9.I can fly

367 31 4
                                    

Ano potlesk!!!! Terr konečně pohla svým mega zadkem a přidala novej díl. Měla jsem ho přidat už před dvěma dny, ale v pondělí (nebo kdy to bylo :D) mě nepustili na wattpad(byla plná kapacita a prostě jsem se nedostala) a v úterý u mě byla kámoška a musely jsme se učit (barvila mi vlasy:'DDDD ale učili jsme se pak taky!!! :D) ale dost výmluv! Tady máte! <3 a věnování patří jediný (Zpráva pro kámošku-Sice ti nejdou dávat komenty a napsala jsi do zpráv, ale bylo by to nefér :D ona ví že je to pro ni *-*) holčině, která komentovala (2x) :D a mám vás všechny strašně ráda! <3

Enjoy this story!! <3

„Vstááávej“ vykřikl někdo těsně u mé hlavy a já sebou prudce škubla.

„Ashtone“ zaječela jsem po tom co skočil na moji postel tím způsobem, že jsem vypadla.

„Město andělů čeká“

Konečně jsem se naprosto probudila a pohlédla na všechny kufry a uvědomila si co je za den.

Rukou jsem si projela svoje teď už zase krátké vlasy a vylezla na postel. „Za kolik hodin nám letí letadlo?“ zamumlala jsem když jsem se zabalila do teploučké přikrývky.

„Za osm hodin“ usmál se Ash a podepřel si hlavu.

Tak mě vzbuďte za sedm hodin. Zamumlala jsem a obličej zavrtala do polštáře.

„Miláčku, trvá ti dvě hodiny se připravit na párty. Vážně si myslíš že by jsi si stihla dobalit a připravit se za hodinu?“

Zvedla jsem hlavu z polštáře a odstranila si vlasy z pusy.

„Zaprvé už mi nikdy neříkej miláčku a zadruhé trvá mi to..Sakra co to?“ prohrábla jsem si vlasy a ucítila pár slepených pramenů. Pak mi došlo že i moje triko na spaní je mokré a postel pode mnou.

„Snažili jsme se tě vzbudit už před třema hodinama, ale nešlo to“ Ash se dál usmíval jako andílek Nechala jsem svoje tělo dopadnout na studenou madraci. Ash se pořád usmíval a neměnil polohu. Ten jeho idiotský dokonalý úsměv je tak nakažlivej.

Neúmyslně jsem se usmála a oči si přikryla rukou.

Ucítila jsem pohyb vedle mě. Když jsem odsunula ruku z mého obličeje uviděla jsem ten debilní úsměv ještě z větší blízkosti-přímo nade mnou.

„No nic musíme balit“ vyletěla jsem z postele tak rychle že jsem se sama sobě divila, že jsem se dokázala z pod Ashe tak rychle vysoukat.

Jeho tělo se zabořilo do mokrého fleku na madraci.

Zamkla jsem se v koupelně a udělala ranní hygienu.

Neslyšela jsem otevření a zavření dveří, což znamenalo že je buď Ash hodně potichej-to rovnou vyloučíme, nebo je pořád v pokoji. Omotaná jen ručníkem jsem se vrátila do pokoje. Ležel na posteli a četl si nějakej časopis.

„Je to pěkná blbost“ zamumlal aniž by se na mě podíval.

„No dovol“ vytrhla jsem mu z pod obličeje můj časopis MarieClaire na kterej nedám dopustit.

„Ok je to úžasnej časopis“ Ash bleskově stál na nohách a obepínal rukama můj pas.

„Nepodlejzej“zašeptala jsem a zadívala se na článek který měl Ash otevřený.

„Poznejte svoje lepší já, aneb jak být lepší pro svoje okolí. Jop tak to je blbost“ zasmála jsem se a hodila časopis na postel. Dopadl a rozevřel se. Neřešila jsem to a začala hledat něco na sebe. Černé legíny šedé dlouhé tričko vyřešili malý problém. Zarazilo mě, že Ashton při převlíkání nekoukal na mě, ale do časopisu.

Přešla jsem blíž.

‚… poloh při sexu…‘ rychle jsem mu to vytrhla, než mu ty kudrliny začnou přemejšlet.

Chtěl něco říct, ale já ho předběhla. „O ničem z toho článku nechci do konce života nic slyšet.“

Četla jsem to a já mám ráda klasiku.

„Ty jsi se už převlíkla?! Já to neviděl“ otráveně vzdychl Ash.

„No tak už můžeš jít.“ Usmála jsem se a naivně si myslela že odejde.

„Já ti pomůžu balit“ usmál se přešel k nějakému šupleti a trefa. Hrábl do šuplete a vytáhl několik párů kalhotek. Jen jsem protočila oči a sebrala mu je.

Když „jsme zabalili“ spodní prádlo, přestalo ho to bavit a odešel.

Měla jsem tři kufry. Kosmetiku a šperky v menším. Oblečení ve větších dvou.

Ze zdola se linula příjemná chuť pizzy a já konečně opustila pokoj.

Bohužel na mě už nic nezbylo… objednaný byli čtyři pizzy a přitom se Cal a Luke dělili o jednu.

„To jste mi nic nenechali“ hodila jsem po všech smutný výraz.

„To Michael zamumlal s plnou pusou Calum“ Ash mi podal půl posledního jeho trojúhelníčku a já jen zakroutila hlavou. Uvařila jsem si těstoviny a utekla s nimi nahoru do pokoje.

Za čtyři hodiny nám to letí. Byla jsem nervózní. Nemůžu říct že jsem ještě nikdy neletěla, protože to nevím, ale byla jsem z toho dost nervózní.

Odložila jsem misku na noční stolek a koukla se na internet. Po půl hodince strávené jen na tumblr jsem se rozhodla si překontrolovat věci. Složila jsem notebook a nabíječku a dala to do přední kapsy kufru. Jako jedinej byl na zámek, takže by mi někdo musel ukrást celej kufr což by bylo dost pracný, tak snad se nic nestane.

Začínám šílet. Narovnala jsem se a zhluboka se nadechla a vydechla.

„Nervozita?“ ozvalo se ode dveří.

„To bude dobrý. Na nejvýš ti tak příjdou na to, že tvůj pas je falešnej a zavřou tě, ale není tak těžký jim utéct.“ Poukázal na sebe a já se zasmála.

„Je zajímavý, jak mě dokážeš uklidnit a vyděsit zároveň“ zasmála jsem se a na chvilku ze mě nervozita opadla.

„Dobře, musím si ještě projít ostatní kufry abych to zkontrolovala.“ Usmála jsem se.

Přikývl a odešel.

Prošla jsem dva kufry a pak si ještě zkusila šaty. Ty starý co jsem si koupila se mi už nějak nelíbily. Takže jsem si do toho obchodu asi před týdnem zašla a koupila si lepší.

Asi o hodinu později jsme už nakládali kufry do auta.

Pak zase z auta pak do zavazadlové komory. Pak jsme se i my nějak dostali do letadla. Kdybych měla zpětně popsat každej  krok po kroku co se stalo… no nebylo by to lehký. Na letišti byl dost velkej zmatek a dav ječících fanynek tomu moc nepřidal a doufám že naše kufry skončí alespoň ve stejný zemi jako my.

Spokojeně jsme se všichni vyvalili do svých sedadel. Zapomněla jsem si doma sluchátka, takže jsem si půjčila jedno Ashovo, ale do pár minut jsem usnula na jeho rameni.

Poslední dobou mi dává víc práce vymyslet název kapitoly než samotnej děj nebo stylistika :DD Oops*-* takže musela jsem změnit šaty Anette, protože Kylie (ano hodně jí sleduju) měla na AMA jiný šaty :D a omg! stalo se vám někdy že jste měli pokrčený nohy na nich notebook a nějak jste se ohly a notebook vám spadnul na obličej? :DDD teče mi krev z pusy :DDD *-*

VOTE&COM <3 ILY! :D *-*

Wonderland|a.i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat