Zobudila som sa na príjemný pocit. Slnko svietilo a ja som sa lepšie pomrvila a pevne sa natisla na hruď chlapa, ktorý leží vedľa mňa. Acchhhhh krásny pocit. Nadýchla som sa úžasnej vône Čokolády a vanilky v jednom. Bol to tak neopís....tak počkať! What? Prudko som otvorila oči a pozrela sa na kom ležím. Respektíve na kom som ležala takto celú noc. Daniel!!!! Kurva! Zamračila som sa. Do riti ja som sa tak bála. Asi vás zaujíma že ako to včera dopadlo. No ja vám to predsa poviem. Takže kým som pozerala na Adama, áno volá sa Adam je to totiž Danielov brat, dokonca sme si spolu dobre sadli a teraz sme ako najlepší kamoši. Aj keď musím priznať že keď sa dozvedel kto som tak bol tak nasratý že ma chcel vážne odbachnúť, ale keď som mu vysvetlila že ja som do teraz o ničom nevedela tak mi uveril. Vraj on je v ich rodine detektor lží takže tomu uveril aj Daniel a videla som že bol dosť nahnevaný no nie na mňa ale na seba. No dobre späť k téme. Tak medzi tým vtrhol dnu Daniel a keď ma videl tak rýchlo začal konať, čo znamenalo že protivníka dal k zemi, teda jeho brata za čo ho obdaroval nepekným pohľadom. No keď si to vyjasnili bolo všetko vpohode. Takže stále tu sedím mračiac sa na zlatého Dana ako krásne spinká. Ooo to je cute! Dosť! Ešte stále si niečo musíš vybaviť. Keď vstal usmial sa na mňa no ja som mu už dala facku. Jeho reakcia ma prekvapila pretože pozeral na mňa tak čudne, vlastne s otázkou v očiach že za čo to bolo.
"To bolo za čo?" Opýtal sa a pošúchal si líco.
"To máš za to že si ma vystrašil!" Povedala som mierne hlasno na čo sa usmial a pritiahol si ma k sebe a neuveríte čo spravil už zas. Pobozkal ma! Do ružičkového kelu!!! Tak som sa chcela odtiahnuť a dať mu zase facku ale proste musíte uznať že sa bozkáva ako Boh. No dobre úprimne? Nechcela som aby sa odtiahol. Lenže zase nám to prekazil ten blbý kyslík! Sakra! Odtiahol sa a dal mi prameň vlasov za ucho a sledoval má svojim pohľadom. Potom si povzdychol a chcel niečo povedať.
"Odpúšťam ti." Prehovorila som ako prvá a dúfam že som sa strafila na jeho otázku, ktorú mi chcel položiť.
Pozrel na mňa prekvapene ale následne na tvári vyčaril ten najkrajší úsmev aký vedel a daroval mi jemný bozk. Oh prestaň lebo sa urobím fakt! Do pekla! Takto som sa v živote nesprávala! Čo to so mnou je?!?! Dosť! Amanda preber sa!"Musíme ísť na raňajky lebo zmeškáme." Usmiala som sa a už som utekala do kupelky sa umyť. Keď prišiel ku mne tak som si práve v zrkadle obzerala môj krk. Stále mal pôvodne farby modrín. Objal ma okolo pásu a bolo vidno že zosmutnel. Ja som si oprela hlavu o jeho hruď a zavrela oči. Začal mi obsypávať krk malími, jemnými bozkami. Bol to tak úžasný pocit.
"Boli to?" Šepol mi do ucha a pokračoval ďalej.
"Nie." Usmiala som sa, keď som mala ešte stále zavreté oči. Bože správame sa ako zamilovaný pár. Akurát že on ma určite chce dostať len do postele, však to sa mu nepodarí. Ak chce hrať túto hru tak môžme ale podľa mojich pravidiel.
"Poďme, lebo vážne nestihneme raňajky." Povedala som a už som utekala do izby ku skrini, s kadiaľ som si vzala biele tričko, kraťasy a bielu šatku.
Keď už sme boli na raňajkách tak k nám prišlo nejaké dievča a začalo sa s ním rozprávať. Ja som len prekrútila očami že na každom rohu musí nejakú zbaliť a ďalej jedla svoje raňajky. No však on si to všimol a jemne sa mu nadvyhol pravý kútik úst. Pche. Než to dievča odišlo dalo mu papierik so svojím telefónnym číslom, hodilo po mne povýšenecky pohľad a odišla. Ja som sa zatvárila ako to povedať spravila som grimasu a však Dano si to všimol a rozosmial sa.
"Videl si to?" Opýtala som sa ignorujúc že sa zo mňa smeje.
"V-vi-videl." Hovoril pomedzi smiech a dobre že sa nezadusil. Ja som len nahodila pohľad alá myslíš to vážne? A on hneď stíchol.
"Tak to aby som ti dnes večer uvoľnila izbu že?" Povedala som provokačne na čo sa zamračil. Ha trefa do čierneho pomyslela som si.
"Amanda!" Povedal zlostne. Na čo som sa zasmiala.
"No čo? Určite si s ňou nebudeš chcieť len volať nie je tak? Nechaj tak aj tak som sa chcela ísť popozerať do mesta. Takže budeš mať kľud." Usmiala som a videla som že ho to potešilo. Úprimne? Nálada mi hneď klesla. Nechcela som aby na našej izbe bola nejaká baba s ním ale tak čo už no. On je proste taký. Po raňajkách sme šli na apartmán a so slovami že sa vráti až o tri hodiny odišiel. Išiel na nejaký pohovor. Ja som sa teda vybrala si to tu obzrieť. Bolo to tu pekné. Mesto bolo tiež ozaj krásne. Ale najviac ma zaujala fontána. Bolo tam napísané že Fontána Lásky. Hm za pokus nič nedám no nie? Vytiahla som peňaženku a vytiahla z nej mincu.
"Želám si........" Povedala som a hodila mincu do fontány. Naposledy som sa pozrela na moju mincu vo vode a dúfala že sa mi to prianie splní. Keď som sa tak prechádzala videla som študentov ako sa rozprávajú a zabávajú. Ach tie staré časy. Prišla som zase na tú pláž, z ktorej má odniesol Dano vtedy späť do hotela. Sadla som si na piesok a rozmýšľala som. Sedela som tu dosť dlho pretože už bolo asi večer niečo okolo sedem hodín. Fuuha to som sa zamyslela na riadne dlho. Keď som prišla do hotela išla som do baru. Tam som si dala nejaký koktail keď tu zrazu si ku mne prisadol nejaký chlap. Heh bolo to divné pretože jeden si sadol na pravo a onedlho prišiel ďalší a ten na ľavo. Takže pochopiteľne som bola v strede. Naliala som do seba pár drinkov. Nebola som opitá no možno trošičku.
"Tak čo pani aj vy máte taký ťažký život ako ja?" Opýtala som sa mierne pripito. Obidvaja sa na mňa pozreli a potom na seba.
"Slečna, nemali by ste už toľko piť. Mali by ste sa vrátiť na izbu." Povedal jeden a už sa postavil.
"Nechaj ma, Danko si tam šuká tu mrchu z rána, ktorú si zbalil, netvrdím že na jej mieste by som nechcela byť ja aleee hups." Povedala som a až potom som si všimla že Daniel je tu tiež a mračí sa no v jeho očiach bolo vidno sklamanie ale aj pobavenie. Nemotorne som sa postavila a išla som preč. Heh. Ani neviem kde som ale nejako zázračné som sa dostala po dlhej dobe do izby, kde som sa následne hodila na posteľ a zaspala. V noci som pocítila ruku okolo môjho pása a že ležím na niekoho hrudi. Vôňa čokolády a vanilky má upokojila na toľko aby som vedela že som v bezpečí. Viac som sa naňho natisla čo zaregistroval a jeho hruď sa otrásala smiechom. Spokojne si ma pritiahol ešte bližšie a do pár minút sme už zaspali. Neviem čo sa to deje ale začínam k nemu niečo cítiť a to neveští nič dobré!.....
Takže 😂 čauees, dnes taká obyčajná časť, dúfam že sa bude páčiť no každopádne ďakujem že toto čítate aj keď to nie je nič extra a vidíme sa teda potom u ďalších častí takže papaaa🍊
ČTEŠ
MAFIA
RomanceAmanda Starsonová- milá, tichá, chápavá, priateľská, občas drzá a tvrdohlavá.. Svoj život si nevybrala sama ale jej rodičia... Daniel Salvator- drzý, arogantný,sukničkár, jediné čo je jeho prácou je zabiť všetko čo sa mu pripletie do cesty... Daniel...