אפילוג

2.6K 106 5
                                    

עברה לה שנה ואוכלוסיית הלהקה גדלה:
מריה כבר בת שנתיים וטליה ילדה בן בשם רפאל, סקוט ואנה התחתנו והיא בהריון עם תאומים, לג׳ניפר ומייק יש בן בשם בן ולסלינה ודרק יש ילדה בשם קייטי.

בטח תהיתם מה איתי ועם אדם,
אז בסוף התחתנו וכל השבט בא לראות הרי כל זאת האלפא שלהם מתחתן, וכמובן שהזמנתי את סיירה שרצתה להרוג אותי שלא סיפרתי לה כלום על אדם והילדים.
קיינן עוד מעט בן שנה וליאו בן ארבע עוד מעט חמש ואדם,.. חתיך כמו תמיד, מושלם וחזק ואוהב כמו תמיד, חוזר מהיום המטיש שהשבט דאג להעביר אותו ואני מפנקת אותו בארוחה ועיסוי מפנק מלא בנשיקות, הוא מוצא זמן להיות עם הילדים ובלילה אנחנו מדברים ומשתפים אחד את השנייה בהכל.. לא האמנתי שאוכל לאהוב מישהו כל כך חזק ושהוא יאהב אותי אבל, מתברר שטעיתי וזו הטעות הכי טובה שעשיתי.

״אמא״ קיינן מלמל כששכבנו ארבעתנו על המיטה שלי ושל אדם ״מה אמרת קטנצ׳יק?״ אדם שאל וחיבק את קיינן ואני מחצתי את ליאו בחיבוק שלי ״נו ילד גדול שלי איך היה בגן היום?״ שאלתי את ליאו והוא חייך ״היום שון הפיל את קייטי בגן אז הרבצתי לו ועזרתי לה לקום״ אמר בגאווה והזעפתי פנים ״כל הכבוד שעזרת לה אבל אסור להרביץ״ אמרתי והוא הנהן ״ואז-ואז, קייטי נתנה לי נשיקה בלחי״ ליאו גמגם בהתרגשות ואדם ואני צחקנו ״מישהו פה מאוהב גברבר שלי?״ אדם שאל וליאו קפץ עליו מובך ולקחתי את קיינן אליי והא התכרבל אל חזי ״אוח הלחיים האלהההה״ נשקתי לשלושת הגברים שלי..

תמיד הייתה לי משפחה לצידי כשקשה, כששמח, כשעצוב.. מה אני חושבת על המשפחה שלי? הייתי מוותרת עליה בשביל להחזיר את הוריי לחיים? את אחיו של אדם? מה היא משפחה בשבילי בעצם?

יצא לי לחשוב על זה קצת.. חשבתי והבנתי בסוף, שאם המצב הנוכחי של המשפחה שלי ושל אדם יכול היה לקרות רק אם העבר הנורא האכזרי והעצוב של שנינו, היינו עוברים את הכל גם מיליון פעמים. הם המשפחה שלי, והם חלק ממני הדבר הכי חשוב לי בעולם ואני תמיד אגן ואשמור עליהם, אעמוד לצידם ואוהב אותם לא משנה מה ואחנך את הילדים על אותם ערכים שהוריי חינכו את ריי ואותי.
כל פעם שאני רואה אותם חיוך עולה על שפתיי, הלב שלי דוהר ואני מרגישה במקום הכי טוב בעולם.
הם מדהימים ואוהבים, תומכים ועוזרים ותמיד שם כדי לחפות עליך ולשמור עליך, או רק כדי שלא תישאר לבד. משפחה היא הדבר הכי יקר שיש בחיי ולא הייתי מוותרת על שום חלק בחיים האלה אם זו התוצאה של הכל.
הלהקה, ריי, אדם, ליאו וקיינן הקטן שהצטרף הם החיים שלי, האור שלי, האושר שלי והאהבה שלי. בקיצור,
אין על המשפחה שלי.

Never Let You GoWhere stories live. Discover now