29. Časť

2.5K 73 1
                                    

"Ale to nemôže vyjsť." Povedal jeden z mojich mužov a prisaham že keby pohľad zabíjal tak by som ho zabil.

"Pýtal som sa snáď niečo?! A prečo by nie?" Opýtal som sa naštvane a hneď pochopil že má nemá vytáčať lebo to neskončí s ním dobre.

"Lebo majú prísne dobre stráženú celú a aj ochranka je mocnejšia než my!" Povedal to narýchlo a až potom si uvedomil že čo povedal. Ja som len ostal šokovane naňho pozerať aj spolu ostatnými ako toto všetko vie. V sekunde to prišlo ako rána pálkou do hlavy. SPOJENEC

SPOJENEC

SPOJENEC

SPOJENEC

Toto slovíčko mi blikalo v hlave ešte hodnú chvíľu, kým som ho nechytil pod krk a nešmaril o stenu.

"Ty bastard." Precedil som cez zuby a ostatní už vyťahovali zbrane a mierili naňho. Bodaj by na mňa. To by som ich vysal do jedného. Heh. Ta predstava mi prišla vtipná a ani neviem prečo.

"Nikdy ju nenájdeš, už je dávno ďaleko." Povedal skrz zuby a odpľul si. V mojom dome! Kurva? Čo si on o sebe myslí? Kto to po ňom akože bude pratať?

"Nepľuj v mojom dome!" Zvrieskol som až sa mykol.

"Viete aký je postup." Povedal som mužom a šiel si sadnúť za môj pracovný stôl.

"Samozrejme Šéfe." Povedal Nicolas a už ho vliekli preč. Ja tomu neverím. Kurva! Ako sa do mojej ochranky mohol dostať ich spojenec. Zrazu som len počul výstrel a vedel som že ten odporný pes už skapal. Budem si musieť svoju ochranku preveriť sám, lebo ako vidím, niektorý to nezvládajú. Dal som si hlavu do dlaní a premýšľal. Zrazu prišli späť.

"My ju nájdeme šéfe nič sa nebojte." Povedal Nicolas a slabo sa usmial. Zdvihol mi trochu náladu ale stále som nemohol byť šťastný keď ona je tam niekde s nimi a neviem čo jej robia. Čo ak ju mučia? Alebo si z nej robia hračku? Nie! Len to nie! Ona je silná a tvrdohlavá tak ľahko sa nezlomí, alebo? Ochranka videla že premýšľam tak si sadli späť do kresla a čakali čo poviem.

Z pohľadu Amandy:
Ani neviem ako dlho sme išli no už má bolel zadok. Musíme už ísť najmenej 5 hodín. Aby ste vedeli. Tý kreténi mi dali pásku na ústa a zviazali ruky. Hej tým sa ma mohli dotýkať čo aj spravili ale za každý dotyk som ich pekne kopla na čo som si vyslúžila facku ale aj tak som sa nevzdala. Ta oni si zo mňa hračku nebudú robiť iba ak Dano jemu to možno povolím. Wtf! Nie! Stop! Dosť! Jeden sa má snažil chytiť zase ale keď videl moje oči ako sa ho snažia zabiť tak to radšej ani nedokončil a ruku stiahol späť k sebe. Och debil! Keď sme už boli v Španielsku a vôbec netuším kde tak sme vystúpili pred veľkým domom. Španielsko sa mi vôbec nepáčilo. Túto krajinu neznášam. No čo má najviac zaujalo tak to bola postava, ktorá si to mierila k nám. No to ma poser. Strhli mi pásku z úst.

"Zase ty? To ti nestačilo minule?" Opýtala som sa s hnevom v hlase. Pretože Paul, áno! Dobré vidíte!, na mňa pozeral s úsmevom akoby sa nič nedialo. Och bože. Ako rada by som mu jednu no zrazu prerušil moje myšlienky svojim hlasom.

"Rád ťa opäť vidím, a pani prosím vás odpútajte ju, nie je predsa väzeň." Povedal pobavene na čo ma následne ten debil odviazal a capol po zadku. No počkaj, pomyslela som si. Než sa stihol nazdať tak som mu ruku skrútila za chrbát a kolenom mu vrazila do brucha a ona sa skotúľal na zem. Všetci sa na mňa pozreli s otvorenou hubou.

"Povedala som ti že ešte raz a neskončíš dobre, a mňa nikto capať po zadku nebude!" Sykla som naňho a on sa pomaly staval na nohy. Keď som sa otočila na Paula tak ten vyzeral byť v šoku ale sa tváril aj pobavene.

"Takže Amanda, vitaj v Španielsku." Povedal a milo sa usmial.

"Aby som bola úprimná, nenávidím Španielsko tak prejdime k veci čo odomňa chceš?" Povedala som a čakala čo odpovie.

"Vidím že sa s ničím neserieš, tak teda dobre." Povedal a pokynul nech idem za ním.

Keď sme prišli do jeho asi domu tak to tu vyzeralo tak obyčajne. Dano to ma u seba v byte krajšie. Zrazu sa ku mne otočil a chytil moju hlavu. Au! Debil!

"Už prestaň konečne všetko porovnávať s Danielom!" Sykol a stále sa pozeral na mňa. Ale čo? Ako? Veď to? Chcela som sa opýtať ale už pokračoval ďalej v ceste. Heh tak toto je divné. Odkiaľ to mohol vedieť? Veď som si to hovorila v mysli. Nebodaj vie čítať myšlienky? Ale veď to vedia len .... Tak počkať! To vedia predsa len upíri!

"Že ti to došlo Amanda." Povedal ironicky a zasmial sa. Do pekla! On sa so mnou zhovára v mysli!

"Výborne, nič nové pre mňa." Zrazu prehovoril. Do riti! Už buď ticho lebo ti tie ústa zápcham!

"Prestaň Amanda, lebo ti zápcham ja tie tvoje drzé ústa a ver že ti ich nezapchám páskou." Povedal až som ostala šokovane pozerať naňho. Haha tak to bolo vtipné ozaj. Ak si myslíš že ma budeš mať za nejakú hračku tak to sa mýliš môj zlatý.

"To mi došlo Amanda, že budeš tvrdý oriešok." Prehovoril a pokračoval ďalej aniž by som niečo vyslovila odpovedal na moje otázky v hlave.
Daniel prosím pomoc.

"Ten ti nepomôže. Ani len netuší kde si." Povedal provokačne a uškrnul sa. Zrazu bol pri mne blízko a práve sa má snažil pobozkať keď v tom som započula mne známy hlas.

"Skús to a umrieš." Povedal dotyčný, ktorý zrejme stál za nami no Paul mal naňho dobrý výhľad a zamračil sa. Keď som počula ten hlas chcela som vyskočiť asi 50 metrov od radosti do výšky ale to by ten strop asi nezniesol.

"Pusť ju Paul!" Povedal nahnevane a začala som sa báť aj ja.

"Ale, ale, ale." Povedal provokačne Paul a chytil ma okolo pásu a otočil na tak by som videla na dotyčného. Stál tam ten svalnatý Boh. Oh! Nie dosť! No Paul zrejme bol v mojich myšlienkach opäť a keď videl čo si myslím tak ma stisol silnejšie. Mňa to však začínalo bolieť.

"Au." Sykla som a snažila sa aby ma pustil. Samozrejme Dano sa pozrel ako ma drží a nepáčilo sa mu to. Pretože ho prepaľoval očami ale čo ma zaujalo najviac bolo to že k nám nešiel. Stál na mieste. A potom mi to došlo. Bola som príliš zamyslená nad tým stiskom že som sa nenazdala kedy mal v ruke Paul zbraň a mieril ju na mňa. Ja som však stuhla keď som si to uvedomila na čo Paul zareagoval, tým že sa mi pozrel do očí. No spravil chybu. Daniel ho hneď zrazil k zemi a ja som ostala stáť a pozerať sa na nich ako sa začali byť. Hlava nehlava. Humm Dano bol fakt sexy. Och tie svaly. Než som sa spamätala tak Paul bol nad ním a mieril naňho zbraň. S úškrnom vedel že vyhrá. Lenže chlapec sa prerátal. Zatiaľ čo si vychutnáva že ho zabije tak Daniel stále pozeral naňho. Nepozrel na mňa pretože logicky by tým upozornil Paula že tu stále som. Tak som vytiahla zbraň a namierila som to na Paula.

"Eehhmmehheem." Odkašľala som si a usmiala sa na Paula, ktorý keď ma zbadal zahrešil a zbraň hodil na zem.

"Vieš Paul, jedno na tebe fakt obdivujem." Povedala som a videla som že sa usmial a Dano ten sa zamračil na mňa.

"Vážne a či také?" Povedal a už dávno stal s rukami za hlavou. Dano sa postavil a pomaly išiel ku mne.

"To aká je tvoja ochranka, vymletá a nepozrela si či u seba nemám zbraň." Zasmial sa a neprestával sa smiať. Tak tu niečo nehrá. Vedela som to.

"Hlúpučká Amanda." Povedal a smial sa ďalej. Čo do riti! Skúsila som vystreliť no nič. Prázdny zásobník. Do riti!

Zrazu sa zohol po zbraň a následne vystrelil. Čakal som že strelí mňa ale keď som videla ako vedľa mňa na zem padol Daniel, nezmohla som sa ani na slovo, ani jediný pohyb, oči mi pomaly začali zaplavovať slzy a ja som padla na zem ak hnila hruška. Ležal tam v kaluži krvi bez pohybu. On ho zabil. Zabil toho koho som milovala. Zabil toho koho som chcela po zbytok svojho života mať pri sebe. Zabil toho kto bol pre mňa kyslíkom. S ním zabil rovno aj mňa. Než som sa stihla spamätať zahmlilo sa mi pred očami a posledné čo som videla bol mŕtvy Daniel ležiaci vedľa mňa......





😂 Dúfam že má za toto nezabijete ale to ešte nie je koniec takže čítajte ďalej! 😏❤️❤️❤️ Vidíme sa ešte dnes u ďalšej kapitoly tak papaaa🍊

MAFIA Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt