~yeni bir hazan Çamkıran.~

367 36 73
                                    

Vote sınırını geçtiğimize göre gelsin yeni bölüm ☺️👍

"Ece kalk şu masadan."
Ece benim gözlerimin içine baka vaka imzayı atmıştı.
"Sen. Sen ne yapıyorsun? Kalk dedim!"
Hışımla olduğum yerden onların yanına gittim. İki elimide nikah masasına koyarak sinirle hem eceye hemde Sinana bakıyordum. "Sana. Masadan. Kalk. Dedim!"
Arkadan yasinin sesini duymamızla ona döndük.
"Ece sen ne yapıyorsun lan! Gidiyoruz!"
Eceyi kolundan tutup götürmeye çalıştı. Sinansa onu engelledi.
" Gördüğünüz gibi biz eceyle evlenmeye karar verdik. Kimse bizim kararımıza karşı çıkamaz. "
"Ece ne diyo bu lavuk."
"Karar? Neyin kararı lan! Siz ne zaman birbirinizi sevdiniz de evlenmeye kalkıyosunuz? Çocuk oyunu mu bu? Bende senin abinsem senin daha yeni tanıştığın biriyle evleneceğine inanmam."
"Abi inanmıyormusun? O zaman al bak buna. Sana kanıt. Bir gerekçe."

Elindeki aile cüzdanı! Nı yağıza uzatmıştı. Yağız almadan ben alıp yere fırlattım.
"Bu gerçek olamaz. Ece sen kaç yaşındasın he! Yağızın dediği gibi siz ne zaman birbirinizi sevipte, evlenmeye kalktınız? Sen daha çocuksun. Kendi kararlarını verebilecek yaşta değilsin. Gidiyoruz."
Bu sefer ben kolundan tutup, götürmeye çalıştım. Ece elimden kurtuldu.

"Ben çocuk değilim! Duydun mu beni? Ben çocuk değilim. Kendi kararlarımı verebilecek yaştayım. Ve artık ben yanımda kimi istiyorsam o olur. Ben artık seni yanımda istemiyorum! Abla!"
İma edermiş gibi abla demişti.
"Bu sen olamazsın. Hayır bu benim kardeşim olamaz. Sen kimi istersen o mu olur? Öyle mi? Yazıklar olsun be sana! Ablanım ben senin ablan!"
"Öyle mi? Ben dün gece tek başıma doğum günümü kutlarken neredeydin? Yüz güzeli olurken hiç mi düşünmedin beni! "
"Ya sen bi bana baksana. Sence ben kendim mi istedim. Kocana sor o anlatır sana. Ben dün gece için çok özür dilerim. Ama yinede bu yaptığını hiçbir şey açıklamaz."
"Tabi Ece hep hata yapar! Ece kim ki?! dimi abla! Artık ikinizide hayatımda istemiyorum. Ben artık Ece Çamkıran değil! EGEMENİM! Artık Ece egemen ne isterse o olur."
"Acıyorum sana be. Yazık. Çok yazık. Egemen olduğun için mi bu havalar?"

Yasin daha fazla dayanamayıp burayı terk etmişti. Bende bu midesizliğe dayanamayıp yasinin Peşinden gittim.
"Ablacığım bekle. "
"Abla bu neydi simdi? Ece. Ece neden yaptı bunu bize?"
Gözleri dolmuştu.
"Bilmiyorum. Onun böyle birşey yapacağını düşünmezdim. Ama artık onun ablası yok. Benim için Ece diye biri yok artık. Hadi sen evine git. "
"Abla beraber gidelim. Sende kalma şurada. Daha fazla canını sıkmasın."
"Yok biriyle konuşmam gerek."
"Tamam abla. "

Yasin gittikten sonra ağlamaya başladım. Benim kardeşim evlenmişti. Sevdiğim adamla. Ondan bunu hiç beklemezdim. Kısa süre sonra yağızda çıkmıştı. Onu görür görmez gitmeyi düşündüm. Ama gideceğim sıra bana seslendi.
"Hazan. Lütfen bir dakika bekle. Konuşalım."
"Ne konuşucaz? Sinanla eceyi mi? Ben bu midesizliğe dayanamam. Daha fazla konuşmak istemiyorum. O kız benim kardeşim değil. Benim kardeşim böyle yapmazdı."
"Seni çok iyi anlıyorum ama her ne olursa olsun onlar bizim kardeşlerimiz. Bu arada merak etme. Yüz güzeli olayını düzeltecegim. Sana söz veriyorum."
"Yok düzeltme. Ben seçildim sonuçta. "
"Nasıl yani? Yüz güzeli olmayı istiyor musun?"
"Evet. İsteyemezmiyim? Beğenmedim mi? Yağız egemen."
"Yok ondan değil. Sen böyle şeyleri sevmezsin. O yüzden söyledim."
"Yok alışırım. Yüz güzeli olmak istiyorum."
"Harika. Yarın başlayalım o zaman."
"Tamamdır."
"Tamam o zaman."

Kardeşime inat yapıyordum çocuk gibi. Ama suan bunları düşünemezdim. Sadece yarın ki çekimleri düşünmem gerekiyordu. Yepyeni bir hazan Çamkıran.

Bölümün sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. 💜

Gün Işığı ~yağhaz~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin