Omlouvám se, pokud v týhle části bude víc chyb než obvykle, ale jsem mrtvá :D psala jsem tuhle část dvakrát, protože se mi zdá, že každou dálší čístí z toho dělám větší a větší sračku :D Ale... něco se mi stalo s Wattpadem (ne Terr jen se ti aktualizoval-.-) a navíc mám problémy se samomluvou no a nenaučila jsem se to ještě moc ovládat (mluvim o obojím) (teď už zase mluvím jen o WT) ale snad se to naučím a hrozně mě to štve, protože předtím mi to vyhovovalo *-* a teď je z toho totální chaos! -.- ale to jen tak by the way...
Enjoy this story!!<3
„Ashtone prosím“ zaúpěla jsem a držela si pracně šaty na svým místě. Ten blbeček mi je odmítal zapnout, že prej takhle mi to sluší víc.
„Fajn, jestli chceš mít sestřenku jejíž prsa vyděl celej svět“ pustila jsem šaty a zkřížila si ruce na prsou, takže neodhalovali všechno.
„Fajn, ale budu u toho až si e budeš sundávat“ usmál se a vstal.
„Jestli mě dnes nenasereš“ usmála jsem se a šaty si vytáhla zase nahoru.
Přejel po mých bocích až k místu kde látku rozděloval malý nenápadný zip a pomalu ho vytáhl nahoru.
„Dík“ usmála jsem se a začala se věnovat účesu. Někdo zaklepal na dveře.
„Ashi Lou je tady“ zavolal přes dveře Calum a zase zmizel.
Ash ani nestihl dojít ke dveřím a někdo je otevřel.
„Anette?“ Lou mě přejela pohledem.
„Jasně, jako vždy dokonalá, s tebou nic dělat nemusíme“ zasmála se a koukla na Ashe který měl jen kalhoty.
„Fajn… tohle bude na dlouho“ povzdechla si a pobídla ho aby šel s ní.
Koukla jsem na sebe a vydechla.
Netuším jestli je to dobrej nápad…
„Anette“ někdo vtrhnul do pokoje. „Lou potřebuje pomoct usmál se na mě Luke. Usměv jsem mu opětovala a vyzula si boty, abych si s nima nic neudělala.
„Co potřebuješ?“ usmála jsem se.
„Tohle na Ashe nebo na Caluma“ Lou držela červeno černou kostkovanou košily v ruce.
„Rozhodně Cal“ usmála jsem se.
„Fajn, vždyť jo, a já půjdu nahej“ vyhodil Ash do vzduchu.
„Já myslím že některejm by to nevadilo.“ Usmála jsem se.
„A tobě by to vadilo?“ usmál se tím jeho úsměvem.
„Myslím že ne, už jsem si zvykla“ usmála jsem se jako by nic.
„Jako by ti to někdy vadilo“ protočil očima.
„Bože jste jak děti“ zamumlal Mikey s pusou plnou… něčeho.
Jen jsem protočila oči.
Sledovala jsem Lou jak soustředěně upravuje Lukovi vlasy… sleadovala jsem Lukea.
Po chvíli se i on koukl na mě. Usmála jsem se a svůj pohled přemístila na Ashe, který… si dal na hlavu trenky… nemám ponětí čí.
Zvedla jsem se a šla si poupravit účes.
„Budem muset vyrazit“ vrazil do místnosti náš řidič.
„Jsme hotový“ usmála se na něj Lou a já jen odvrátila oči od mobilu a zkontrolovala situaci. Strčila jsem mobil do kabelky a došla si pro boty který jsem nechala ve vedlejším pokoji.