Ok. Musela jsem napsat další protože já strašně moc chci psát a je žasný když přidám část a během dvou hodin tam mám 4hvězdičky :3 bohužel žádej koment :((((
Enjoy this story!!<3
V dřezu jsem zahlídla onu věc. Rychle jsem vylovila pánvičku ze špinavého nádobí a rychle jsem přešla do chodby. Tmavá postava se nejspíš snažila si sundat boty.
„Calum?“ nechápavě jsem se zeptala a moje ruka přistála na vypínači.
„Au moje oči“ zaúpěl a já mu skočila kolem krku.
„Já myslela že tě chytli?“ nechápavě jsem na něj koukla.
„Zdrhnul jsem“ usmál se jako andílek. Byl vážně hodně sexy jako vězeň na útěku…
„Počkat“ zarazil se a pohlédnul k mojí ruce.
„Vážně? Kdyby nás někdo chtěl vykrást, jdeš na něj s pánvičkou?“ vypadal pobaveně.
„A co by jsi vzal ty?“ zatvářila jsem se naštvaně.
„Nevim třeba baseballu“ pohodil rameny.
„Jasně vy máte v kuchyni baseballu“ pánvičku jsem si dala na rameno jako bych měl v ruce pálku. Calum ze sebe konečně skopnul boty a vyšel ke kuchyni. Z jedné z dolních polic vytáhl baseballovou pálku.
„Jako fakt? Kdo sakra má v kuchyni pálku?“
„My“ usmál se sladce Calum a dával ji zpátky.
„Někdy bych chtěla pochopit vaše myšlení.“ Řekla jsem zatím co jsem vracela pánvičku do dřezu plného neumytého nádobí.
„A co tu vlastně děláš?“ otočil se ke mně když si natáčel vodu do skleničky.
„Nemůžu spát“ stiskla jsem na moment rty k sobě a podívala se kamsi do rohu.
„A ostatní spěj?“ zeptal se Calum potišeji.
Neříkala jsem nic jen jsem pokývala hlavou a stále koukala do kouta zatímco on se se mnou snažil navázat oční kontakt.
Když byl skoro u mě konečně jsem mu pohlédla do těch obřích sladkých očí.
„Ale copak snad nechceš Ashtonovy přebrat kamarádku“ mírně jsem naklonila hlavu a kousla se do rtu.
„Pro dnešek by mi stačilo jen půjčení“ usmál se a políbil mě.
Líbal jinak než Ash. Víc soustředěně. Ale nedokážu říct jestli líp nebo hůř. Jeho ruce zabloudily tam kde končí záda a začínají nohy.
Zmáčknul mi zadek a já prudce vydechla do polibku. Cítila jsem jak se usmívá.
Ucítila jsem za sebou kuchyňskou linku a opřela se do ní.
Calum mě chytl za zadek a vyzdvihl na linku. Byla jsem teď zhruba ve stejné úrovni jako on, ale moc mi to nepomáhalo vyhrát naši malou velkou válku jazyků.
Jeho ruce které teď už neměli přístup k mému zadku si našli cestu pod moje triko. Jeho hřejivé dlaně vyhrnovali moje triko a na jeho straně bylo i to že jsem pod ním nic neměla.
Nechtěla jsem být tolik pozadu. Chytla jsem lem jeho trika a vytáhla ho co nejvíc to šlo.
Ale jeho rty nechtěli opustit ty mé a jeho ruce na tom byli podobně. Rukou jsem ho do sebe odstrčila a škubnutím s trikem jsem ho přinutila dát ruce nad hlavu.
Hned co bylo triko na podlaze se na mě usmál a pokroutil hlavou „Ty vážně vždycky dostaneš to co chceš“
„Jop, ale víš co je problém. Já nevím co chci“ nohama obepnutýma okolo jeho pasu jsem si ho přitáhla zpět.
Ale jen líbání nás po chvíli omrzelo.
Tlukot našich srdcí se začal zrychlovat. Tlumené výdechy se tiše rozléhali po celé místnosti. Ten pocit že by se mohl kdykoliv kdokoliv vzbudit tomu ještě přidával.
„Vážně přemejšlim že bych tě Ashovy ukradl“ řekl když sebral naše oblečení ze země.
„Hmm kámo to by jsi se musel hodně snažit. Ash je v posteli vážně dobrej “ mrkla jsem na něj.
Calum se zasmál. „No to jsi mě ještě v posteli neviděla“
„Snad příště“ mrkla jsem.
„Takže nějaký příště bude“ jeho usměv na tváři byl nepřehlídnutelnej.
„To se ještě uvidí“ usmála jsem se a natáhla si kalhotky.
Ráno probíhalo jako pokaždé. Kluci ani nepostřehli že je Calum doma. Nebo si nejspíš nepamatovali že ho včera sebrali, nebo jsem se tak moc opila že jsem si to celý vymyslela…
„Tak moment?“ zamumlal Mikey po chvíli kdy vypadal dost zmateně a rozhlížel se všude kolem.
„Co ty tady děláš?“ zamumlal a zvedl ruku ke Calumovi.
„Piju kakao“ zatvářil se Cal nevinně.
„Zdrhnul“ řekla jsem a otočila se k poličce kam jsem si ještě včera schovala croisant.
Nic jsem neříkala jen jsem byla naštvaná.
Vzadu v polici za prošlejma křupkami který nikdo nevyhodil jsem ale našla pytlík s dvěma donuty, takže nakonec byli snad všichni spokojiný.
Mikey začal na chudákovi Lukovy předvádět jak si Calum „poradil“ s policií a přitom vylil dvoje kafe.
Fakt dokonalý ráno.
Táááák co říkáte? :D Prosím!!!! Vaše komenty mě moc povzbuzujou! :'O Nechci bejt nějakej vyděrač komentů (pozdě) takže výzva... dva komenty.... a přidám další do dnešní půlnoci!! *-* moc vás miluju <3 :D a chtěla bych další přidat i zítra, ale jdu na 2.očkování a poprvý mě z toho docela bolela ruka a nevim jestli budu schopná něco napsat, takže si to asi budem muset nechat na víkend (neděle) protože v pátek ještě píšu dějepisnou olimpiádu *-* a v sobotu musím pracovat :D ale to je můj život ale vás rozhodně nezajímá, a zajímá vás život Anette Loorenson nebo jak se jmenuje :'DDDDD takž komentujte ať můžu psát <3 :D