Kapitola 32

95 9 2
                                    

Mezitím u Jina a Joona

Jin pov

Když Yoongi s Jiminiem odletěli do Japonska, tak ten den jsme je omluvily kvůli rodinným důvodům, ale po cestě jsme potkaly Marka.,,Jine počkejte ".,, Co chceš Marku"! Řekl Joon agresivně.,, Chci se omluvit ".,,c-cože proč tak najednou"?,,uvědomil jsme si, že jsem se choval jako idiot".,, dobrá opouštíme ti, ale už nikoho nešikanuj ".,, neboj Jine mám i přítele, který mi s tím pomáhá".

Vyučovací hodiny probíhaly dobře a docela rychle i utekly. Když jsem odcházel ze školy samozřejmě s Jooniem po boku, tak jsem si řekl, že by jsme si mohli trochu pohrát. Přeci jen jsme dlouho nic neměli.

Joon odekml dveře od baráku a hned jak za námi zavřel dveře, tak jsem se mu přisál na rty.,, Jinie co pak tě to popadlo "?,, sám nevím, ale chci tě a to hodně".,, Dobře tak to tě nebudu pokoušet lásko "a polibky mi okamžitě oplácel. Obmotal jsem mu nohy kolem pasu a  on si mě přidržel za zadeček, který jemně mačkal.,, přesuneme se jinam"? Na to jsem jenom přikývl.

Došli jsme do ložnice, kde mě Namjoon položil na postel a začal mě svlékat. Po chvíli jsem před ním ležel jenom v boxerkách a on na demnou také. Potom mě začal líbat na krku a sjel až k mému kamarádovi, který byl už v pozoru. Stáhl mi boxerky a pohltil mě až po kořen. Začal nejrychlejším tempem a já jsem vzdychal jako blázen. Když Joon začal nejrychlejším tempem, tak jsem se po chvíli udělal a Joonie to vše spolykal.,, jsi sladký "řekl Joonie a já zčervenal.

,, Teď je řada na mě" řekl nadrženě a otočil si mě na čtyři a dal mi před pusu tři prsty. Ale moje reakce ho překvapila.,, kašli na přípravu chci to tvrdě".Joonie se na mě koukal jako jestli to myslím vážně a já jen přikývl. Joonie tedy namířil svůj naběhlý penis k mému vstupu a já pak cítil tlak a bolest. Neboj Jinie to přestane. Když byl ve mě celý tak čekal, než si zvyknu a když jsem proti němu přirazil, tak se začal hýbat i on. P-přidej p-pro-sím ahhh rychleji. Joon nasadil nejrychlejší tempo a jeho přírazy se staly tvrdší.,, Joonie já u-už ".,, já taky". Když jsem se udělal, tak jsem se stáhl.,, Kurva Jinie "pak už se Joonie udělal do mě a svalil se vedle mě. Samozřejmě ze mě svého kamaráda vyndal.

,, Miluju tě lásko".,, Já tebe taky byl si skvělí ". Potom jsme se šly oba spolu vykoupat a já šel vařit oběd.

Jak jsem slíbil tak jsem splnil. Vím, že je později, ale chtěl jsem udělat vašim pervézním duším radost tak doufám, že se bude líbit.

Rapmon564 🖤

Do you love me Kde žijí příběhy. Začni objevovat