התעוררתי בזרועותיו של אדם שישן כמו בלטה וירדתי למטה וראיתי את טליה בסלון "בוקר טוב" חיבקתי אותה "בוקר, את מרגישה יותר טוב?" "כן כמעט לגמרי רוצה לשחק משהו?" "רוצה צ'יט?" "יאללה" הלכתי להביא חפיסת קלפים והתיישבנו על השטיח בסלון והתחלנו לשחק "אייס" הנחתי את הקלף "מלך" טליה הניחה את הקלף שלה "מלכה" שמתי את שלי וטליה חייכה ואמרה "צ'יט" והפכה את הקלף וגילתה ששיקרתי ולקחתי את כל הקופה אליי "איך ידעת?!" התעצבנתי "את שקרנית גרוע ג'יין מה לעשות" חייכה בחיוך ניצחון וכשסיימנו הלכנו לרוץ יחד וחזרנו אחרי שעה וחצי מתנשפות "עוד יש לי כוח רוצה ללכת להתאמן במזרון? נלמד אותך הגנה עצמית?" טליה שאלה והנהנתי והלכנו למזרון. "תרביצי לי" "טליה.." "זה לא יגע בי אפילו" הנהנתי ונתתי לה אגרוף אך היא עצרה אותו "וואו מה?" היא חסמה כל מתקפה שלי "אנחנו עוד נצטרך לעבוד על זה את יודעת" "כן, אבל אין י כוח להפסיד לך כל פעם" אמרתי וכשסיימנו את האימון הלכנו חזרה לבית ונכנסתי להתקלח.
"איפה היית?" אדם נכנס למקלחת כשהתלבשתי "עם טליה. תגיד, אנחנו יכולות לצאת לקניון? הוא נרא לא מרוצה מהרעיון "אני לא יודע..." "נו בחייך אדם אני אתכם כבר כמעט שלושה חודשים ולא יצאתי מהבית חוץ מהחטיפה לפני חודש פליזזזזזזזזזז" עשיתי פרצוף חמוד והוא נאנח בתבוסה "בסדר אבל תחזרו בארבע" "אין בעיה תודה" נשקתי לשפתיו מהר ורצתי למטה "טליההההההההה" "מה?" "תתארגני ונצא אדם הסכים ללכת לקניון!!" "באמת??? חמש דקות אני למטה" הנהנתי והיא עלתה להתארגן.
הגענו לקניון וקנינו בגדים חדשים וראינו סרט "אני לא מאמינה שהוא עזב בסוף "רוצה ללכת לגלידה?" שאלתי אותה "כן בואי" "את מרגישה טוב? את קצת חיוורת" שאלתי אותה והיא הנהנה "כן כן. אני לוקחת שוקולד מה את רוצה?" "וניל עוגיות" קנינו את הגלידה והלכנו עם השקיות למגרש החנייה "את יודעת מה התפקיד שלך בלהקה?"היא שאלה אותי "לא" עניתי בקצרה "אדם הוא האלפא, מה שאומר שאת הלונה של הלהקה" "לונה?" "כן המיועדת של האלפא" "אוקיי.. נחמד" הגענו לחנייה שלנו "תפתחי את הבגאז'" אמרתי לטליה והכנסתי את כל השקיות וממש לפני שנכנסנו לאוטו המגרש התמלא בגז סגול והתחלנו להשתעל "ג'יין מה קורה כאן..?" "חונק הזאב.." השתעלנו וטליה נפלה על הארץ ולאחר מכן אני מתחילה לאבד את חושיי ונופלת גם אני.....
YOU ARE READING
Never Let You Go
Werewolfג׳יין ולנטה- ספרדיה, יש לה אח תאום בשם ריי. היא אוהבת להתעסק במוסיקה לצייר לרקוד וספורטאית מצטיינת. היא טיפוס שקט וביישן אבל אם היא מתעצבנת, לא כדאי לכם להיות לידה, והיא יודעת להתחצף ולעמוד על שלה! אדם פארקר- מסתורי, ראש כנופייה, סטוציונר, ספורטאי מ...