6.Be Carefull What You Say

435 31 4
                                    

Po asi týdnu.. další díl <3 Mám hrozně moc učení... znovu jsem si získala podporu rodičů a nemůžu jí zase špatnými známkami zničit :( Ale jak to půjde budu se snažit přidávat díli. A momentálně mi nejspíš upadne ruka. Takže ..

Enjoy this story!! <3

Otáčela jsem se na všechny strany a prohlížela si můj nákup. Byli to dokonalé šaty.

Ozvalo se zaklepání na dveře.

„Ano?“ Řekla jsem a svůj pohled přemístila na otevírající dveře.

„Sluší ti to“ usmál se zatímco zavíral dveře. Třemi rychlými kroky se dostal ke mně a zezadu mě objal.

„Neflirtuj“ vyplázla jsem jazyk na jeho odraz v zrcadle. Byl o dost vyšší než já. Myslím že tak dvacet centimetrů.

Usmál se do křivého úsměvu.

„Víš jak jsem se tě v kabinkách chtěl na něco zeptat?“ koukl na mě a jen těžce zakrýval své nadšení.

Otočila jsem se abych mu viděla do očí.

„Co kdyby sis s náma vyšla na procházku?“

Nechápavě jsem zvedla jedno obočí.

„Po červeným koberci“ jeden koutek mu zacukal a čekal na moji reakci.

„Vážně?!“ vykulila jsem oči a koukla se na sebe znovu do zrcadla.

„Jako kdo? Ashi já jsem nikdo“ zasmála jsem se.

„Jsi moje kamarádka a to je hodně“ usmál se.

„Neflirtuj se mnou“ zasmála jsem se.

„Tak jdeš?“ ukázal svůj rošťáckej úsměv a já nemohla nic než přikývnout.

„Jop a za dvě hodiny vyrážíme na tu Niallovu párty.

Přikývla jsem a snažila se si rozepnout šaty. Jeho horké prsty jsem ucítila na svých zádech a pak uvolněn v pohobě šatů padajících k zemi. Jeho dlaně přejížděli po mích bocích a zkoumali každý kousek kůže.

Otočila jsem se k němu čelem. Byli jsme tak blízko. Jeho zrak směřoval k mím očí. Pak Rtům. A nakonec i hrudník.

„Měl by jsi jít“ vydechla jsem.

„Tvoje prsa jsou hypnotizující“ zasmál se a já si přes hlavu přetáhla triko hozené na posteli a tím mu vyčarovala smutný výraz.

„Nech to na večer“ usmála jsem se a on mi poslal vzdušnou pusu.

Na oplátku jsem mu ukázala vztyčený prostředníček a konečně vypadl.

Šla jsem se připravovat do koupelny. Což obsahuje-umití vysušení a vyžehlení vlasů… no a další. Holky to znaj. Kluci vědět nemusej. Když jsem po asi necelej hodině byla hotová Lehla jsem si ještě na postel vytáhla notebook kterej mi věnoval Mikey že si musí koupit novej. Navštívila jsem nějaký sociální sítě a kupodivu narazila i na pár svejch fotek. A taky pár ostrejch vzkazů na mým twitteru. Některý jsem si musela vyfotit. Ale větši nou to byla docela nuda. Něco jako „Zabiju tě ty děvko jestli šáhneš na Lukea/Ashe/Cala/Mikeho. Ale párkrát jsem se dokonce dozvěděla i jak umřu. Ty holky jsou vážně jeblí.

Sešla jsem dolů a stále jsem měla půl hodiny Měla jsem zatím jen vyžehlený vlasy, ale ten zbytek je hned.

V obýváku byla puštěná televize u který seděli vyvalení tři z kluků. Nějak se mi nechtělo rozeznávat kdo je kdo, tak jsem jednoduše jen skočila na kus volnýho místa na gauči. Vedle sebe jsem rozeznala Lukea. Svoji hlavu jsem si položila na jeho rameno. Nechápavě na mě kouknul.

Zvedla jsem se a protočila jsem oči.

