❤️ Vote/Comment ❤️
НАИСТИНА ГИ РАЗБРАХ! Мамка му, Дрю знаеше как да обяснява! И това без разсейване. За първи път мислите ми бяха далеч от секс, а се бях съсредоточила само върху това което учихме. И по биология научих това-онова. Дрю също си припомни някои работи, които каза, че щели да му бъдат от полза. Като цяло, да учиш не е толкова зле, стига да е с правилния човек.
— Видя ли колко са елементарни нещата? – попита ме преди да затвори тетрадката ми.
— Да. Наистина. – съгласих се с него.
— Трябва само по-често да учим заедно. – каза ми той и аз се усмихнах.
— Съгласна съм. – метнах тетрадката си незаинтересувано към куфара и усмивката ми нарастна, когато падна точно в него. – Сега какво ще правим? – попитах го и се усмихнах палаво.
— И без да чета мисли мога да кажа какво се върти в сладката ти главица, но не! Няма да правим секс. – заяви твърдо и аз простенах раздразнено.
— Скоро трябва да ми дойде. – информирах го, а той ме придърпа към него.
— Не че ми пука. Това е кръв. Нищо ново за мен. – каза ми и в следващия момент на вратата се почука. – Кой, по дяволите? – промърмори Дрю и се изправи от дивана.
Проследих го с поглед как се изгуби в коридора и след това чух как вратата се отваря. Неговият глас се смеси с друг женски, който ми беше познат. Кати! Откакто ни видя да се целуваме с Дрю в коридора на входа не се бях виждала с нея. Само спомена, при необяснима за мен причина ме караше да се изчервявам и срамувам. Не исках така да разбира всичко покрай нас. Но Дрю ѝ беше споделил, че е влюбен в мен. Ами сега? Какво щях да правя и как щях да говоря с Кати без да се червя като презрял домат? О, я стига! От нея се срамувах, дето от нас беше видяла просто една целувка, а пък какво трябваше да бъде с брат ми, който една не ни хвана да правим секс? Трябваше да се държа нормално. Малко трудно, но постижимо.
— Зает? С коя? – чух Кати да пита.
— С коя? Сериозно ли ме попита този въпрос? – чух и Дрю, а това беше моментът в който наострих уши.
— Е, познавам те, пък и нали твоето момиче те игнорира?
Моля? Какво искаше да каже тя с това? Чувствах се объркана. Странна тръпка премина през тялото ми и ме накара да изостря сетивата си. Можех да тълкувам това по много други начини, но истината беше само една и Дрю я знаеше. Не вярвах, че ми изневерява.
YOU ARE READING
Grey
RomanceКНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА "Black"! Вече е ясно. Всичко вече се нарежда бавно и полека в живота и на двамата герои. Следват обаче още обрати за тях. Всичко ще бъде поставено пред много изпитания от живота и съдбата. Появяват се нови герои, които ще п...