40. Časť

2.1K 76 0
                                    

V obývačke na gauči sedel Lucas, môj bývalý. Páni musím uznať že vyzeral dobre. Skoro ako Daniel. Bol vyšportovaná postava, blond vlasy a modré oči, ktoré keď som videla ako ma klamali celú strednú, tak som ich znenávidela.

"Otec?" Povedala som mierne mrzuto. Na čo sa na mňa otočil Lucas a keď ma zbadal tak mal hubu až niekde na koberci.

"Amanda? Si to ty?" Opýtal sa šokovane.

"Už to tak bude." Povedala som nezaujato.

"Dcérenka sadni si, musíme sa porozprávať." Povedal otec a tušila som že niečo bude zle.

"O čo ide?" Opýtala som sa no odpoveď, ktorú som dostala od otca mi vyrazila dych! Doslova!

"Musíš sa vydať za Lucasa." Povedal a pozrel na mňa vražedným pohľadom. Akože haloooo? Ja som tu tiež! Nemal sa ma niekto opýtať či to chcem?

"Prosím?" Opýtala som sa mierne šokovane ale aj namosúrene čo si otec aj Lucas všimli.

"Nebudeme o tom diskutovať, je to pre tvoje bezpečie." Povedal otec a potom sa začali o niečom rozprávať. A dosť!
Tresla som rukou tak o stôl až sa otec mykol a Lucas na mňa pozeral s vyvalenými očami.

"Len cez moju mŕtvolu." Povedala som skrz zuby a prepaľovala otca pohľadom.

"Tak potom vypadni z tohto domu a viac sa nevracaj." Zvýšil na mňa otec hlas a zabíjal má pohľadom. Bolo vidno že je mega nasratý.

"Ako si želáš." Postavila som sa a mierila do izby. Vytiahla som kufor a začala doňho hádzať veci.

"Prečo s tým nesúhlasíš?" Opýtal sa ma Lucas a mal svoje ruky na mojom páse.

"Okamžite tie ruky daj preč inak ti ich zlomím!" Povedala som a on hneď poslúchol.

"Vypadni!" Povedala som a balila sa ďalej.

"Alee..." Začal protestovať no keď som naňho pozrela odporným pohľadom tak odišiel. Keď som bola pobalená tak som zišla dole, kde už boli všetci.

"Sestrička." Pribehla ku mne Kika a so slzami v očiach ma objala najvaic ako mohla. Keď som sa pozrela do očí môjmu otcovi, videla som tam niečo čo som už nevidela 30 rokov od smrti našej matky. Bolo tam sklamanie ale aj bolesť. Ignorovala som to a s posledným pohľadom na sestru a náš dom som odišla. Nastúpila som do auta a išla preč. Išla som diaľnicou ani neviem kam. Ocitla som sa pri lese a zaparkovala. Zamkla som auto a ostala v ňom sedieť. Tak to vyzerá že dnešná noc bude v aute. Prešla som na zadné sedadlá a skúsila si trochu pospať. Nedalo sa. Zrazu mi niekto zaťukal na okno. Zľakla som sa kto to je, no keď som sa pozrela ostala som šokovaná. Bol to Daniel. Do riti čo tu robí?! Mal zamračený výraz. Otvorila som auto a on si nastúpil na miesto vodiča. Hneď sa ku mne otočil.

"Čo tu do pekla robíš?!" Opýtal sa a mierne zvýšil hlas.

"Odišla som od otca." Povedala som úprimne a on sa na mňa pozrel zvláštnym pohľadom.

"Nemáš kam ísť?" Opýtal sa a skúmal má ako keby mi niekto ublížil.

"Noo...chce má vydať za môjho bývalého a to si ja rozhodne nenechám!" Zvýšila som hlas a smutne sa pozrela na Daniela. On sa pobavene zasmial a naštartoval moje auto.

"Pripútaj sa!" Povedal to takým rozkazovačným tónom, no ja som poslúchla. Auto bolo naštartované no on ešte vytiahol mobil a niekomu zavolal.

"Nicolas, dones moje auto do domu jasné?" Položil mu otázku a skôr než mu ten dotyčný stihol odpovedať, aspoň som nezachytila tu odpoveď, tak zložil. Zrazu vyrazil a ja som sa usadila pohodlnejšie.

Cesta trvala dosť dlho no keď som sa pozrela dookola tak som stuhla. Boli sme na letisku.

"Kam ideme?" Opýtala som sa a on sa na mňa otočil s úsmevom.

"Kam len budeš chcieť." Povedal a čakal čo poviem.

"Poďme do Dubaja." Povedala som a bola som natešená, čo si všimol a úprimne sa zasmial.

"Ako si princezná želá." Povedal a vystúpil. Následne mi zobral kufor a ja som vystúpila tiež. Nasadli sme do lietadla a ja som sa hneď usadila na svoje miesto. Dano sa uchechtol. Ach!

"Čo Vám prinesiem slečna?" Opýtala sa letuška a očkom hádzala po Danielovi. No Pche. To čo si dovoľuje? Keď som sa pozrela na Daniela ten zadržiaval smiech. Akože wtf?

"Noo dala by som si kávu." Povedala som a nahodila falošný úsmev. Ona len prikývla a odišla. Bože by som jej tie oči vyškriabala. Keď som si zapla mobil tak mi cinkol Instagram

Používateľ Daniel Salvator vám poslal správu

Kľudne si jej tie oči vyškriabať mohla 😉

Vyvalila som oči. Pozrela som sa na Daniela a ten sa začal rehotať. Ale ako to vedel?

"Ako si to vedel?" Opýtala som sa šokovane. Ostal ticho no potom prehovoril. Letuška mi medzi tým už doniesla tu kávu, ktorú som vypila.

"Z tvojho pohľadu sa to dalo jasne vyčítať." Povedal pobavene a následne sa zasmial. Ja som len prekrútila očami a snažila sa zaspať. Keď sa mi to podarilo tak som mala krásny sen.
Nachádzala som sa v Danielovom aute a vzadu sedel náš krpec. Daniel bol vonku z auta pretože niečo riešil. No zrazu malému prišlo zle.
"Mami je mi zle." Povedal a snažil sa dýchať. Rýchlo som vybehla z auta a išla k nemu do zadu.
"Pod na ruky zlatíčko." Povedala som a už som ho brala. Keď sme vyšli von Daniel spozornel a hneď prišiel k nám.
"Čo sa deje láska?" Opýtal sa a ustráchane sa pozrel na krpca.
"Je mu zle." Povedala som a už som čupela pri ňom. Zrazu krpec začal zvracať. Och chudáčik môj. Dano sa k nemu zohol z druhej strany a hladkal ho po chrbte.
"To bude dobré kamoš."povedal povzbudivo a zobral ho na ruky. Malý sa trochu upokojil a dal ho na zadné sedadlá, kde si ľahol. Pomaly zaspinkal a ja som dávala pozor aby mu neprišlo zase zle. Predsa sme išli dlhú cestu, pretože ideme na dovolenku a malý nerád dlho cestuje. Daniel prišiel ku mne a objal ma okolo pásu a dal mi bozk do vlasov.
"Bude vpohode." Povedal a usmial sa.
"Ja viem." Povedala som a posledný krát som sa naňho pozrela, pred tým než sme vyrazili na cestu.
Z môjho krásneho sna ma vyrušil niekto, čo keď zistím kto to bol tak ho zabijem. No keď som otvorila oči videla som Daniela. Heh to zabíjanie asi odložíme. Úprimne? Neviem prečo mávam v poslednej dobe takéto sny no nemôžem tvrdiť že sa mi nepáčia, pretože úprimne keby sa vám snívalo že máte dieťa s taký sexuálnym Bohom tak ako fuuu tiež by sa vám to páčilo ako mne. Keď som sa naňho pozrela na tvári mal úškrn. Arrrgggh! Jak ja nenávidím ten jeho úškrn, ale aj ho milujem takže späť k téme!

"Sme tu." Povedal a sadol si späť na sedadlo. Ja som sa pozrela von oknom a opäť som už po tretí krát videla tú istú krásu ako pred tým............

MAFIA Where stories live. Discover now