~sorgu~

391 42 18
                                    

"efendim anne"
"Hazan kızım Ece yanında mi? Eve gelmedi de"
"E-evet yanımda anne."
"Yalan söyleme kız. Sesinden belli yanında olmadığı. O at hırsızının yanında değil mi?"

Şuan annemle konusamayacak kadar yorgundum
"Anne bunları evde konuşuruz. Kapatıyorum."
"Hazan..!"

Telefonu kapattım dırdırını çekemezdim simdi. Eceye mesaj atıp telefonumu sessize aldım. "Hazan bekle" arkamı dönüp bana seslenen kişiye baktım. Gerçi kim olduğunu anlayabilmistim.

"Ne vardı? "
"Bende seninle konuşmaya meraklı değilim. Ama cevabını beklediğim sorularım var. Bunları sadece sende öğrenebilirim. O otel odasında farklı şuan karşımda farklı birini görüyorum. Hangisi gerçek sensin."
"Benim seninle konuşacak hiç birşeyim yok. Otel odasını konuşmak istemiyorum. Anladın mı beni?!"

Arkamı dönüp gidiyordum ki...
"Tamam öyle olsun. Ben senin kim olduğunu öğrenicem."

Arabasına binip yanımdan uzaklaştı. Benim nasıl biri olduğumu neden öğrenmek istiyor anlamıyorum. Artık yüzünü bile görmek istemiyorum. Ben ondan uzaklaşmaya çalıştıkça o üstüme üstüme geliyor.

Ece'den

"Ya anne yemin ederim ablamın yanındaydım."
"Kız doğruyu söyle çabuk bana."
"Doğru bu. Ablamlaydim."

Kapının tiklatılmasiyla annemden kaçıp kapıyı açmaya gittim. Karşımda Sinan egemeni görmeyi beklemiyordum.

"senin burda ne işin var?"kısık sesle söylemiştim annem duymamaliydi. "Tamam yalan yok. Seni takip ettim. hocamın evini bilmek istedim. Bir sorun mu var?"
"Ece kimmiş gelen"
"Arkadaşım pelin."
Kapıyı kapatıp sinan egemene döndüm "ablam evde yok. Olsa bile seni görmek istemezdi. Şimdi git burdan."
"Gitmezsem nolur peki."
"Polisi ararım bende."
"Tamam tamam iyice atarlandı"
"Ya bide gülüyomusun?"
"Ece!!"
Yasinin sesini duymamla bir irkildim
"Yasin"
Bize doğru gelerek "bu herif kim?"
"Şey yasin."
"Ben Sinan egemen tanıştığıma memnun oldum "
Elini yasine doğru götürmesiyle yasin dahada sinirlenmisti
"Oğlum sen ne ayak he? Bizim mahallede sevgilimin yanında"
"Yanlış anlaşılma oldu sanırım. Ben hazan hocam için burdaydim."
"Hazan hoca? Hazan ablayimi diyo bu "
"Evet ablam için geldi önemli bişey oldu sanırım neyse zaten gidicekti. Dediğim gibi ablam yok."
"Tamam hadi öyle olsun. "
Diyip gitti.
"Yasin hemen cellaleniyosun ya."
"Napiyim kızım? Senin yanında hiç tanımadık bir erkeği görünce delirdim. Hiç gözüm tutmadı bunu. "
"Zaten pek önemli biri değil. Sadece ablamın öğrencilerinden."
"Ablanın her öğrencisi evine kadar mı geliyo"
"Neyse işte benim içeriye girmem gerek sende git annem görürse biliyorsun."
"Tamam gidiyorum. Görüşürüz güzelim "
"Görüşürüz "
Hemen içeriye girip kapıyı kapattım. Annemin bana sorgu dolu gözlerle bakması beni ürpertmisti.

Bir bölümün daha sonuna geldik. 💓

Gün Işığı ~yağhaz~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin