~kahraman~

540 43 25
                                    

Uzun bir süre sonra Ece gelmişti.

-anne!
Diyip anneme sarılmıştı.
-abla annem iyi olucak değil mi?
-merak etme Ece. Sen yokken ben doktorla konuştum. Pek birşeyi yokmuş. Birazdan uyanır.
-tamam o zaman. İyi olucak yani. Buraya gelene kadar türlü türlü senaryolar ürettim ya.
-ay yarabbim Ece. Niye bu kadar negatifsin. İyi düşün. Tövbe ya.
-abla bide kapının önünde bekleyen yağız egemeni napıcaz.
-ne? Onu unuttum ben. Gitmiştir diye düşündüm.
-sen buraya onunla mı geldin?
-karşılaştık öyle yani. Yardım etmek istedi sadece.
-abla hani sen bu adamdan nefret ediyodun?
-ediyorum zaten ece. Ya kusura bakma annem trafik kazası geçirince ondan başka bişey düşünemeyip buraya yağız egemenle geldiğim için. tamam mı
-yok ben öyle demek istemedim abla. Bı anda niye celallendin.
-ben bi gideyim konusuyum şununlada bekleyip durmasın boşu  boşuna.
-tamam konuş o zaman. Ben annemin başında beklerim.

Ece'nin yanından kalkıp dışarıya çıktım, beni görüp yanıma gelmişti. Bu sefer soğuk değildi.

-durumu nasıl? Anneniz iyi mi?
-iyi. Gidebilirsiniz. Bizi merak etmenize gerek yok. Teşekkür ederim yardımınız içinde.
-geçmiş olsun.

Deyip gitti. Sadece arkasından bakakalmıştım. Aslında iyi biri gibiydi. Ama yinede ona olan öfkem hiçbir sekilde bitmeyecekti. Buna emindim.

-abla annem gözlerini açtı.

Bi anda Ece gelip bunlari söyleyince mutlu olmuştum hemen içeriye girdik.
-anne geçmiş olsun iyisin dimi?
-iyiyim iyiyim de. Niye beni bu kadar merak ediyorsun ki hazan hanım. Hani küstünüz bana.
-of anne. Suanda bile nasıl bu kadar soğuk olabiliyosun anlamıyorum.

...............................

Annemle eceyi bıraktıktan sonra iş yerime geri dönmüştüm.
Rıdvan bey'de beni bekliyordu. Sinirliydi.

"Ooo hazan hanım siz hiç buraya uğrarmıydınız? Maşallah istediğiniz saat girip çıkıyosunuz burası otel mi?"
"Bakın Rıdvan bey önemli birşey olmasa gitmezdim. Annem trafik kazası geçirmiş. O yüzden gitmek zorunda kaldım."
"Bunu bana söylemeniz gerekirdi."
"O anda bunu nasıl düşünebilirdi ki? Annesi trafik kazası geçirmiş bunu gelipte size söylemeyi nasıl akıl eder bu kadar vicdansız olmayın."

Arkamı döndüğümde onunla göz göze gelmiştim. Bunu hiç beklemiyordum. Gerçekten oydu.

Sizce son anda gelen kişi kimdi? Yoruma yazmayı unutmayın canlar. Umarım bölümü beğenmişsinizdir.,🌹

Gün Işığı ~yağhaz~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin