Kapitola 34

78 7 14
                                    

,, Ahoj kluci "pozdravili Yoongi a Jimin a já stal se sklopenou hlavou a když bylo delší chvíli ticho tak jsem hlavu zvedl a viděl jak mě všichni kluci pozorují.

,, Já bych se chtěl opravdu moc omluvit Jine a kluci jak jsem se choval" .,, Choval jsem se jako i-idiot a potřeboval jsem čas, ale p-pak... "nedořekl jsem to a naplno se rozbrečel. Jimin s Yoongim ke mě hned přišli a začali mě utěšovat, ale potom ke mě přišel Jin a obejmul mě.,, Já vím Hobi neomlouvej se je mi jasné, že si to tak nemyslel a bylo to na tebe velké gesto (*autor mlátí hlavou o stůl *).

,, Děkuju Jine ".,, Není zač" a na to nás objali i ostatní kluci. Když jsme se dotáhli tak se Kookie a Tae smáli jako pošuci.,, Děje se něco kluci "? Zeptal se Jimin a mi na ně jenom koukali.,, Tak jim to už řekněte Joone".,, Co nám má říct "? Zeptal se Gi.,, No máme pro vás překvapení".,, Jaké "? Zeptal jsem se s jiskřičkama v očích.,,Odteď bydlíme všichni spolu". Na to jsme jen vykulili oči a měli pusu dokořán.,, Cože"!! Vykřikl jsem s Jiminem a Yoongim na stejno.,,Ano věci už tam máte tak jedeme".

Nasedli jsme do auta a vyjeli. Když jsme tam přijeli tak jsme měli zase pusu do kořán a koukali jak idioti.,, Pojďte "zavolali kluci a mi šli. Byla to vlastně obří vila a byla úžasná.,,Máte pokoj úplně na konci nahoře". Přišel jsem k Jinovi a něco mu pošeptal. Na to se Jin jenom usmál a kívl. Já jsem chytil Jimina a Giho za ruku a táhl je do pokoje. Když jsme tam byly tak jsem za námi zamkl a Jimin hned pochopil co mám v plánu a přisál se Yoongimu na rty a já jemu na krk.,,Kluci - co - to - děláte"řekl mezi polibky a já mu odpověděl. Chci se vám omluvit jinak než jen slovy a začal jsem zase opečovávat Yoongimu krk a Jimin jeho rty a Yoongi se zapojil.

Už jsem tady zas a i tak další kapitola. Co myslíte, že se asi stane? XD 😏

Váš rapmon564 🖤

Do you love me Kde žijí příběhy. Začni objevovat