~hayatımın aşkı~

570 47 27
                                    

Kan ter içinde çığlık atarak uyanmamla birlikte Ece'nin kalkıp benim yanıma gelmesini anlamam bir kaç dakika sürdü. Bu neydi şimdi? Yağız egemenle evleniyordum. Peki kan içinde yerde yatıyor olmam bu neydi şimdi? Anlam veremediğim rüyalar görmeye başladım. Sanırım paronayaklaştım.

"Sadece kabustu."
"Ne gördüysen geçti abla. Ben yanındayım."
"Oda öyle söylemişti."
"Kim? Ne diyosun abla anlamıyorum."
"Yani boşver bir kabus işte hadi kalk ben ise sen okula"

Bir anda odaya dalan anneme çevirdik bakışlarımızı

"Kız noldu? Bişey mi var? Neyiniz var? Kime ne oldu?"
"Anne kimseye bişey olmadı. Sadece kabus gördüm. "
"Ne kabusuymuş bu."
"Anne hadi ablamı rahat bırakalım biz."
Ece annemi de alıp odadAn çıktılar.

.........................................

Yağız egemen'den

"Sinan bana o kızla ilgili gerçekleri ne varsa ne yoksa anlatmanı istiyorum."
"Ne kızı?"
"Bilmemezlikten gelme. Delirtme beni! Anlat herşeyi. Bu kızın olayı ne?"
"Otel odasından hala çıkamadın mı sen. Ne dediysem o."

Beni umursamaz bir şekilde tableti eline alınca iyice sinirlendim. Tableti alıp yatağın diğer ucuna attım.

"Oyun mu oynuyoruz burda! Benim otel odasında gördüğüm kızla spor salonunda gördüğüm kız aynı değil."
"Ne diyosun sen ya. Spor salonu derken?"
"Hala bilmiyormus gibi yapıyorsun. O zaman ben kendim öğrenirim. Ama umarım kardeşim bana yalan söylememiştir. Ben oraya sana güvenerek gittim. Güvenimi boşa çıkarmasan iyi olur."

Hızlıca odasından çıkıp şirkete gittim.

Hazan'dan devam

İş bitmişti. Eve dönmüştüm ama hala aklımda gece gördüğüm rüyam vardı.

"Abla hadi gel. Gece gördüğüm kabusu bana anlatmak ister misin?"
"Yağız egemenle evleniyordum. Sonra birdenbire göğsümden kanlar akmaya başladı yere kapaklandim. Sonra heryer karardı."
"Yağız egemen? Sinan egemen olsa şaşırmazdım ama yağız egemen abla senin aklın yağız egemende kalmış ve diğer olaya gelince ürkütücü."
"Sinan ne alaka. Sevmiyorum ben onu."
"Abla emin misin?"
"Ece sen ne saçmalıyorsun ya! Sinan egemen kim ben kim sen bi benim halime baksana. Bana spor hocası olmam için teklif sunduğunda nasıl sevindim biliyomusun? Ama gerçekleri öngöremeyiz."
"Ama aklın daha çok yagizda. Rüyanda onu görüyosun. Senin nefretin bile yağız egemene aitken nasıl Sinan hakkında bu kadar emin konuşabiliyorsun."
"Dediğin gibi sadece nefret."
"Öyle olsun abla. Hayatının aşkı Sinan egemen mi? Yani bu mu?"
"Hayatımın aşkı....Sinan egemen. Ben böyle bişey demedim. Zaten olmayacağını biliyorum."
"Senin için çabalayan yağız. Yinede sen bilirsin."
"Benim için çabalayan mı? O otele odasını hatırlatmama gerek var mı? İster misin?"
"Tamam abla bişey demiyorum iyi geceler."
"İyi geceler."

Nefretin bile ona aitken ne demek bu ya... Hiçbir şekilde ne olursa olsun yağız egemenle olmazdı. Asla öyle bir pislikle olmam.

Veee yeni bölüm.😍

Gün Işığı ~yağhaz~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin