"numaramı nereden buldun?"
"Rıdvan bey'den aldım. Zaten hocamsın yani. Sorun olmaz diye düşündüm."
"Ne söyleyeceksen söyle kapatıcam çünkü."
"Hiç öyle konuşuruz diye aradım. Olamaz mı?"
"Olamaz. Sen benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Yo niye ki? Hem yarın derslerimize başlarız diye düşünüyorum hazan hocam."
"Tamam başlarız. Kapatıyorum."
"Bir dakika. Size birşey sorucaktım. Niye yüz güzeli adayı olmak için katılmadınız?"
"Ben öyle saçma sapan şeylerle ilgilenmem."
"Ama kardeşinle o saçma sapan şeylerle ilgileniyor."
"Bu özel hayata giriyor. Seninle bunları konuşamıycam."
Diyip telefonu suratına kapattım.Sinan'dan
Babamın odasına gittim. Artık şu yüz güzeli olayını sonlandırmalıydık.
Kapısını çaldım. "Gir" sesini duyunca girdim.
"Baba ben yüz güzelini seçtim." Diyip elimdeki fotoğrafı babama gösterdim.Yağız'dan
"Anne ben çok kötü birşey yaptım."
Annemin mezarının yanında durmuştum. Ve devam ettim.
"Ben hiç tanımadığım birine kötülük yaptım hemde. Onu çok kötü biseyle suçladım. Ama yeri geldiğinde özrümü diledim. Ve ben onu öptüm. Neden yaptım? Nasıl oldu hiç bilmiyorum. Tek bildiğim şey var hep aklımda olması. Bu hiç mantıklı değil. Hep onu görmek istiyorum. "
Bir kaç dakika sonra beni Amerika'dan arkadaşımın aramasıyla telefonu kulağıma götürdüm.
"Alo"
"Buddy. Seni çok özledim ya. Yarın dönüyorum. Eminim sende beni çok özledin."
"Evet bende seni çok özledim. "
"Yarın hasret bitiyor. Görüşürüz o zaman."
"Görüşürüz."
Onun gelmesi iyi olurdu. Onunla konuşmak beni iyi hissettiriyordu.Hazan'dan
Akşam olmuştu. Yarın nolucakti bilemem. Sinan egemenle bir gün geçiricektim. Mutlu olmam gerekirdi. Onu seviyordum. Ama mutlu olamıyordum. Sanki birşeyler ters gidiyor.
"Abla saat kaç?"
"Bakiyim..20.34"
"Tamam. "
"Düşünceli görünüyorsun."
"Yasini düşünüyorum. Onunla neden kavga ettik sana söyleyeceğim."
"Dinliyorum seni."
"Sinan egemen'den dolayı. Siz o gün lavaboya gittiniz ya yağız egemenle kötü olduğun için bizde sinanla ikimiz kaldık yani yasinde ordan geciyodu sinirlendi yanımda onu görünce. Sonra bana hakaret etti."
"Bu yüzden mi? Seni dinlemedi mi?"
"Dinlemedi. Her zamanki gibi. Bana orospu damgası vurdu abla. İşte bu yüzden diğer kavgalarimizdan daha ciddiydi. Kesinlikle bitti. Onu ne kadar çok sevsemde affedemezdim."Flashback
Ben senin gibileri çok iyi bilirim. Sen ve senin gibiler kaşından ve gözünden başka artısı olmayan ambalajı parlak ve bir o kadarda değersizsiniz.
O adam beni orospu sandı. Kızını orospu sandı birşey demeyecekmisin?!"Yani işte öyle abla. Abla iyi misin?"
"Ne? İ-iyiyim."
"Çok kötü görünüyorsun da."
"Affetme. Böyle birini affedersen kendine yazık etmiş olursun."
Elimi tutup "iyiki varsın. Bunu birine anlatmasaydim kafayı yiyecektim. Doğru kişiye anlattım. "
Bende ona gülümsedim. Böyle insanların hayatımızda yer etmesine izin vermeyecektim.Aslında bu bölümü iftardan sonra atıcaktım. İşlerim olduğu için şimdi atabildim. 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Işığı ~yağhaz~
Fanfiction"küçükken hep öğretmen olmak isterdim. ama ortaokulu bitirdikten sonra liseye başlayamadım. notlarımda iyiydi ama durumumuz yoktu. o yüzden Ece için çabalıyorum bu kadar. sonu ablası gibi olsun istemiyorum."