„Dobře… Je tohle rameno volný?“ zeptala jsem se sarkasticky. Jen nechápavě přikývl a když jsem se o něj znovu opřela neprotestoval.

Po pěti minutách se k nám přiřítil Mikey.

„Jedem!“ vykřikl.

„Tak já se jdu přestrojit.“ Usmála jsem se.

Všichni co se teď postavili si zase sedly a svůj zrak přilepily na televizi.

„Tsss, Vždyť mě to tak dlouho netrvá“ namítla jsem a přelezla gauč abych se dostala ke dveřím.

„Fajn stopnu ti to“ koukl na mě Mikey vážně. Protočila jsem oči a zaujala pozici startujícího běžce.

Zrak všech se upnul na moje pozadí a já se jen pousmála.

„Ok.. takže… Mikey odemknul svůj mobil a našel stopky. Po odstartování jsem vyběhla schody po třech a hodila na sebe oblečení. Tenhle závod jsem nechtěla prohrát.

Slyšela jsem kluky uzavírat sázky. Nejkratší čas který jsem zaslechla byl dvacet pět minut.

Náhoda mi přála a oční linky vypadaly na obou očích stejně. Řasenkou jsem si udělala nešikovnou tečku na nose, ale ta zmizela jako otisky řasenky nad víčkem, za které taky mohla nešikovnost. Koukla jsem na budík na stole. Bylo to osm minut. Rychle jsem si ještě vykonturovala obličej a tmavou rtěnkou bez lesku jsem si obtáhla rty a vlastně i trochu přetáhla, aby vypadaly větší.

„Dokonalá“ šeptla jsem si pro sebe a radši se nezkoumala do podrobna. Rychle jsem popadla kabelku kde jsem měla už připravené věci a jen jsem přidala mobil a utíkala dolů.

„Woow“  vykřikl Mikey a stopnul stopky.

„dvanáct“ pokýval hlavou.

„Trefil se někdo?“ koukl na kluky Mikey a všichni kroutili hlavou.

„Vyhrála jsi“ přišel ke mně Calum a natáhl ke mně ruce s vybranou sbírkou.

Vykulila jsem oči, ale nastavila kabelku. Bankovky zmizeli někde uvnitř a já se usmála.

„Jdem“ usmála jsem se a otočila se ke dveřím.

„Hele tady to máš nějak nakřivo“ zaprorokoval Ash a ukázal na moje oko. Rychle jsem se koukla do zrcadla nad botníkem a zkontrolovala svůj make-up. Když jsem zjístila že je všechno tak nějak na svým místě dala jsem mu ránu do ramene.

„Hele sponzoroval jsem tvoje budoucí utrácení.“ Mrkl na mě.

„No jestli chceš dnes večer něco dostat, tak ještě budeš muset sponzorovat“ zašeptala jsem mu a skousla mu ušní lalůček. Přimhouřil oči a přeměřil si mě pohledem.

„Jsi tak trochu zlatokopka“ zasmál se.

Netuším jak jsem se v tu chvíli tvářila. Ale doufám že to aspoň z půlky vystihlo moji momentálně jedinou emoci. Extrémní nasranost.

„Kámo myslím že teď už si neškrtneš“ objevil se za Ashem Calum.

„Ahoj Calume“ usmála jsem se a vtiskla se k němu do objetí.

„Tak tahle pomsta se mi líbí“ mrkl na Ashe který ho probodával pohledem. 

Otázka zní.. dost divně... ale Ským myslíte že se Anette dnes vyspí? :DD myslím že nic jinýho tu není :D 

A taky bych chtěla napsat úžasný dlouhý poděkování, ale jak už jsem psala hrozně mě z psaní bolí ruka a jsem extrémě unavená a to je taky důvod proč je to tak krátký. 

Ale! Moc děkuju! Na každý části je aspoň 7Vote :') někomu to mžná příjde málo. Ale pro mě je to úžasný! A dostal mě ten koment jestli nepřidám další díl tak že mě sní... bohužel jsem na to neměla čas, takže aspoň jí tenhle díl věnuju. Protože možná vám to příjde divný. Ale tenhle komentář mě dojal :')

Wonderland|a.i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat