11.The Hometown

352 25 0
                                    

Máme tu další díííl!! by the way dneska jsem byla andílek :'D Ale zpět. V tomhle díle.. další neočekávaný... nebo možná očekávaný, to musíte posoudit vy :D... odhalení :D Čtěte a dozvíte se víc! ... lol to je trapný :DDD obět btw.... ale zejtra jedu do prahy!! *-* takovej ten klasickej výlet do ikey :'DDD ale teď už zase k přiběhu...

Enjoy this story!!<3

Nechala jsem svoje tělo těžce dopadnout na měkkou a pořád podezřele ustlanou postel. Skopla jsem ze sebe tlačící boty.

Ashton dopadl hned vedle mě.

„Jdu si dát sprchu“ zamumlala jsem do přikrývky a pomalu se zvedla.

„Omyl. My si jdeme dát srchu“ vzal svůj ručník a usmál se na mě. Pousmála jsem se.

Asi o hodinu později. Po hodinové sprše…jsem šla jsem dolů do baru, Ashton vyřizoval nějaký věci. Nebo aspoň tak on říká flirtování s Fanynkami přes twitteru.

Objednala jsem si Jacka Danielse. Chlápek za barem se mě zeptal na občanku. Před jeho obličej jsem natáhla falešnou občanku na které mi bylo dvacet dva.

Usmál se na mě. „A co že tak sama a tak sklesle?“ opřel se o bar a usmál se na mě.

„Jen únava“ únavně jsem se usmála jako důkaz.

„Takže žádné zlomené srdce“ pohlédl na mě.

„Nejde zlomit něco co už je zlomené“ koukla jsem na něj a poukázala na skleničku.

„Takže zaprvé…“ ozval se za mnou známý hlas. (VendulaBbarov tohle je pro tebe :D) „nemáse pít v osamění a zadruhé odkdy má ledová královna zlomené srdce“ Calum si přisednul.

Koukla jsem na něj a pak převrátila zrak do skleničky kterou jsem převalovala i s tekutinou v ruce.

„Tak se napij semnou usmála jsem se na číšníka který nalil ještě skleničku pro Caluma.

„Dělej vyklop to. Jsi holka ty rádi mluvěj o pocitech ne?“ Calum se na mě podíval a vyklopil do sebe skleničku.

„Jestli se se mnou chceš vyspat nemusíš mě poslouchat a já ani nic říkat nebudu“ mrkla jsem na něj.

„Promiň, já zapomněl že ty jsi jiná“ začal něco plácat.

„Fajn ještě slovo a dnes si už neškrtneš“ poslala jsem mu ošklivý pohled.

„To neva já si počkám do zejtra“ vytáhla jsem mobil a koukla na čísla který označovali za deset minut půlnoc.

„Fajn“ usmála jsem se a zakoukala se mu do očí.

„Ok nevydržím to do půlnoci“ Calum do sebe hodil poslední skleničku a očima naznačil směr výtah. Vypila jsem obsah svojí skleničky a pomalým krokem se rozešla k výtahu. Calum chvíli za mnou.

Jen co se dveře výtahu zavřeli přisál se na moje rty. Slyšeli jsme jak pomalu cvaká každé patro.

„Hej co to“ ozval se za námi hlas. Došlo mi, že je to naše konečná.

„Ashi“ nervózně jsem se usmála.

Sakra, nechodíme spolu a jsme jen kamarádi, ale je to kluk..

Chvíli jsme tam stáli. Přišlo mi že by to pro mě mělo bejt celkem trapný.

„Lidi děsíte mě, jdu spát“ vyřešila jsem to jednoduše a prostě odešla.

Wonderland|a.i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat