První díl je trošku kratší, ale už nemám energii :) byla bych ráda za každé VOTE :) tenhle příběh bude legendární (samozřejmě jen pro mě:DD) a už nevím co napsat so..
Enjoy this story! <3
Usedla jsem na gauč a oni si sedly proti mně.
Na sobě jsem měla něčí košili, něčí boxerky a to bylo vše. Prohlíželi si mě. Bylo to nepříjemné, a já se modlila ať už konečně někdo něco řekne.
„Takže“ ozvalo se místností a následoval další nával ticha. Tak moc hlučného ticha.
„Řekni nám něco o sobě, když tě teda budeme u nás ubytovávat, nehodláš nás v noci podřezat, okrást nebo tak něco“ neodpustil si ostrou poznámku Michael a váhu svého těla přemístil před sebe a lokty se zapřel o kolena.
„No vlastně bych to udělala docela ráda, kdybych si něco pamatovala.“ Mrkla jsem a dala si nohu přes nohu, načeš všichni pozorovali pohyb mé spodní části těla.
„No tak něco z toho co si pamatuješ“ ozval se tentokrát mírně nakřáplý a mě už docela známí hlas.
Podívala jsem se do jeho očí a hned uhnula pohledem na moje odhalené nohy.
„Ležela jsem uprostřed něčeho, bolela mě hlava a břicho, nepamatovala jsem si nic, ani vlastní jméno, pak jsem našla něco jako peněženku v kapse, kde byla jen průkazka do knihovny a pár drobných. Podle kartičky jsem usoudila, že Anette Loorenson je nejspíš moje jméno, chvíli jsem se snažila najít silnici, na skládkách které si z toho místa lidé dělají jsem našla skoro vypsaný fix, teda vlastně jich bylo víc. No a samozřejmě krabici. Původně jsem tam měla napsáno civilizace, ale pak jsem ji předělala. Projelo kolem pět aut za asi dvanáct hodin tři zastavili a jen jedno po mě hned nechtělo sex“ I přesto, že jsem svoje vyprávění vzala ze široka jsem nejspíš všechny zaujala.
„Dobře, budeš spát v pokoji pro hosty, zítra mi jdeme nahrávat a ty půjdeš s námi a můžeš si zatím dojít něco koupit na sebe“ Michael jednoduše všechno naplánoval, zvedl se z pohovky. On si svoje vyřešil. Ash se mě okamžitě ujala zavedl mě do teď už mého pokoje.
Ulehla jsem na postel, ale spát jsem nemohla. Šla jsem se ještě napít do koupelny, která mimochodem byla součástí pokoje i s šatnou.
Po tom co jsem se dostatečně napila jsem si opláchla obličej ledovou vodou. Konečně jsem se doplazila do postele a po pár minutách usnula.
Ráno mě vzbudilo zabušení na dveře.
„Vstávat! Jedeme do studia“ rozeznala jsem Lukuv, nebo Calumuv hlas, nebyla jsem si jistá, ale furt jsem měla pocit jako by mi měla prasknout hlava.Po chvíli jsem se vyhrabala z měkkých peřin a svoje kroky zaměřila do koupelny.
Ten odraz v zrcadle byl tak cizí, ale zároveň známí. Děsil mě vlastní odraz v zrcadle, nebo mě spíš děsilo to co se za ním skrývalo. Co se skrývalo v mé minulosti. Co je minulost Anette Loorenson. Kdo ta dívka je?
Z přemýšlení mě vtrhlo druhé kolo budíku. Vypadalo to, že dotyčný obchází dveře, a každého budí nejhorším způsobem, jaký kdy kdo vymyslel.
Prohrábla jsem svoje vlasy a došlo mi, že tu nemám ani hřeben a ani zubní kartáček.
Teda vlastně je nemám vůbec.
Zatím co jiní lidé se znovu zrodí tím že se přestěhují, nebo přežijí smrtelná zranění, ale tahle holka se musela znovu zrodit ve velkém stylu. Navlíkla jsem si košili a k tomu svoje dost skromné a mírně roztrhané kraťasy.
Když jsem si svůj look prohlídla v zrcadle nevypadalo to až tak špatně. Vyšla jsem z pokoje a zamířila ke kuchyni. Která byla v dolním patře. Kuchyň s obývákem byli propojený, takže tu stačila jedna velká televize.
Vešla jsem do kuchyně a každý mi nabízel něco. Luke čaj, Ash topinky Calum vajíčka, smažená! A Mikey mě obdarovával kupou nemilých pohledů.
Nedivila jsem se mu. Má v domě cizí holku, bez minulosti.