Ráno som sa zobudila na to ako mi niekto dáva bozk na každučký centimeter môjho tela. Mierne som pootvorila oči a zistila že narušiteľ môjho spánku je Daniel. Hneď sa mi vybavili spomienky na včerajšok. Ale teraz som ostala zaskočená. Nevedela som či to bol iba sen alebo sa to stalo naozaj. Keď si Daniel všimol ako premýšľam tak sa zasmial.
"Premýšľaš nad včerajšom hviezdička? Vidím že sa ti to moc páčilo." Povedal a vtedy som bola na 100% presvedčená že to bola realita. Predsa by si z toho nerobil srandu. Nečudujte sa mi že si to nie že nepamätám ale že som z toho v šoku. Veď pre boha! On je vážne sexuálny Boh! Včera som mala príležitosť sa o tom presvedčiť. Keď som si spomenula na všetky jeho dotyky a bozky bola som úplne mimo a nevnímala čo mi hovorí. Myslím si že po pár minútach to vzdal a len sa na mne zabával pretože videl že som duchom neprítomná.
"Hviezdička, nechci aby som to urobil opäť." Vyhrážal sa pobavene a ja som vyvalila oči.
"Nie som si istá či by to moje nohy zvládli." Povedala som úprimne a pozrela naňho. Na okamih sa mu v očiach myhlo niečo, čo som nespoznala.
"Boli ťa to?" Opýtal sa a výraz mal tvrdý. Úprimne? Bolí ma to kurvesky, ale kurva stálo to za to.
"Noo, dá sa to, ale stálo to za to, rozhodne to neľutujem." Povedala som a zasmiala sa.
"To som rád." Dal mi malinký bozk na nos.
"Ty si normálne zo mňa vyšukal dušu, počuj." Povedala som a zasmiala sa, na čo na mňa vyvalil oči, pretože v živote si určite nemyslel, že by odomňa mohol počuť niečo také.
"To som rád, bol to môj cieľ." Povedal a zazubil sa. Bože to je debil. Len som pokrútila s hlavou. Chystala som sa vstať ale moje nohy to nezvládli a tak som čakala len stretnutie s podlahou (dúfam že chápete ako to myslím) no dve silné ruky som v momente pocítila na svojom páse a bola som im teraz fakt vďačná.
"Pozor princezná, ja som ťa teda fakt dosť zničil." Povedal a uchechtol sa. Ja som si sadla naspäť na posteľ.
"Ale prosím ťa." Povedala som a mávla rukou.
"Bol to ten nejlepší sex v mojom živote." Povedala som a sama sa čudovala sebe od kedy takto rozprávam. Ešte donedávna som bola uzatvorené dievčatko, ktoré sa bálo povedať čo i len nadávku nie to ešte rozprávať o tom. No nič, späť k téme.
"Takže som bol tvoj prvý?" Uisťoval sa. Vlastne podľa mňa on to vedel, len chcel aby som to povedala ja. Prikývla som. Bolo mi to teraz nejako trápne. Zrazu ma zvalil na posteľ a svoje pery priložil na moje. Za krk som si ho pritiahla ešte bližšie.
"Mali by sme ísť na raňajky." Povedal a uškrnul sa.
"Okej." Povedala som a vybrala som sa nachystať sa. Netvrdím že pri chodení ma to nebolelo, ale už to nebola taká bolesť. Keď sme vyšli z izby tak pri dverách boli dvaja muži. Pre boha! Keď tu boli aj v noci tak to muselo byť hrozne. Museli všetko počuť. Bože. Sklonila som hlavu lebo som cítila ako začínam byť červená až za ušami.
"Boli tu aj cez noc?" Opýtala som sa. Skôr som to pípla takým piskľavým hlasom na čo sa zasmial.
"Oni tu boli celý čas Amanda." Povedal vpohode a ja som si tresla ruku o čelo. Veď samozrejme, keď je to jeho ochranka.
"Je to naša ochranka Amanda." Povedal akoby opravil moju myšlienku. Len som prikývla a ďalej to nerozoberala. Každopádne ak to mám posledný krát zhodnotiť tak by som sa chcela vrátiť k včerajšej noci, bola fakt skvelá. Keď som pozrela na mobil mala som 50 neprijatých hovorov a 20 sms-siek. Twl. Všetko to bolo od otca a Kiki. Hmm s otcom nemám náladu sa rozprávať. Kike zavolám neskôr.
V reštaurácii nebol skoro nikto, čo má mierne šokovalo. Logicky keď je pracovná doba že ľudia nebudú na dovolenke ako ty Amanda. Prehovorilo moje debilné svedomie a malo pravdu. Nebolo tu veľa hostí takže dúfam že nás v tú noc vážne počula len ochranka. Aj keď pri tom som zase prekrútila očami len tak. Keď som sa pozrela na Dana ten má len pobavene sledoval a asi vedel na čo zase myslím. No nesúďte ma!! Veď vy to tiež časom pochopíte!
Radšej som sa pustila do jedenia raňajok lebo dnes by som ich ešte vážne nezjedla, keby som na to ďalej myslela.
"Amanda, dnes sa musíme vrátiť do Paríža, musím sa vrátiť späť do firmy. Je mi to ľúto." Oznámil mi s ľútosťou a pozrel na mňa. Netvrdím že mi nálada nepoklesla no nie až tak.
"Dobre teda." Dojedla som, napila sa a vyrazili sme na izbu sa pobaliť.
V lietadle sme boli za cca také dve hodinky a ja som sa usadila, lepšie povedané ľahla som si a skúsila si pospať. Bola som unavená. Dano to vycítil a odtrhol svoj pohľad od notebooku a pozrel na mňa. Ja som sa nespokojne pomrvila a snažila sa nájsť si polohu. No zrazu som dostala chuť niečo zjesť. Prudko som sa posadila a zadívala sa pred seba. Dano stále zo mňa nespúšťal zrak a s otázkou v očiach na mňa dvihol svoje obočie.
"Som hladná." Povedala som bez záujmu a ďalej hypnotizovala stenu lietadla.
"Si vpohode?" Opýtal sa pochybovačne no na to už zavolal letušku. Keď som jej nadiktovala čo by som si dala myslím že bola rovnako zaskočená ako Daniel. Pozeral na mňa akoby som bola duch. Totižto objednala som si extra porciu palaciniek s čokoládou, plus k tomu jogurt a ešte vajíčka a k tomu uhorky. No ja viem divná kombinácia no, ale vážne som bola fest hladná. Dano si ma stále premeriaval pohľadom a pozeral na mňa skúmavo, zatiaľ čo som sa napchávala. Keď som to všetko dojedla spokojne som si ľahla a mohla som ísť spať. Už som aj bola unavená.
Zobudila som sa na to ako niekto má hladká po líci. Otvorila som oči a videla Daniela.
"Sme tu." Povedal a usmial sa.
Z pohľadu Daniela:
V tú noc čo sa to stalo som bol asi najšťastnejší. Dosiahol som čo som chcel, no predsa má z vnútra zožieralo niečo čo som nedokázal zo seba dostať. Veď predsa chcel som ju pretiahnuť a to som aj splnil. No potom tu bol pocit viny. Bol to fakt dobrý sex. S nikým som ho takýto nemal ako s ňou. To ako kričala moje meno a ako skúmala moje telo a tetovania. Pripadalo mi to ako Milovanie a nie pretiahnutie. No zrejme to tak bolo. No však prekvapilo ma to ako sa chovala v lietadle. Keď som počul že čo chce jesť, úprimne môj žalúdok urobil kotrmelec a pýtal sa von. Akože prečo mala práve chuť na toto. No a potom mi to došlo. Ja som kokot. Veď my sme nemali ochranu, ale predsa nemôže byť tehotná. To je nezmysel. Upíri nemôžu mať deti aspoň takto to je písané v tých najprísnejších zákonoch. Toto budeme ešte musieť poriešiť. Nepozdáva sa mi to. Hneď ako zaspala som nad tým začal uvažovať. Ja nie som ideálny človek na rodinu, vzťahy a už vôbec nie aby som bol otcom. Ja som proste taký aký som. Chcem si užívať život. Mať sex, prachy a to je všetko. No však bol tu ešte jeden problém, ktorý ma neskutočne vytáčal ale zároveň aj priťahoval. Tie jej myšlienky. Bože keby ste ich videli! Nevedel som že takéto myšlienky dokáže mať baba! Ale úprimne priťahovalo ma to! Kurva ja neviem čo sa so mnou deje ale som vážne v riti z nej úplne! Budem musieť na pár dní asi vypadnúť. Keď sme dorazili do Paríža tak som ju odniesol k sebe, keďže otec ju vyhodil a povedal že sa jej ozvem no nespravil som to.Som už preč asi tri dni a stále neviem na ňu prestať myslieť. Kto vie ako sa má. Mal som už toľko chvíľok, kedy som jej chcel zavolať ale nespravil som to. Preto lebo som čurák. Nevážim si to čo mám. Ja sa už nikdy nezmením asi.
"Pane, máte návštevu." Povedal Nicolas a ja som rozmýšľal, kto má tu našiel. O tomto mieste nevie nikto, len jediný človek. Nie, nie, nie, nie.....
Keď som prišiel do obývačky neveril som čo som videl. Uprostred izby stala Amanda s nečitateľným výrazom. Tušil som že sa niečo stalo, resp že mi vynadá, prečo som odišiel. No to som sa zďaleka mýlil."Musíme sa porozprávať." Povedala pevným hlasom a prešla k svojej kabelke, z ktorej následne vytiahla obálku a kým prešla ku mne dokonale som si ju premeral pohľadom. Vyzerala božsky. To jej telo a krivky. Hovorím bol som z nej v totálnej riti. Tak ma priťahovala až to bolo zlé.
Zrazu mi podala obálku a pozrela mi do očí. Mala v nich smútok, bolesť no aj lásku, ale najviac tam bolo vidno veľké sklamanie, pretože čakala čo na tú obálku poviem. Keď som otvoril tu obálku a vytiahol z nej fotky ostal som stáť ako najväčší idiot na svete a raz pozrel na ňu a raz na fotku. Teraz som v riti. Na fotke bol obrázok..............
VOUS LISEZ
MAFIA
Roman d'amourAmanda Starsonová- milá, tichá, chápavá, priateľská, občas drzá a tvrdohlavá.. Svoj život si nevybrala sama ale jej rodičia... Daniel Salvator- drzý, arogantný,sukničkár, jediné čo je jeho prácou je zabiť všetko čo sa mu pripletie do cesty... Daniel...