2. Časť

5.4K 127 2
                                    

Bola som uprostred nejakej budovy, vôbec neviem, kde som sa to nachádzala, bol tu prach, všetko bolo rozbité a staré, proste strašidelné, ale bol tu ešte niekto. Vysoká silueta sa pomaly približovala ku mne.
"Amanda, Amanda, Amanda" prehovoril mužným hlasom a ja som šla do kolien, heh ale to by som musela najprv stáť, pretože namiesto toho som bola spútaná na stoličke a čumela som na neho ako keby to bol nejaký Boh. Však isto chápete. Všade bola tma takže pochopiteľne nebolo nič vidno (😂) a ja som sa snažila zaostriť aspoň nejaký detail na ňom aby som si ho zapamätala ale márne. Nič som nevidela. Začala som sa obávať čo odomňa chce pretože neveštilo to nič dobré.
"Prečo si sa zaplietla do toho do čoho ťa je nič!" Keď zvýšil hlas myslela som že je po mne. Pre boha aký mal sexi hlas.. bože na čo to myslím on sa má chystá zabiť a ja tu uvažujem aký má sexi hlas. Než som stihla čokoľvek povedať už bol pri mne a keď sa mi pozrel do očí vtedy som to videla. Dva najkrajšie zelené smaragdy, ktoré by prekonali aj ten samotný drahokam. Krajšie oči som v živote ešte nevidela. Boli krásne ale aj záhadné zároveň.
Dobré dosť už! Veď ťa ide zabiť!
"Čo odomňa chceš?" Povedala som to tak nečujne a čudovala sa sama sebe že má vôbec počul. Zrejme má dobrý sluch. V duchu som sa uchechtla.
"Ty dobre vieš čo chcem." Položil mi ruku na stehno a ja som zmrzla v pohybe. Panebože čo to so mnou ten chlap robí?
"Ne-neviem." Povedala som mierne koktavo na čo sa on jemne uchechtol a ja som mala chuť sa prefackať. Super bože väčší trapas to už byť nemôže. Pomyslela som si. A vtedy keď sa ku mne naklonil....

Zrazu som sa prebudila a zhlboka dýchala. Pane bože čo to malo byť? Netvrdím že ten sen nebol pekný, teda okrem pár detailov ale pane bože ešte nikdy som takýto sen nemala. Všimla som si že v tom tmavom rohu niekto stále bol.

"Kto je tam?" Opýtala som sa úplne po tichu. Odozva mi prišla skoro okamžite a však to čo som počula myslela som že sa mi sníva.

"To som ja, kľud." Odpovedal otec nezaujato.

"Čo tu robíš otec?" Opýtala som sa pretože som vôbec netušila prečo je v noci v mojej izbe a prečo má pozoruje keď spím.

"Len som si po niečo prišiel." Odpovedal nezaujato a než som sa stihla opýtať že čo potrebuje tak odišiel. Hmm veľmi zvláštne. Ďalej som to neriešila a šla som opäť späť.

Ráno ma zobudila moja úžasná sestrička že som zaspala, ako inak.
Ten sprostý budík mi nezvonil, ale čo ma zaujalo viac je to že som ho na stole vôbec nemala. Hmm divné....

Dole v kuchyni bola už len sestra, ktorá sa ako obvykle napchávala hriankami. Ako inak že?

"Len sa nezadus." Povedala som posmešne lebo, keď som videla ako to do seba hádže tak mi to prišlo náramne vtipné.

" Ha ha sestrička, dnes máš nejakú dobrú náladu na to že meškáš." Povedala s úškrnom a ja som ju prebodla nenávistným pohľadom. Ale mala pravdu, meškala som a to dosť.

Rýchlo som sa teda obliekla a už si to mierila do práce. Jáj to bude zase vysvetľovania. Keď som dorazila ako inak so Stef sme sa pozdravili a už som utekala do svojej kancelárie.

Neskoro. Pomyslela som si. V kancelárii má už totižto čakal Šéf.

"Prečo meškáš?" Opýtal sa mierne nahnevane.

"P-prepáčte ale zaspala som a záhadné mi z-zmizol budík." Preboha Amanda to už trápnejšiu výhovorku si si nemohla vymyslieť? Opýtala som sa samej seba v mysli.

"Amanda. S takými to vecami na mňa nechoď. Dobré vieš aké sú pravidlá, ak sa to stane ešte raz tak ťa budem musieť vyhodiť. Vieš že som na teba až príliš mäkký a myslím že voči ostatným to fér nie je, mám pravdu?" Opýtal sa a zdvihol obočie.

"Áno máte pravdu. Už sa to viac nestane." Povedala som previnilo.

"To som rád." Povedal pekne a následne odišiel a ja som si mohla vydýchnuť. Ufff, tak a môžem sa pustiť do práce povedala som si viac menej pre seba. Vzala som si teda nákres domu v ktorom som včera bola a začala robiť niekoľko návrhov ako by som ho mohla zriadiť. Nebude to ťažké, keďže sa vždy najprv zamyslím že tam bývam ja a tak začnem zariaďovať.

Po troch hodinách strávených na stoličke v kancelárii má už pekne bolel zadok. Návrhov som už mala snáď päť takže som to zabalila a pobrala sa na obedňajšiu prestávku. Spolu so Stef sme išli do najbližšej reštaurácie.

"Tak dámi čo vám ponúkneme?" opýtal sa čašník keď k nám prišiel.

"Ja si dám steak a hranolky a k tomu poprosím čaj ale chladený a čo ty Am?" Opýtala sa a čakala na moju odpoveď. Dlho som si nevedela vybrať ale nakoniec som si vybrala.

"Ja si dám cestoviny s lososom a k tomu tiež čaj chladený prosím." Povedala som a milo sa usmiala na čašníka. Ten len prikývol a odišiel.

"Ták a teraz mi povedz o tej zákazke." Povedala Stef nadšene. Ja som nad ňou iba pokrútila hlavou.

"No ten dom je vážne obrovský, nečakala som to, ale bude sa tam skvelo pracovať pretože tie izby sú veľké a vojde sa tam veľa vecí to určite a keďže je to dom miliardára tak sa posnažím z toho vyťažiť čo najviac peňazí samozrejme aby to malo aj nejaký zisk pre firmu." Povedala som veľmi natešene a Stef sa iba uchechtla a krútila hlavou.

"Ach jaj ty si teda. Vidím že to pre teba veľa znamená tak dúfam že sa ti to podarí." Povedala a bolo vidno že mi to ozaj praje. Ja som sa len usmiala a objala ju, na to nám už prišlo jedlo a začali sme jesť.

"Počuj nezájdeme dnes do klubu? Vybavím u šéfa nech nás pustí skôr z práce." Povedala natešene a čakala na moju reakciu.

"No dobre už dlho som sa neodviazala tak hádam jedna párty nikomu neuškodí." Zasmiala som sa a ona so mnou.

"Dobré prídem pre teba tak okolo siedmej." Ja som prikývla a už sme sa pobrali preč.

Keď som prišla domov hodila som kabelku do svojej izby a hodila sa na posteľ. Ach ako veľmi mi chýbala. Sú dve hodiny poobede takže do siedmej mám ešte čas. Šla som teda do sprchy a potom som si šla pozrieť nejaký film.

"No čo sestrička, chystáš sa dnes niekam?" Opýtala sa ma sestra zvedavo a čakala na moju odpoveď.

"Samozrejme." Povedala som na rovinu.

"A kam ideš?" Opýtala sa.

"Ideme so Stef do klubu trošku sa odviazať. Ak chceš môžeš ísť s nami." Povedala som milo a čakala na odpoveď.

"Samozrejme rada pôjdem." Povedala Kika natešene a už bežala k sebe do izby si vyberať oblečenie. Ach jaj to bude ešte zaujímavý večer. Pomyslela som si a začala som sa chystať.....



Takže, keďže som sa nudila spravila som túto čas nie je to nič moc extra ale tak aspoň niečo no nie? 😂 Dúfam že sa bude páčiť a keď sa budem príliš nudiť tak dnes možno bude ešte ďalšia, uvidíme sa u ďalšej časti tak papaaa🍊

MAFIA Where stories live. Discover now