Kookie pov
,, Nejsi náhodou zraněný Tae"?,, Jsem, ale už to nemůžu vydržet ". Tae se přiblížil opět svými rty a spojil je do procítěného polibku. Začal rty pohybovat a já se připojil a odpovídal jsem mu.Tae se pomalu zvedl z gauče a pošeptal mi svým nadrženým hlasem do ucha,, co se takhle přesunout baby boy" na to jsem jenom přikývl a Tae si mě ani nevím jak vyhoupl a rozešel se se mnou do pokoje,, Tae počkej jsi zraněný "řekl jsem starostlivým hlasem, ale to už Tae otvíral dveře od pokoje.
Pomalu přešel k posteli a položil mě na ní a sedl si na mě obkročmo. Asi si řekl, že mě trochu pozlobí, protože já jsem už cítil jak se můj kamarád probouzí k životu. Tae to nejspíše zaznamenal a zhoupl se na něm a já dokázal vypustit jenom tichý vzdych.,, T-tae prosím ",, o co prosíš baby boy",, už mi ho prosím vykuř bolí to ".,, Jak si baby boy přeje". Ještě než se Tae dostal k podbřišku tak udělal pár značek na mém krku a hrudi, potom přešel k mému rozkroku, kde rychle ze mě strhl tepláky i s boxerkama a olízl už můj naběhlý penis po celé délce, pak si vzal do pusy mojí špičku a začal ji olizovat,, tae prosím už to bolí " Tae mě poslechl a pohltil mě až po kořen a nasadil nejrychlejší tempo. Odměnou jsem mu vzdychal ahh T-tae já u-už budu v tu chvíli Tae přestal,, proč si to udělal",, na čtyři" řekl Tae a já poslechl chceš s přípravou nebo bez,, vem si mě tvrdě takže bez ". Tae se pousmál a na jede příraz do mě zasunul,, auuu to bolí Tae",, já vím promiň, ale neboj zvykneš si ".
Když jsem si trochu zvyknul tak jsem řekl Taemu, že může a on začal pomalu přirážet a-ahh T - tae rychleji. Tae mě poslechl a začal přirážet nejrychleji jak mohl. J-já u-už budu společně řekl Tae a s hrdelními stény jsme se oba udělali. Tae ze mě vystoupil a svalil se vedle mě. Miluju tě Tae to bylo úžasný. Taky tě miluju Kookie ty jsi byl skvělej. Kookie se usmál položil si hlavu na mou hruď a usnul a já taky.
Tak jsem zpět a jsem rudej, když to píšu. Mám vás rád a doufám, že se vám kapitoly líbí ^w^
Rapmon564
ČTEŠ
Do you love me
FanfictionJin chodí na hudebně zaměřenou školu a jednoho dne nastoupí na školu kluk, který se mu líbí bude u něj mít Jin šanci?