Ece'den devam
-Kız kimdi o?
-ki kim? Anne.
-ece o at hırsızıydı dimi gelen. Çekil şuradan bi gidiyimde şuna dünyanın kaç bucak olduğunu gösteriyim. Ne yüzle benim evime gelirmiş görsün bakalım.
-anne gitti işte. Lütfen artık bize engel olma. Biz birbirimizi çok seviyoruz. Ne sen nede bir başkası, bize hiç kimse engel olamaz.Odama gittim hızlıca kapıyı kapatıp kilitledim.
-ece aç şu kapıyı. Kız kime diyorum. Bende seni o at hırsızına verirsem banada fazilet demesinlerGittiğini anlayınca kilidi açıp yavaş adımlarla dışarıya çıktım.
-abla
-ece? Noldu kötü görünüyorsun.
-yok bişey her zamanki fazilet hanım işte.
Ablama sarıldım çünkü çok kötü hissediyordum....................................
Hazan'dan
Eceyi öyle kötü görünce bir kafeye götürdüm. En azından biraz konuşmak iyi gelirdi.
-boşver annemi. Bilmiyosun sanki. Yasin Şükriye teyzenin oğlu diye karşı çıkıyor sadece.
-biliyorum. Ama bu böyle nereye kadar gidicek. Yakında biz evlenince yani nasıl olucak?
-o zaman düşünürüz bunuda. Üzme sen kendini. Ablan senin için herşeyi yapar.
Burukça gülümsedim.
-teşekkür ederim abla. Ya hep beni konuştuk birazda seni konuşalım. Parka geldigimde yoktun. Yoksa Sinan egemen yüzünden mi? Onu gördüm.
-yok canım. Ne alaka? Sadece isim çıktı. Bu arada bişey konuşmadınız dimi?
-yoo ne konuşucaktık ki?
-hic öylesine sordum.
-abla sen iyi misin?
-iyiyim Ece. Artık yeter yani. Bi Sinan egemen diyosun bi yağız egemen.
-yağız egemen demişken. Onu gördüm mü peki konuştunuz mu?
-ne konuşucaz ki? Görmedim.
-abla yalan söyleme. Gözlerini kaçırışından anlıyorum.
-of tamam. Gördüm karşılaştık yani. Parkta sinanla o geldi. Hatta önümde durdular onları görünce bende gittim. Sonra arkamdan geldi.
-ne konuştunuz peki.
-benim kim olduğumu gerçek beni öğrenicekmiş yani saçmaladi öyle. Boş boş konuştu işte.
-peki seni neden öğrenmek istiyormuş. Abla yoksa-
-ece! Bak saçmalıyorsun bunun farkında değilsin.
-tamam bişey demedim.
Diyip güldü.
-komik olan ne? Söylede bende güleyim.
-komik olan sizsiniz. Onun sana karşı birşeyler hissettiğini görmezden gelmen komik yani. Gerçi sende ona karşı boş değilsin ama.
-ece! Bak kalbini kırıcam.
-tamam sustum. Yani ben olanı söylüyorum. Birbirinizden kaçmaya çalışıyosunuz. Bunu bile beceremiyosunuz ama. Abla sen Sinan egemeni sevdiğine emin misin? Bak sonradan pişman olma. Hata yapmanı istemem.
-daha fazla katlanamayacağım bu sözlerine.
Kalktığım sırada onunla göz göze gelmiştim. Yağız egemenle....Veee bitiş. Nasıl buldunuz bebekler😊💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Işığı ~yağhaz~
Fanfiction"küçükken hep öğretmen olmak isterdim. ama ortaokulu bitirdikten sonra liseye başlayamadım. notlarımda iyiydi ama durumumuz yoktu. o yüzden Ece için çabalıyorum bu kadar. sonu ablası gibi olsun istemiyorum."