Dnes bol predposledný deň, kedy sme v Dubaji a ja som plánovala si ho užiť čo najviac. Dnes sme sa s Danielom dohodli že keď sa vráti o desiatej že zájdeme do obchodov a niečo si kúpime. Kým som ho čakala tak som rozmýšľala čo si oblečiem. Bolo to ťažké keďže som sa chcela Danovi páčiť ani neviem prečo. Ešte stále by som mala byť naňho naštvaná ale keď to sa nedá. Musíte uznať aj vy. Dala som si nakoniec čierne plavky a čierne tričko s bielymi kraťasami.
Dvere na izbe sa otvorili a ja som si práve dočesala vlasy. Však na moje sklamanie to nebol Dano ale Adam. No aby ste boli v obraze Adam tu prišiel za Danielom, lebo sa vraj niečo posralo v nejakom ich kšefte. Moc som to neriešila."No nazdar kočka, vyzeráš úžasne." Premeral si ma pohľadom a žmurkol na mňa. Ja som sa usmiala.
"Ďakujem pán Džentlmen." Povedala som sarkasticky na čo sme sa obaja zasmiali. Adam bol dobrý spoločník. Dalo sa s ním o všetkom pokecať. A áno dobre vidíte aj o Danielovi. Za tú dobu čo som ho spoznala som sa s ním o ňom rozprávala a povedala som mu aj také veci, ktoré keby sa dozvedel Dano tak by nebol spokojný a možno že by ma za to zabil, ale vidno že Adam dodržal svoj sľub a nič mu nepovedal, pretože od toho incidentu s fackou sa nič zlé nestalo.
Takže som mu bola za to nesmierne vďačná a on si to aj všimol. Rozprávali sme sa asi hodinu, ale potom už musel ísť. Dano prišiel asi pol hodinu po Tom čo Adam odišiel, takže ani nevedel že tu bol. Vybrali sme sa teda do centra a hneď sme zašli do prvého obchodu. Strávili sme tam asi tak pol hodinu, pretože ma zaujali nejaké veci a Dano, ten má poslušne nasledoval ako psík. Vzala som si čierne tielko, červenú čipkovanú podprsenku aj nohavičky a biele roztrhané džíny. Nesúďte má. Dobré, pýtala som sa Adama čo má Dano na dievčatách rád a povedal že má rád červené, čierne a biele spodné prádlo a hlavne veľa čipky. Heh typický chlapi. No ale späť k téme. Kým som ja bola v kabínke tak si predstavte áno! Dobré vidíte! Danko si pekne, spokojne sedel a čakal že sa mu ukážem. No pcheee. Tak som si povedala že ho trošku vyprovokujem. Keď som mala na sebe červenú súpravu spodného prádla a dosť čipkovanú, ktorá odhaľovala trochu viac než mala tak som odhrnula záves a čakala na Danovu reakciu. No mala som na malé aby som sa nerozrehotala. Keď som dobre videla tak bol na instagrame ale keď otrhol zrak tak skoro rupol zo stoličky. Pozeral na mňa takým pohľadom ako ešte nikdy. Bol v šoku, ale bolo mu vidno aj sliny. Haha. Však chápete obrazne povedané."Tak čo myslíš? Je to dobré?" Opýtala som sa a čakala som na dopoveď.
"J-je t-to" ani nedopovedal, pretože stále neveril tomu že by som sa mu niekedy ukázala.
"Je to čo?" Opýtala som sa mierne váhavo, lebo som si začala myslieť, že som možno nevybrala najlepšie oblečenie.
"Si v tom prekrásna." Povedal skoro okamžite a nespúšťal zo mňa zrak. Ufff poviem vám vtedy mi odľahlo. Len som sa usmiala a zatiahla za sebou záves. Keď som si vyskúšala aj ostatné veci tak som pozrela na cenovky a skoro ma urvalo. Skoro mi vypadli oči z jamôk. Dano si to všimol a podišiel ku mne.
"Čo sa deje?" Opýtal sa a už si bral tie veci do rúk a skúmavo sa na nich pozrel.
"Nič ja len že nooo tá cena, môžem tak maximálne zobrať tie nohavice a tielko." Povedala som na rovinu a zamračila sa. Bože ako zdierajú ľudí! Aj keď som dcéra (asi) Mafiána, vreckové dostávame rovnako a peniaze z práce si odkladám na byt, ktorý si chcem kúpiť.
"Poď." Povedal a ťahal ma k pokladni. Až keď predavačka nablokovala všetky veci áno aj to spodné prádlo som chcela namietať že to neberiem no na to už Dano na terminál priložil svoju kartu a zaplatil nákup. Škaredo som po ňom pozrela. Tak toto nie.
"Ale Dano, mala som to zaplatiť ja nie ty." Povedala som mierne urazene.
On sa len usmial a viedol ma von z obchodu."Ber to ako darček." Povedal a usmial sa. Ach keby sa takto správal stále bolo by to skvelé a však na to ho už moc dobre poznám.
YOU ARE READING
MAFIA
רומנטיקהAmanda Starsonová- milá, tichá, chápavá, priateľská, občas drzá a tvrdohlavá.. Svoj život si nevybrala sama ale jej rodičia... Daniel Salvator- drzý, arogantný,sukničkár, jediné čo je jeho prácou je zabiť všetko čo sa mu pripletie do cesty... Daniel...