Kapitola 5

244 21 4
                                    

Nedělní ráno jsem se vzbudil kolem desáté. Jako každý den jsem si šel udělat hygienu a najíst se. Všiml jsem si, že bych měl jít nakoupit, a proto jsem si vzal peněženku, mobil a klíče a šel nakoupit. Když jsem přišel tak jsem si uvařil kung pao s rýží, najedl se umyl talíř a někdo mi začal volat. Byl to yoongi, další můj kamarád, který se včera dozvěděl, že jsem gay a prej mu to nevadí. Dlouho jsem nepřemýšlel a hovor přijal.

Ahoj yoongi

Ahoj Jine chci se zeptat jestli máš čas?

Ano proč?

Super no k té tvé písničce máme text, tak že by jsme vymysleli melodii.

Ok v kolik mám přijít.

Tak ve dvě

Ok budu tam

Hovor jsem típnul a šel se oblíct, protože bylo za deset minut dvě.
Vzal jsem si bundu, boty, klíče, mobil a vyrazil jsem. Ve dvě jsme byl u yoongiho a odcházel jsem tak v půl šesté. Potom co jsem přišel domů jsem se najedl, umyl se, vzal si čisté boxerky a tričko od pyžama a šel spát.

Co myslíte že se stane v další kapitole bude pondělí takže něco ve škole? Jinak se chci omluvit že zítra nebude asi kapitola, protože v úterý píšu z matiky ah ta blbá matika, tak doufám že se nebudete zlobit, ale v úterý určitě bude možná i v to pondělí uvidím.

Kdo nemá rád matiku napište do komentářů.
Váš rapmon564

Tohle je píseň na které pracovali

Do you love me Kde žijí příběhy. Začni objevovat