16. Feelings

326 27 2
                                    

Po dost dlouhej době... vím :D ale psala jsem to. Měli jsme dost věcí na připravu na vánoce a nebyl čas, ale to jsou jen pitomí výmluvy. Chtěla jsem vám dát nějakej dárek tak jsem napsala díl kde je 1504slov! :D ten začátek je totální Bullshit, ale s tím koncem jsem docela spokojená :DD tak..

Enjoy this story!!<3 (And merry x-mas :3)

Asi za hodinu jsme měli všichni sraz v hotelovým saloónku kde jsme se měli rozhodnout co dál. 

"Takže. Pozítří začíná derpcon. Víte co to znamená?" rozhlídnul se po klukách chlap co tohle celý vedl a jehož jméno jsem si nezapamatovala protože mě nezajímalo. "Musíte si šetřit hlas, protože budete nehrávat živý album z koncertů a musí to bejt dobrý." Za tón kterým ten chlap mluvil jsem měla chuť mu urvat hlavu, ale ovladla jsem se. "Pak tu máte ještě nějaký autogramiády a pak jedette domů na ARIAs." dokončil svůj monolog. 

"Ty půjdeš s nima?" ukázal na mě prstem. 

"Zaprvé, už jednou jsem říkala že ne a zadruhé ještě jednou na mě ukážete pr..." nedokázala jsem domluvit protože mi elká horká dlaň zakryla ústa. 

Ten debil na mě jen nepříjemně koukal, ale nic neřekl.

"Chápu že ti není sympatickej, to nikomu tady, ale dokud jsme v LA musíme posloucha jeho" Řekl mi Ash když jsme vyšli z místnosti. 

"Půjdeš s námi na derpcon?" usmál se po chvíli ticha kdy jsem nereagovala na jeho poučky. 

"Musím?" nakrčila jsem otráveně nos. 

"Ne, ale rád bych tě tam měl" řekl a usmál se. 

Jen jsem protočila oči a nereagovala na jeho přiblblý úsměvy. 

"A musela bych tam něco dělat?" nadzvedla jsem obočí po pár vteřinách kdy mě jeho zírání na mě přestalo bavit. 

"Ne. Mohla by jsis poslechnou koncert a kdyby někdo chtěl mohla by jsi se s ním vyfotit.

Nevím proč se mě vybavila vzpomínka na tenkrát v kabinkách když se mě nějaký fanynky zeptali o fotku. 

Ale myslím že většina holek mě tam budou chtít spíš zabít. A mám pocit že se mám docela ráda. 

"Půjdeš?" zeptal se netrpělivě Ash. 

"Ne" řekla jsem rozhodně a jemu bylo jasný že svůj názor už jen tak nezměním. 

"A vyspíš se se mnou dneska?" zašeptal mi když jsme už stáli před výtahem. 

"To ještě nevim" usmála jsem se a nastoupila do malé místnustky která se před náma objevila.

***

 Ráno jsem se probudila asi kolem poledne. 

Ash ještě spal. Neohrabaně jsem vztala z postele. Došla jsem do koupelny a opláchla si obličej. 

Když jsem si čistila zuba a procházela se po pokoji napadla mě největší blbost co mohla. Vzala jsem svoje nově koupený linky na oči a nabrala pořádně černý. 

***

Mám pocit že se právě leknul sám sebe. 

Vyšel z koupelny s naštvaným úsměvem a skřiženýma rukama. Jeho mexický knírek tomu přidával tak stokrát na vtipnosti. 

Skočil na mě a jeho ruce zajemi pod moje tričko. Seděl na mě obkročmo, takže se nedalo utíct. 

"Né, prosím né" křičela jsem, ale on nepřestával. Ten debil oblevil moji slabinu. Lechtivost. 

Wonderland|a.i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat