7.I Need To Feel Your Body

467 33 0
                                    

Po dost dlouhé době... další díl. Jo slbila jsem že to bude dřív, ale vážně teď moc nejde přidávat často. Protože potřebuju hodně hodně hodně dobrý vysvědčení abych se dostala na školu na kterou chci *-* ale chci i psát protože mě to baví a omg asi umřu tady mrtě voní nějaký dobrý jídlo *-* :D toť asi vše...

Enjoy this story!! <3

Když jsme dorazili. Párty byla už v plným proudu. Cestou jsme se stavili v obchodě abychom nepřišly s prázdnou. Stařík za pokladnou se totálně nezajímal kolik nám je. Hlavně že prodal. No a očividně se s klukama taky znal takže bylo všechno v pohodě.

Na cestičce k domu. Ok tak k vile už bylo pár červenejch kelímků a u dveří seděli dvě holky a kouřily. Nejspíš se znali s Ashem který dál v cestě ,najít majitele domu a dát mu pár Jacka Danielse a kartón piva, nepokračoval.

Ohlídla jsem se za Ashem a setkala se s jeho pohledem. Rychle jsem uhnula a přitiskla se ke Calumovi který měl celou dobu ruku kolem mích ramen.

„Nialle“ vykřikl najednou Mikey do davu.

Celkem hezký blonďák se k nám prodral davem a já usoudila, že tohle bude ten Niall.

Pozdravil se s Mikeym Lukem a Cala pozdravil slovem, aby nemusel sundáat ruku z ramene na kretým jí má jen díky tomu idiotovi. Myšlenka na něj mě přinutila se otočit. Neviděla jsem ho na místě kde byl předtím a ani nikde jinde.

Jestli se jen s jednou z nich vyspí. Už mě už si neškrtne. Najednou jsem zahlídla ty povědomé neupravené kudrliny u baru.

„Nedáme si něco k pití?“ křikla jsem Calovi do ucha aby měl šanci něco přes tu hudbu slyšet. Očividně ale neslyšel protože mi poslal něco jako telepatickou zprávu, nebo mimikou naznačil, říkejte si tomu jak chcete, že to mám zopakovat.

„Nedáme si něco“ kývla jsem hlavou k baru a on nadšeně přikývl.

Bar měl tvar půl kruhu a nejspíš najatý číšník měl dost práce všechny obsloužit.

Obsadila jsem místo naproti Ashovy a jeho děvkám a Calum objednal panáka něčeho co se podle vzhledu rozpoznat nedalo. Ale rozhodně to chutnalo dobře.

Po asi pěti panákách kdy už jsme měli oba docela dobrou náladu, což nemění nic na tom že chci nasrat Ashe, jsme se rozhodly jít zatancovat si. Po chvilkách nepozornosti se mi Ash stratil, opět.

Další hodina probíhala v podobném smyslu. Pak jsme si šly zahrát do garáže pivní pingpong.

V prvním družstvu byl Mikey a nějakej kluk proti nějaký holce a jedný z těch co oblejzaly Ashe.

Všichni hlasitě povzbuzovali Samozřejmě nejvíc se ozývaly jména „Mikey“ a „Liam“. Nejspíš Mikeyho spoluhráč. Protože si nemyslím že Liam je jméno pro holku.

Začala jsem křičet taky a vyhazovat rukama. Samozřejmě vyhráli kluci, protože ty holky byly naprosto neschopný opilý a vypatlaný. Calum mě chytl za ruku a dotáhl mě ke stolu. Jen jsem se smála a odmítala dokud jsem neuviděla protihráče. S touhle to totálně projede. Kdyby měl vedle sebe mě.. sklapni. Zastavila jsem proud myšlenek a odtrhla pohled od Ashe.

„První hod měl Ash. Netrefil se. Pak Cal. Vedle. Pak děvka… ta kráva se ani netrefila na stůl. Začala jsem se nekontrolovatelně smát když míček zmizel za stolem.

„Calum mě soucitně poplácal po rameni a bylo vidět že taky zadružuje smích. Podal mi míček.

Hodila jsem. Odrazil se jednou od stolu a přistál v jednom z deseti kelímků.

Wonderland|a.i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat