Kapitola 28

96 9 9
                                    

Hobi pov

Když jsem utekl od kluků, běžel jsem k sobě domů a volal jsem mamce, která byla u babičky v Japonsku jestli nemůžu na chvíli za nimi a mamka říkala, že není problém. Sbalil jsem si věci a napsal klukům dopis, ve kterém se omlouvám za mé chování a potřebuju si to nechat projít hlavou. Při psaní mi tekly slzy a já jsem dopis vzal s mobilem a klíčema a věcmi a jel na letiště samozřejmě jsem zamkl. Stavil jsem se ještě u Yoongiho doma a slyšel jsem, že jsou u něj i kluci.

Dopis jsem mu hodil do domu a jel na letiště kde jsem pak okamžitě nasedl do letadla a letěl do Japonska.

Jimin pov

Yoongiho to pěkně vzalo co mu řekl Hobi a byl na tom špatně. Když jsem šel kolem dveří uviděl jsem na zemi dopis kde bylo napsáno Hobi. Dopis jsem vzal a zavolal na kluky aby šli do obejváku.

Dopis jsem otevřel a začal číst

Jestli tohle čtete jsem již na cestě do Japonska a nevím kdy se vrátím. Je mi hrozně líto co jsem řekl Yoongimu a klukům mrzí mě to a proto mizím z vašeho života. Prosím nehledej te mě možná se vrátím brzy. Opravdu se omlouvám

Hoseok. PS jinak jsem vám to neřekl, ale ano jsem taky gay.

Yoongi pov
Z toho co četl Jimin jsem se rozbrečel ještě víc a svalil se na Jina.,, proč jsem na něj tolik řval a byl hnusnej ".,, Yoongi nebreč" přišel ke mě Jimin, kterému taky tekly slzy.,, Hobiho najdeme poletíme pro něj a promluvíme si o tom ano ". Okamžitě jsem přikívl a zeptal se kdy poletíme. Jimin mi odpověděl že mu dáme tak pár dní aby se vzpamatoval a já jenom přikívl.,, Promiň Hobi miluju tě".

Nevím co do se děje, ale musel jsem vydat ještě jednu kapitolu, ale zítra nebude, protože jdu k bratrancovi na oslavu XD. Doufám že se vám líbí kapitoly.

Váš rapmon564 💜

Do you love me Kde žijí příběhy. Začni objevovat