Arabadan inip bana yaklaştı. hala gözlerimin içine bakıyordu gözlerini 1 saniye bile ayırmadan bana bakıyordu. Ağzımı açıp birşey diyecektim ki
"Abi. İyiki geldin"
Bu sinandı. Yani kardeşlermiydi? Beni hiç takmadan gelip abisine sarıldı. Bende hemen geçip gittim. Arkamı dönüp baktığımda onunda baktığını gördüm o geceki gibi ciddiydi. Yüzü midemi bulandırıyordu. Hemen önüme döndüm. Ve durağa kadar gittim. Bizim mahalleye götürecek olan arabaya binip boş bir yere oturdum. Hala sinirliydim. Tabi benim yerimde kim olsa sinirlenirdi o gece için. Umarım çok gelmez çalıştığım yerede. Onun sevimsiz yüzünü görmeyi istemiyorum. Hele o bakışları, içinde duygu kırıntısı olmayan bakışlarını görmeyi hiç istemiyorum.
💎
Evime doğru yürümeye başladım. Bi yandan da aklımda o adam vardı. Hala bana hakaret edişi kafamın içinde yankılanıyordu.
Kapıyı açıp içeriye geçtim. Evde hiç kimse yoktu. Allah Allah saat olmuş 22.00 nerde bunlar?"Geç içeriye. Sinir etme beni Ece."
"Bi tek o güldürüyor yüzümü."
"Ne dedin sen? Bi tek o güldürüyomuş yüzünü. Ben bilirim o yüz güldürmeleri. Bir daha seni onun yanında görmiycem. Duydun mu kız!"
"Anne noluyo ya? Bağırıp durma kıza."
"Sen karışma! Ben eceyle konuşuyorum."Hasta edecekler beni bir gün. Ece'nin yanına gittim.
"Ece'm kuzum. Noldu? Yasin meselesi mı?"
"Evet. Abla ben yasini çok seviyorum. Sırf annesiyle kavgalı diye yasini kötülüyor."
"Her zamanki gibi fazilet hanım işte. Boşver takma annemi. Ona alışamadın mı daha. O hep böyleydi."
"Abla sen nasılsın peki? Dün geceden sonra. İyisin dimi?"
"İyiyim ben. Beni merak etme. Hadi uyu. Okulun var. Benimde işim."💎
Uyku tutmayınca oturup telefonumu kurcalamaya başladım. Kapı çalınmıştı. Bu saatte kim bu ya?
Kalkıp kapıya gittim. Kapıyı açtım bu herifin benim evimin önünde ne işi vardı?"Gece gece bela mısın? Şimdi de evime kadar mı takip ettin beni."
Konuşmadan sadece yüzüme bakıyordu."Sana diyorum. Çek git bela arama. Senin yüzünü bir daha görmiyim yoksa-"
"Özür dilerim hazan."
Bölüm sonu. Nasıl buldunuz? Yorumlarsanız sevinirim.💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Işığı ~yağhaz~
Fanfiction"küçükken hep öğretmen olmak isterdim. ama ortaokulu bitirdikten sonra liseye başlayamadım. notlarımda iyiydi ama durumumuz yoktu. o yüzden Ece için çabalıyorum bu kadar. sonu ablası gibi olsun istemiyorum."