Joon pov
Leželi jsme s Jinem v posteli a mazlili se. Pak mě napadlo, že Jin asi nebude vědět pohlaví, ale mohl y bychom se domluvit na jménu.
,, Jinie "?,, Ano lásko"?,, Teď mě napadlo jak se bude jmenovat miminko, když to bude holčička nebo chlapeček"?,,Když to bude holčička tak Rosé a když chlapeček tak Sehun ".,, Tak s tím souhlasím, jsou to pěkná jména". Pak jsme se ještě chvíli objímali a usnuli.
Kookie pov
,, Tae můžu se zeptat"?,, Jasně, že ano lásko ".,, jaké dáme jméno, když to bude chlapeček a nebo holčička"?,, Když chlapeček tak Dae a když holčička tak Jennie nebo takhle mě to napadlo ".,, souhlasím". Když jsme se už domazlili, tak jsme šly dolů kde byli kluci a pak tam přišel i Jin a Joon. Kluci mezitím co jsme byli nahoře tak uvařili a všichni jsme se najedli.
,, Jak dlouho to bude trvat do porodu "? Zeptal se Jimin a Kookie mu odpověděl, že pět měsíců (nevím jak dlouho by to mohlo trvat tak prosím nebuďte naštvaní), a že ve třetím měsíci se zjistí jestli je to holčička nebo chlapeček. Pak jsme se všichni koukali na film a šly spát.
Máte tady další kapitolu ^w^ a doufám, že si knihu užíváte. Možná vyjde ještě jedna kapitola večer, ale nevím bolí mě celé tělo ze včerejšího tancování a bolí mě i hlava, takže nevím. Jenom chci říct, že budeme dělat skoky do doby kdy budou u doktora na zjištění pohlaví a pak už nejspíše konec této knihy, ale kdo chce tak nemusí smutnit mám v plánu začít psát můj druhý příběh na ship Yoonmin.
Váš rapmon564 🖤
ČTEŠ
Do you love me
FanfictionJin chodí na hudebně zaměřenou školu a jednoho dne nastoupí na školu kluk, který se mu líbí bude u něj mít Jin šanci?