Kapitola 33

91 5 4
                                    

Hobi pov
Nastal den, kdy jsem se měl s Yoongim a Jiminem vrátit do Koreji, ale bál jsem se reakce ostatních kluků.Zrovna jsem si balil, když mi v kapse cinknu mobil a oznamoval tak novou příchozí zprávu.

Yoongi 🖤:ahoj Hobi za pět minut buď před domem přijedeme pro tebe

Hobi

Dobře 😍😍

Yoongi 🖤:milujeme tě ❤️❤️❤️

Hobi

Já vás taky 💜💜💜

Po pěti minutách jsem stál zabalený před domem a viděl přijíždet taxík,který zastavil předemnou.,, Ahoj mami a babi "rozloučil jsem se a mamka mi dala pusu a řekla větu, která mě zahřála u srdce.,, mám tě ráda a, když budeš šťastný ty, tak budu i já".,, Jo a někdy se přileťte ukázat ". Na to jsem jen kývl a šel k taxíku. Yoongi a Jimin mi dali pusu a já jim pusu oplatil.

Cesta na letiště nebyla moc dlouhá, ale ani krátká. Proto jsem si dal sluchátka a usnul mezi klukama. Když jsme dojeli na letiště, tak mě kluci  probudili pomocí toho, že mě pusinkovali. Vylezli jsme z taxíku pak došly na odbavení a šly do našeho letadla.

Když jsme přiletěli, tak na nás čekal Jin a ostatní kluci a my se k nim rozešli, ale já měl strach a kluci to nejspíš poznali, a proto si se mnou propletly prsty.

Vím, že kapitola je krátká, ale momentálně mě nic nenapadá. Ale doufám, že vás kniha baví a pomalu se blížíme ke konci.

Váš rapmon564 🖤

Do you love me Kde žijí příběhy. Začni objevovat