת את שנינו בשמיכה והוא נרגע..
קיינן כמעט בן שבוע ובשבוע הזה הבנתי שלושה דברים:
אחד, שקיינן אוהב מגע ולא נרגע אם לא מלטפים או נוגעים בו כל כמה זמן.
שתיים, שיש לי את הבעל הכי טוב ותומך בעולם שגורם לי להרגיש אישה ואמא טובה, ומשפחה אוהבת ותומכת.. ושלוש, הם החיים שלי ואני לא הולכת לשחרר❤️~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היי לכולן!!!👋🏻👋🏻👋🏻
אז הסיפור שלנו הגיע לסיומו ואפילוג יעלה בהמשך.💋
אני שוקלת אם לכתוב ספר שני (כאילו יש לי כבר רעיון😊) מה אתן אומרות??❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Never Let You Go
Werewolfג׳יין ולנטה- ספרדיה, יש לה אח תאום בשם ריי. היא אוהבת להתעסק במוסיקה לצייר לרקוד וספורטאית מצטיינת. היא טיפוס שקט וביישן אבל אם היא מתעצבנת, לא כדאי לכם להיות לידה, והיא יודעת להתחצף ולעמוד על שלה! אדם פארקר- מסתורי, ראש כנופייה, סטוציונר, ספורטאי מ...