Kapitola 15

142 15 34
                                    

Jin pov

Když jsem se ráno vzbudil, natáhl jsem se pro mobil, kde bylo sedm padesát. Okamžitě jsem vyletěl z postele, ale bolest mého zadku mě donutil si sednout na postel.,,Namjoone vztávej zaspal jsme. Musíš tak řvát řekl ospale a ležel dál.Namjoone dělej vztávej. Klid dneska do školy nejdeme. Protočil jsem oči, a abych Joona probudil tam jsem mu zmáčkl jeho kamaráda a Namjoon se probudil, ale smutně na mě koukal.

,, Proč si to udělal "?,, A jak jinak tě mám dostat z postele"?,, No dobře, ale snídani dělám já, tak si zase lehni zpátky do postele a ani se nehni.,,No dobře ".

Namjoon odešel z pokoje, ale po chvíli jsem cítil z kuchyně hroznej smrad, a proto jsem se vydal do kuchyně.

,, Můžeš mi říct co děláš"?,, Chtěl jsem ti udělat snídani do postele, ale trochu jsem to připálil".

Namjoon se na mě díval smutným výrazem kterému nejde odolat.,,No dobře tak ji uděláme spolu a do školy nepůjdeme".,, Protože jsem si vzpomněl, že mi dva máme volno".Dobře odvětil Joon a začali jsme dělat vajíčka. Když jsme se nasnídali, tak mě Namjoon vzal jako princeznu a odnesl si mě do ložnice, kde mě položil na postel a lehl si vedle mě.

Hrozně moc chci poděkovat za ohlasy a ptám se radši pro jistotu jestli mám zapojit vkook a yoonminseok. Jinak co se asi může dít dál? 🤭🤭. Rapmon564

Do you love me Kde žijí příběhy. Začni objevovat