4.New Friendships

614 46 4
                                    

Docela brzo přichází nová část *-* jsem na sebe hrdá :D Miluju psaní tohodle příběhu a do dokončení Don't stop. se musím nutit -.- Jinak, tady to začíná být zajímavější.. (13+) tenhle příběh bude dost o... sexu :D Protože to k životu "beznadějných" patří :) 

Enjoy this story!! <3

Udělala jsem vykřičník za větou možná prudčeji než bych měla. Zvedla jsem se z postele a koukla z okna. Pršelo. Ano doopravdy pršelo. To se v Austrálii nestává často.

Zahrnula jsem závěs a šla si pro něco k pití.

V kuchyni jsem se srazila s Ashem.

Poslal mi jen jeden za svých úsměvů ze kterých nejspíš obyčejně padaly holkám kalhotky sami, ale mě nechával v mým milovaným ledovým klidu.

Natáhla jsem se pro skleničku, která byla v nejvyšší polici. Jenže s mojí sto šedesát osm centimetrů vysokou postavou šlo docela těžce. Ucítila jsem teplo na svých zádech a ruku podávající mi ze shora skleničku.

„Dík“ usmála jsem se tím stylem mírně našpulených rtů. Sice jsem k Ashovy nic necítila, ale bavilo mě s ním flirtovat.

„Ashy už to začíná“ ozval se Michael a já slyšela jak zesílili zvuk na televizi.

„Pojď“ naznačil mi ústy a pokýval hlavou ke gauči.

Vyšla chytl mě za ruku a bez čekání na moji reakci mě táhl za sebou.

Strhl mě za sebou na gauč.

Z prvních pár vět jsem poznala že jde o Hunger games.

Po chvíli jsem ucítila Ashovu ruku na mojí noze. Pro sebe jsem se pousmála.

Přejížděl po mým stehně výš. Položila jsem ruku do jeho klína a jeho rozkrok stiskla víc než by to bylo příjemné.

Mírně se nadzvedl a zasyčel. Všichni na něj nechápavě pohlídly, včetně mě. Zase si sedl vedle mě a poslal mi ošklivý pohled. Jen jsem se spokojeně usmála a začala se věnoval filmu.

Když film skončil vstala jsem z gauče a vydala se do pokoje. Čekala bych, že za mnou Ash půjde, ale nešel. Teda aspoň jsem si nejdřív myslela že nešel.

Moje ruka se natáhla po klice, ale zastavila se uprostřed pohybu kdy se za mými zády ozvalo moje jméno. Celé moje tělo se otočilo proti jeho tak o dvacet centimentů vyššímu tělu. A to bylo nejspíš to co chtěl. Okamžitě mě přimáčkl ke dveřím pokoje a jeho rty přitiskl na ty mé.

Snažila jsem se překvapení maskovat mým nepřekonatelným líbáním, a rozhodla jsem se naši osobní válku jazyků vyhrát, ale šlo to dost těžko, Ash měl jednoduše nadvládu. Ucítila  jsem jak dveře se vzdalují od mích zad a my jdeme do pokoje. Zabouchly se dveře, teda abych byla přesnější, on je zabouchl. Zajel rukama pod moje tričko a začal ho vyhrnovat, moje ruce na malou chvíli opustili jeho vlasy a moje rty jeho rty. Moje tričko leželo na zemi, kde po chvíli skončil i zbytek našeho oblečení.

Ten pocit stupňujícího uvolnění a zapomnění od všeho kolem mi nebyl neznámý. Když Ash dostal to co chtěl, oblíkl se a zmizel. Bylo mi to jedno, taky jsem si to užila, myslím, že z nás budou kamarádi.

Otevřela jsem svůj deník a napsala jsem si tam v pár jednoduchých větách co se stalo. Popravdě, nemyslím si, že bych patřila mezi skupinu holek co řeší barvy laků na nehty a kdo je momentálně nejhezčí kluk všech dob.

Stačilo mi moje kamarádství s Ashem, a rozhodně jsem teď nechtěla nic jako pravou lásku. Popravdě, pravá láska je kravina.

Zaklapla jsem jednu knížku a otevřela druhou. Jsem už v půlce knížky Bez naděje. Zakoukala jsem se do knížky, ale po chvíli mi na mobilu bliklo upozornění na SMS. Odemkla jsem mobil a na displeji se objevila textovka od Ashe. „Kamarádi?“

Wonderland|a.i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat