Ok tenhle díl je....... totální bullshit! -.- jsem na sebe naštvaná že jsem něco takovýho dokázala stvořit, ale slíbila jsem o víkendu další díl a taky jsem slíbila jedno věnování... a nebudu to tu moc okecávat, protože stejně nevim co napsat so...
Enjoy this story!!<3
„Anette!“ ozvalo se celým letadlem a já se bleskově narovnala na sedačce, což byla chyba. Příšerná bolest zad a krku probodla celé moje tělo.
„Málem jsi prošvihla to nejlepší“ Ash ukázal k okýnku a mě se naskytl nejhezčí pohled na město které nejspíš mělo být Los Angeles.
„Páni“ vydechla jsem a pozorovala.
„Prosíme sedněte si všichni na svoje místa budeme přistávat.
Při další asi půl hodině co jsme se vymotali z letiště jsme se poskládali do přistavěného auta a odjeli do hotelu.
„Omlouvám se jsou objednané jen čtyři pokoje“ podívala se na nás recepční když jí kluci nadiktovali jména.
„To je v pořádku“ usmál se Ash a vzal si jeden z klíčů.
V jedné ruce měl svůj kufr a v druhé jeden můj, proto si musel klíč strčit o kapsy. Já za sebou táhla zbylý dva.
Když nás výtah vyvezl do patra které nám recepční řekla trvalo než jsme se všichni dostali ven, protože samozřejmě každý chtěl vystoupit první.
Michael měl pokoj sto šedesát sedm, Calum sto sedmdesát Luke sto šedesát osm, takže je všem jasný co zbylo na nás s Ashtonem.
Nahodil svůj úchylnej obličej a v jednom kuse mě pozoroval. Snažila jsem se ho hluboce ignorovat, ale občas to bylo dost těžký.
„Měl by jsis vybalovat“ usmála jsem se na něj a on svůj výraz změnil v otrávený.
„Já pomůžu vybalit tobě. Začal prohrabovat můj kufr. Bylo mi jasný že hledá moje spodní prádlo, ale bylo v druhým kufru. Když mu to po minutě došlo změnil místo.
„To jsi vážně takovej úchyl?“ nechápavě jsem vyhodila rukama a kufr mu zavřela.
Jestli ty tři tejdny s nima přežiju… z mýho přemejšlení mě vytrhl Ashův hlas z koupelny.
„Máme vanu“ rozkřikl se.
„Takže si můžeme dát romantickou vanu“ postavil se ke mně a rukama si mě přitáhl blíž.
„Já ti nerozumím, v jednu chvíli se chuváš jak čtrnáctiletej vystříkaej debil a v druhej chvíli dokážeš bejt sexy a … romantickej?“ za posledním slovem ve větě jsem udělala otazník, protože jsem jeho romantickou stránku ještě neviděla.
„A taky umím nejlíp líbat“ přitáhl si mě k sobě a potvrdil to co řekl.
Calum taky líbal dobře, ale Ash měl talent.
„Emh, emh“ ozvalo se u dveří.
„Nerušíme?“ další hlas. Odtáhla jsem se od Ashe.
„Rušíte“ Řekl naštvaně.
„Ale to náš nezajímá“ řekl Michael a začal vytahovat různý letáčky míst které „musíme“ navštívit v LA.
„A mě zas nezajímá tohle“ zasupěl Ash.
„Kde jsi to vůbec vzal“ koukla jsem se a jeden byl i v němčině.
„Bylo to tam dole“ usmál se a začal nám předčítat… francouzsky. Bylo vidět že to umí, ale nešlo mu to. Což jsou dvě věci který se vylučujou, ale u tědlech debilů mě nepřekvapí už nic.