16. Časť

3.3K 93 2
                                    

Len pre informáciu, od tých posledných správ som si na mobil dala iné heslo. Ostala som v úžase. Ako to že mi to nedošlo skôr. Snaží sa má dostať do jeho firmy, namotať ma, pripraviť ma o všetko a potom ma nechať. Bože som hlupaňa.

"Takže o toto ti išlo čo?" Zvýšila som hlas a bola som naňho pekne nasratá. Kurva! Takto má podraziť.

"O čom to vravíš Amanda?" Opýtal sa nechápavo a premeral si ma pohľadom.

"Pán Salvator?" Prišla dnu postaršia pani, ktorá mu robí sekretárku.

"Áno?" Opýtal sa a čakal.

"Prišla za vami Rebeka." Povedala a potom si všimla že som dnu a pekne sa na mňa usmiala čo Daniela prekvapilo, pretože sa pozrel na ňu a potom na mňa. Úsmev som jej opätovala. Kým jej šiel Dano niečo povedať dnu vtrhla zrejme Rebeka a hodila sa mu okolo krku.

"Ahoj zlatíčko." Povedala a pobozkala ho. Bleee. Mala na sebe najmenej pol tóny make-upu. Urobila som grimasu že mi je z toho zle čo si však postaršia pani všimla a potichu sa zasmiala.

"Mám pre teba skvelú správu. Som tehotná." Povedala nadšene a vtedy mi to došlo čo povedala. Ona je tehotná!!!!!!????!!!! Idiot. Veď počkaj.

"Skvelé, tak to gratulujem pán Salvator a pani Salvatorová. Ja som očividne neviditeľná." A vtedy ste to mali vidieť. Zásah do čierneho. Ona sa len falošne usmiala a Dano toho to zranilo tak že keby sme tu neboli tak by aj plakal. Ja som sa len s neutrálny výrazom pobrala hneď preč. Dano ma chcel zachytiť no môj pohľad mu hovoril za všetko. Takže to radšej ani neskúšal. Ta pani vyšla so mnou a súcitne sa na mňa pozrela. Ja som len pokývala hlavou a šla preč. Prešla som okolo recepcii tak nasrato že som nemala šancu sa vyhnúť Sárinmu spítavému pohľadu. No to mi bolo teraz u riti. Nastúpila som do auta svetelnou rýchlosťou a vyštartovala som tak rýchlo že bolo počuť len šmýkanie pneumatík a na 100% sa s vami stavím že to Sára musela počuť keďže recepcia je hneď na dolnom poschodí. Brázdila som diaľnice tak rýchlo ako nikdy. Úprimne bola som nasratá na to že sa so mnou zahrával a on za ten čas sebe šukal Rebeku, ktorej spravil decko. Haha Amanda a čo si si myslela? Že ho spraví tebe? Prosím ťa nebuď smiešna. Namierila som to k najbližšiemu baru a plánovala som sa ožrať do nemoty. Áno všetci isto má vidíte ako anjelika ale to bohužiaľ ešte nepoznáte moju druhú stránku. Vystúpila som pred Galaxy Clubom a šla dnu. Pomerne tu nebol nikto len nejaký chlapi vzadu, ktorý keď ma videli tak sa začali zhovárať. No však dnes nebol môj šťastný deň. Prišli ku mne zdrapili má za ruky a ťahali von. No super a kto mi odnesie domov moje auto akože? Hodili má do ich nejakého auta, ale najprv ma spútali a aj moje ústa. Hehe super, nech skapem ale aspoň normálnou smrťou. Zasmiala som sa nad tým na čo sa na mňa nechápavo pozreli, prečo sa smejem v takejto situácii. Áno úprimne vyzerala som ako psychopat. Predstavte si že ste spútaný, máte cez ústa pásku, špirálu máte roztečenú po celej tvári, rehocete sa ako šialenec a plus ako bonus po pravej strane a po ľavej sedia dvaja sexy muži v oblekoch. Heh Veď vyzerajú ako dosky, úprimne. Na Daniela zďaleka nemajú. Kurva! Dosť! Už naňho nemyslí. Zatiaľ čo som sa hádala sama so sebou som zabudla sledovať okolie kam ideme, pretože už sme boli dosť ďaleko. Haha Amanda ty si fakt sprostá. No doľahla na mňa únava a tak som sa oprela a do pár minút som bola tuhá ako kameň. Heh to budú mať čo robiť aby ma zobudili.

"Vstávaj!" Povedal jeden a drgol do mňa.

"Sahg nepoisrter." Povedala som cez pásku a však nebolo mi nič rozumieť. Ak by som nemala tie slová by boli "Sa neposer." Hehe, no čo viem byť aj drzá. Len sa na mňa pozrel a pobavene nadvyhol obočie.

"Ja viem čo si povedala a máš šťastie že ti jednu neprijebem, lebo šéf nám povedal že ak ti skrivíme jeden vlások na hlave tak že to oľutujeme. Takže ti radím buď slušná, lebo nabudúce už jednu schytáš." Povedal pokojne na čo som vypleštila oči a všetci sa zasmiali. Idioti. Keď sme došli, vstúpili sme asi do toho najväčšieho zámku na svete. Kurva fix ale to tu bolo pekné. Zrazu mi jeden strhol pásku z úst a ja som mu vrazila. Len na mňa pozrel a ostal mierne v šoku.

"Tak teraz ma počúvaj, nabudúce ma upozorni že mi to ideš dávať dole, lebo prisahám že to neskončí len fackou ale odtrhnem ti tie tvoje gule a prinútim ťa ich zjesť rozumel si?" Opýtala som sa a nadvyhla obočie.
Len na mňa pozrel vystrašene ale aj nasrato a ostatní sa začali rehotať a dobre že sa nechytali za brucha.

"Tak ta ti teda dala Tomas." Povedal hnedovlasý a zasmial sa. On len prekrútil očami a pokračovali sme ďalej. Fuuha tak čakala som že mi vrazí za to ale ako vidím na týchto imbecilov platí že musíte byť na nich drzý a nesmiete sa ukázať že ste slabý, pretože vás môžu zneužiť.

Keď sme dorazili na miesto tak ma sotil do nejakej väznice a nechal ma tu no pchee to čo má byť? Bol tu však ešte niekto, nejaké dievča.

"Ahoj kto si?" Opýtalo sa dievča a sledovalo ma.

"Som Amanda a ty? Čo chcú s nami spraviť?" Pýtala som sa veľa otázok naraz.

"Ja som Laura a máme byť vraj ich hračky, veď asi chápeš ako myslím." Silno zavrela oči a videla som že začala plakať. Čo prosím? Hračky no pcheee.

"Laura dobre ma počúvaj ak ukážeš že si silná tak nebudeš len nejaká hračka, každopádne sa ti pokúsim nejako pomôcť aby si sa odtiaľ dostala." Povedala som povzbudzujúco na čo sa na mňa pozrela, usmiala sa a objala ma. Objatie som jej opätovala.

"A čo ty?" Opýtala sa šokovane.

"Ja prosím ťa som Mafiánka, mňa len tak rýchlo nezložia k zemi." Až keď som to dopovedala som si uvedomila čo som povedala. Ja som Mafiánka! Presne tak! Ak sa chcú hrať tak môžme ale podľa mojich pravidiel. Každopádne otec má už určite hľadá a Daniel ten nech si šuká tu svoju Rebeku. Zahnala som tieto myšlienky a pozrela sa na Lauru, ktorá na mňa pozerala s otvorenou pusou. Len som žmurkla a snažila sa vymyslieť plán.

"Mám nápad." Povedala som a začala som rozprávať Laure čo spravíme.

" Ak sa odtiaľ dostaneš tak bež stále rovno, dostaneš sa až na hranice Paríža, tam nájdi políciu ale povieš im iba to čo som ti povedala rozumieš? Oni to potom odovzdajú môjmu otcovi  a ten už bude vedieť čo robiť." Povedala som a usmiala som sa na ňu.

"Neviem či to zvládnem." Povedala mierne váhavo.

"Ja ti verím." Povedala som s vážnym výrazom a ona ostala byť prekvapená.

"Priprav sa." Povedala som potichu.
Len prikývla a čakala.

"Hej tupci, som hladná dostanem niečo jesť?" Opýtala som sa hlasno. Laura vypleštila oči keď počula tu nadávku. Ale potom zvážnela a pripravovala sa na útek. Keď mi doniesol jedlo a otvoril celu tak som ho tehlou silno udrela tak že stratil vedomie a padol k zemi ako Domino.

"Poď!" Povedala som rýchlo. Bežali sme k hlavnému východu a rýchlo som jej otvorila dvere. Ona sa na mňa len vyľakane pozrela.

"Budem v poriadku, teraz choď nemáš veľa času, bez čo ti nohy budú stačiť." Povedala som a všimla som si že sa niekto blíži.

"Bež!" Pošepkala som a rýchlo som sa vrátila späť do cely. Ona už medzitým utekala.

"Čo do..." Keď tu prišiel jeden tak sa pozrel na toho debila, ktorý ležal na zemi.

"Debil ani strážiť nevie." Povedala som a hrala som sa na to že si obzerám nechty. Ten sa len zasmial no potom mu dačo došlo.

"Nebola tu ešte jedna?" Opýtal sa a začal panikáriť.

"Ty si už tiež mentálne retardovaný?" Opýtala som sa a nadvyhla som obočie.

"Pokiaľ viem tak som tu bola len ja keď si ma tu hodil ako špinu." Vypľula som naňho a nechutné sa naňho pozrela.

"Vsak ty ochvilku nebudeš taká múdra." Povedal a odišiel. Na to sa ten debil už prebral a strážil ďalej. Ježíš to sú ale tupci že si nevšimli že jedna ušla bože. Kokoti twl. Bolo mi z toho až do smiechu. No to len keď sa do určitého okamihu pred celou neobjavila osoba, ktorú by som tu najmenej čakala. Vstúpil do mňa obrovský hnev ale aj veľký šok. Nemohla som uveriť že pred celou stál.......


Takže mala bonusovka 😂❤️ ešte to len bude zaujímavé ak ste si mysleli že to buď enudne ako do teraz musím vás sklamať 😂😂 lebo teraz sa to ešte len zapletie a to poriadne takže ďakujem pekne že to čítate a možno ešte dnes sa vidíme u ďalšej časti 😚 tak papaaa🍊

MAFIA Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz