Z pohľadu Daniela:
Už pár dní nespím, stále myslím na to ako v ten deň prišla za mnou a na tvári mala ten odtlačok od facky, ktorú jej dal ten idiot Paul. Neskutočne ma to vytočilo, ale mala pravdu je to jej vec s kým čo robí a s kým sa baví. Samozrejme mu to mohla povedať miernejšie, takže som sa mu trošku nečudoval prečo jej dal facku, ale aj tak do riti! Nie je to jeho vec. Ešte v ten deň som mu volal a povedal som mu že si to s ním vybavím. On dobre vie čo Amanda pre mňa znamená! V našej Mafii hraje dôležitú rolu a za každú cenu sa musí vzchopiť. Potrebujeme silnú Mafiánku a zároveň aj právničku. Máme zopár problémov, z ktorých sa potrebujeme dostať a keďže Paul povedal že okrem dizajnu aj študovala právo tak by nám vedela pomôcť, aspoň dúfam. Stále rozmýšľam prečo som si ju vybral. Netvrdím že nie je pekná to je ale je veľmi krehká čo nie je dobré, ale keď v ten deň v bare bola taká zlatá ako sa mračila keď pila nápoj, proste som neodolal a musel sa k nej ozvať. Lenže ja debil som sa jej ani nepredstavil. Keby sa toto dozvedela matka s otcom tak by dostali asi dvojitý infarkt. Pri tej predstave som sa jemne uchechtol."Pane, prepáčte že som sem vtrhol tak neohlásene ale máme jeden problém." Povedal rýchlo na čo som hneď zareagoval a úplne zabudol na to že sem vtrhol nepozvane.
"Čo sa deje?" Opýtal som sa a už zapínal svoj notebook. Mám totiž ešte nevybavené nejaké účty ohľadne domu a tak.
"Noo, prišla vaša sestra a chce sa s vami o niečom rozprávať a taktiež s ňou prišiel váš brat." Povedal a čakal ako zareagujem. Do pekla! Čo tu zas robia. Ne dosť že má otravovala počas môjho detstva ale ešte aj teraz. Otrávené som si povzdychol a povedal mu nech prídu za mnou.
"Ahooooj bračeeeek." Zvýskla natešene sestra a ja som myslel že prídem o uši. Má 21 ale chová sa ako decko. Nič v zlom.
"Bože nehuč tak Sára!" Okrikol som ju na čo sa len uškrnula a hodila sa na môj! Podotýkam môj! Gauč. Veď prečo nie Daniel to za vami bude upratovať. Pche... S bratom som sa privítal potľapkaním po chrbte. Brat je odomňa starší, ma 30 a volá sa Adam, takže pochopiteľne mne je 27 keďže som od neho o 3 roky mladší ako ste si mohli všimnúť. Wow Dano ty vieš aj počítať! Aké nečakané! Ale späť k téme.
"Prečo ste prišli?" Opýtal som sa a premeral si ich pohľadom. A však ten ich mi prezradil že sa niečo zase posralo.
"Nooo je tu taká malá vec." Povedal nervózne môj brat a už som vtedy vedel že je to v riti.
"Čo?" Opýtal som sa nedočkavo lebo už mi to liezlo na nervy.
"Noooo Robert nám zdrhol." Povedal v kľude a konečne si vydýchol že to dostal zo seba. No ja práve naopak som vyletel zo stoličky ako nejaké tornádo a prebodol ho vražedným pohľadom.
"Čo prosím?" Opýtal som sa šokovane, pretože som myslel že som asi zle počul.
"No dobre si počul." Povedala miesto Adama Sára a ja som myslel že asi vybuchnem od zlosti. Do riti! To nemyslia vážne. Aby ste boli v obraze. Róbert je druhý najlepší mafián a vie o nás viac než mi o ňom. Akurát vieme to že má dve dcéry, ktorých mená nepoznáme.
"Do riti ako vám mohol ujsť keď ste ho ešte len dnes chytili!?!?" Opýtal som sa už úplne vytočený do nepríčetnosti.
"Pomohli mu jeho bodyguardi." Povedal Adam na čo sa zamračil. Pre boha! Tak bodyguardi. Nejaký kokoti, ktorí možno ani nemajú ten najlepší výcvik ako naši. Tak to vyzerá že budem musieť pretriediť svoju stráž, lebo mám samých neschopných ľudí, tak to vyzerá. Adam si sadol k sestre a niečo pozeral na mobile zatiaľ čo ona si požičala moju knihu a začala čítať. Ja som rozmýšľal nad tým ako ho dostaneme späť. A úprimne? Prišiel som na také veľké hovno! Nič proste nula bodov. Prvý krát som bol v zúfalstve a nevedel čo robiť. Musel som zavolať Rebeke a nejako sa odreagovať, veď to už poznáte ako.
Domov som sa vrátil až neskoro a to už sestra spala na mojom gauči a brat niečo stále ťukal v mobile. Ježiš ten sa bez neho nepohne ani na krok. Uchechtol som sa. Ja som si šiel tiež ľahnúť. Začal som rozmýšľať nad Rebekou. Hmm nepovedal by som, že je to vzťah, je to len priateľstvo s výhodami. Obaja si užijeme a to je všetko. Je to výhodné pre ňu i pre mňa, ale najviac koho nemôžem dostať z hlavy je Amanda. Tie jej pery, ktoré by som tak rád pobozkal, keby nás vtedy nebola vyrušila Stef... Dobre vedela že budem s Amandou v jej kancelárii. So Stef sa totižto poznáme od malička ale Amande to nikdy nepovedala. Ta by ju asi zabila za to. Musel som sa nad tým zasmiať, ale ako vidím Amanda bude ťažší oriešok. Ona nie je jedna z tých čo sa vám hneď hodia do postele. Pfff kde že, ona je iná, ale môj cieľ je jasný a ja ho hodlám splniť.
Ráno som sa zobudil na čudný pocit. Že má niekto hladká. Do riti kto si to dovolil? Prudko som otvoril oči a na to som hneď zbadal sestru. To si robíš piču že? Wtf? Ona je sfetovaná alebo čo? Pozrel som na ňu pohľadom alá jebe ti? A ona sa len začala smiať.
"Máš už raňajky na stole, a podotýkam že ti budú veľmi chutiť takže..." Nestihla dopovedať, pretože na to som už utekal dole do kuchyne, kde však samozrejme nič nebolo. Ha ha veď počkaj sestrička.
"Hahahahhahahahahahahhahahahahahahhahhahhhahaha" začala sa rehotať na celý dom, že to hádam zobudilo aj mŕtvych. Pozrel som na ňu veľmi hnusne a hneď stíchla.
"Veď počkaj." Povedal som hnusne a odišiel do svojej izby sa obliecť. Keď som bol prichystaný tak som zišiel späť do kuchyne a spravil si hrianky.
Mňam. Milujem hrianky.
Sestra len na mňa pozrela prosebným pohľadom. Ach bože.... Zobral som hrianku a dal jej ju na tanier. Len sa ďakovne usmiala a do 30 sekúnd tej hrianky už nebolo. Len som sa nad ňou zasmial. Ach bože aj keď je to potvora, ľúbim ju. Keď sme sa najedli umyl som riad a šiel do práce. No vlastne šiel som vybaviť jednu vec zo včera, čo zahŕňalo že tomu idiotovi, ktorému ušiel Robert pekne mu napálim guľku do hlavy......Takže ďalšia časť 😊 ja myslím že sa podarila mne osobne sa páči takže tak 😂 vidíme sa u ďalšej 😍 tak papaaa🍊 a som veľmi rada že som sa umiestnila na 21 mieste v mafii 😍 ❤️❤️❤️❤️ Ľúbim vás ľudia 😂😊🍋🍊 tak majte sa, vidíme sa u ďalšej časti.
YOU ARE READING
MAFIA
RomanceAmanda Starsonová- milá, tichá, chápavá, priateľská, občas drzá a tvrdohlavá.. Svoj život si nevybrala sama ale jej rodičia... Daniel Salvator- drzý, arogantný,sukničkár, jediné čo je jeho prácou je zabiť všetko čo sa mu pripletie do cesty... Daniel...