Sadece bir kabusmuş.
Özür dilerim hazan.
"Abla iyi misin? Suratın bembeyaz."
"Sadece bir kabus gördüm. O kadar."
"Hmm. Bu kabus kiminle ilgili?"
"Kiminle ilgiliyse ilgili Ece. Napıcaksın?"
"Tamam. Kızma. Hadi gel kahvaltımızı yapalım."
"Tamam geliyorum."Ece çıktıktan sonra üzerimi değişip yanlarına gittim. Sofra tam kurulmamışti. Eksik olan malzemeleri getirdim. Sonra yemeğimizi yiyip eceyle çıktık.
"Abla normalde bu saate çıkmıyodun ama. Bi değişiklik mi oldu?"
"Yok. Halletmem gereken işler var."
"Tamam."💎
"Seni çok özledim." Mezarının başında öyle dikeldim. Sonra mezarının yanına çöküp kokusunu içime çektim.
"Neden bizi bıraktın? Sensiz hayatın anlamı yok. Sensiz yapamıyorum baba. Güçlü görünmeye çalışıyorum hep. Ama olmuyor. Sen olsaydın her güçlüğün üstesinden gelirdim."
Omzumda bir el hissetmemle arkamı döndüm.
"Abla." Dolmuş gözlerle bana bakıyordu. Ayağa kalkıp ona sarıldım.
"Ağlama abla. Babam seni böyle görmek istemezdi. "💎
Eceyi okuluna bırakıp bende spor salonuna gittim.
Uzun bir yolculuktan sonra iş yerime gelebilmistim. Üzerimi değişip müşterilerimi çalıştırıp dinlenmeye başladım. Sonra burdan çıkıp bir kafeye gittik betülle.
"Ee anlat bakalım. Sende durumlar ne? Ne var ne yok."
"Her zamanki gibi işte. Evden işe, işten eve."
"Sana birini bulalım mı?"
"Kızım saçma sapan konuşma. Sen kendine bul."
"Kendime de bulucam. Merak etme. Sende herşeye kızıyorsun he."
"O zaman düzgün bişey söyle."
"Ay tamam hadi. Kahvelerimizi içip gidelim."
"Aynen öyle yapalım."2 hafta sonra
"Abla! Abla!"
"Ne var Ece?"
"Annem ne yapmış ne etmiş o yalıya girebilmiş."
"Ne?!"
"Aynen öyle abla. Duyduğun gibi."Salona gidip annemin tam karşısında dikeldim.
"Anne sen kafayı mı yedin? O yalıdan ümidi kes. Ne zaman durucaksın merak ediyorum."
"Kızım onların yanında duralım eceyi görsünlerki yüz güzeli seçsinler şu güzelliği görünce hemen eceyi seçerler zaten."
"He onların yanında durdun eceyi gözlerinin içine soktun diye onlarda hemen eceyi seçicekler. Anne sen delirdin mi?"
"Delirdim kız. Ne diyeceksin. Erkek Fatma. Mevzu bahis kardeşinin geleceği. Niye anlamıyorsun."
"Ben seni hiç bir zaman anlayamadım ki. Bir türlü doymuyosun. Senin için herşey para dimi? Fazilet hanım. Ya Ece otel odasına gitseydi? Benim duyduklarımı, o hakaretleri duysaydı. Ya sen o zaman bu kızın piskolojisini düşünebiliyor musun?!"
"O kimse hata yapmış. Sinan egemen değildir o."
"Ha Sinan egemen ha başkası. Ne fark eder? Orda benim kızlık gururumu iki paralık etti o adam! Sen hala yalı diyosun! Yüz güzeli diyosun!Bıktım senin bu para düşkünlüğünden. Sen ne biçim bir annesin ya. O geceki olay senin için hiç birşey ifade etmiyor mu?"
"Ha-hazan. Kızım."
"Kızım deme bana! Senden nefret ediyorum."Bölüm sonu. Nasıl buldunuz?
Yorumlarsanız sevinirim. 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Işığı ~yağhaz~
Fanfiction"küçükken hep öğretmen olmak isterdim. ama ortaokulu bitirdikten sonra liseye başlayamadım. notlarımda iyiydi ama durumumuz yoktu. o yüzden Ece için çabalıyorum bu kadar. sonu ablası gibi olsun istemiyorum."