❤️ Vote/Comment ❤️
ДРЮ
НАВЕЧЕРЯХМЕ СЕ И ЛИНДЗИ ОТИДЕ ДА СЕ ОПРАВИ ЗА СЪН. Хм... не мислех да я преспивам веднага. Може би наистина трябваше да я накажа за това, че беше откраднала вибратора. Макар, че много не ми пукаше за този факт, колкото за този колко ли пъти се беше задоволявала с него. Наистина ми беше интересно. Не беше тайна обаче, че и аз имах фетиши... който мислех тази нощ да изпълня. Буквално само при представите си забравях за синините оставени от Тайлър. Може би наистина в моя полза игра това, че бях полицай и забелязвах всичко, до най-малката подробност. А колкото до вибратора - беше изпаднал отстрани на ваната. Което можеше да означава, че тази сутрин Линдзи може би го беше използвала. Само мислите за това как се задоволяваше с вибратора между краката ѝ ме караше да се ставам твърд до неузнаваемост. Тази вечер мислех да си поиграя с нея, но не много, защото утре трябваше да става рано, а и имаше изпит. Все пак трябваше да мисля за нея. Щях да я закарам сутринта до университета, но това не даваше гаранция, че нямаше да заспи на някоя лекция. Добре... какво си повтарях преди?
Умерено, Дрю. Умерено. – припомних си наум.
Преди време имах големи проблеми с контрола. Като цяло си имах проблеми, но с времето избледняха. Вече бях нов човек. Както каза Тайлър - не трябваше да се възползвам от това, че Линдзи имаше проблем със зависимостта си към секса. Това можеше да изиграе много лоша шега и на двама ни. Хубаво беше, че поне сега го разбирах.
Линдзи изляза от банята по една бяла памучна хавлия и деликатен цветен аромат приветства ноздрите ми. Господи, този мирис! Буквално се почувствах като дрогиран. Беше толкова приятен и идваше от нея. Още по-добре. До тук с контрола ми. Грабнах двете неща в ръцете си и с големи крачки се отправих към нея, защото бързах да ѝ попреча да се облече. Дрехите само щяха да пречат. Тя ме погледна с големите си кафяви очи и лека сладка усмивка се настани по устните ѝ. Линдзи си беше толкова сладка и красива, макар и да не беше руса със сини очи. Даже можех да кажа, че такива най-малко ме привличаха. Харесвах брюнетките повече.
— Избери си с какво ще си играем тази вечер, малчо. – казах и подадох ръцете си към нея - в едната вибратора, а в другата белезници.
Руменината заля бузите ѝ щом видя вибратора в ръката ми. Бялото ѝ лице бързо почервеня и то доста, което само усложни положението в анцуга ми. Добре, че бях само по него. Но въпреки това също ми пречеше. Кафявите ѝ очи ме погледнаха и в тях веднага разпознах срама. Оо, тя все още се срамуваше от мен. Но нямаше за какво. Вече бяхме двойка и трябваше да си споделяме всичко. Не трябваше да има тайни между нас.
YOU ARE READING
Grey
RomanceКНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА "Black"! Вече е ясно. Всичко вече се нарежда бавно и полека в живота и на двамата герои. Следват обаче още обрати за тях. Всичко ще бъде поставено пред много изпитания от живота и съдбата. Появяват се нови герои, които ще п...